راهنمای خرید تکراتو
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

درآمد ایکس در هند کاهش 90 درصدی را تجربه کرد

آنطور که گزارش‌ها می‌گویند درآمد ایکس در هند افت چشمگیری را تجربه کرده است. آمار جدید نشان می‌دهد که این بخش به نسبت سال گذشته 90 درصد کاهش یافته است.

ایکس طی چندوقت اخیر با چالش‌های متعددی روبه‌رو شده است. چند وقت پیش گزارشی منتشر شد که نشان می‌داد این پلتفرم در برزیل فیلتر شده است. این ماجرا پس از بالا و پایین‌های بسیار سرانجام با پرداخت جریمه 5 میلیون دلاری پایان یافت. یک هفته پیش هم گزارش دیگری منتشر شد که نشان می‌داد تغییری که در قابلیت بلاک این پلتفرم ایجاد شده، باعث مهاجرت نیمی از کاربران این شبکه اجتماعی شد.

راهنمای خرید تکراتو

درآمد ایکس در هند به‌طور قابل توجهی کاهش یافت

اکنون techcrunch، گزارش جدیدی منتشر کرده که نشان می‌دهد درآمد ایکس در هند به‌طور قابل توجهی کاهش یافته است. درآمد این پلتفرم در هند  در سال مالی منتهی به ماه مارس، 89٫8 درصد کاهش یافته است. ایکس در مدت مشابه سال گذشته توانست  24٫7 میلیون دلار از بخش تبلیغات بدست آورد. این در حالیست که این مقدار در سال جاری فقط  2٫51 میلیون دلار یرای ایکس سود به همراه داشته است.

درآمد ایکس در هند کاهش 90 درصدی را تجربه کرد

البته این موضوع از جهاتی منطقی به‌نظر می‌رسد. چراکه این پلتفرم در سال جاری هزینه‌های خود را در هند از 20 میلیون دلار در سال به 2.2 میلیون دلار کاهش داده است. به نظر می‌رسد تغییرات جدید در راستای عملی کردن کاهش هزینه‌ها و افزایش بهره‌وری صورت گرفته است.

علاوه‌بر این سود این پلتفرم نیز در هند به‌طور قابل توجهی کاهش یافته است. این شرکت در سال مالی منتهی به 31 مارس 2024، توانست 380 هزار دلار درآمد کسب کند. سود این پلتفرم در مدت مشابه سال گذشته 3٫62 میلیون‌دلار بود.

چنین افت قابل ملاحظه‌ای دلایل متعددی هم دارد. از سویی تغییر سیاست‌های این پلتفرم و محتواهای آن شرکت‌ها را برای سپردن تبلیغات خود به آن دلسرد کرده است. از سوی دیگر هم ایکس باید برای ثبت جایگاه خود با پلتفرم‌های داخلی و خارجی رقابت کند.

ماسک پیش‌این هند را به‌عنوان یکی از بازارهای مهم توییتر معرفی کرده بود؛ اما اینکه الان چرا جایگاه خود را در این منطقه از دست داده هنوز مشخص نیست.

به نظر می‌رسد ایکس برای بازگرداندن جایگاه خود و کسب اعتماد مخاطبینش باید به‌سرعت دست به‌کار شود.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر