راهنمای خرید تکراتو
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

تماشا کنید: این عکس‌ها جزئیاتی از مشخصات و طراحی سری شیائومی 15 را فاش کردند

شیائومی 15 و 15 پرو از مهم‌ترین گوشی‌های مورد انتظار 2024 به حساب می‌آیند. شیائومی به‌تازگی با انتشار چند عکس، طراحی سری شیائومی 15 را به نمایش گذاشت و چند ویژگی را فاش کرد.

شیائومی رسما اعلام کرده که گوشی‌های سری شیائومی 15 را 29 اکتبر (8 آبان) در چین معرفی می‌کند. لی ویبینگ، مدیرعامل شیائومی با انتشار پستی در ویبو این خبر را تایید کرد. اما اطلاعات جدید به همینجا خلاصه نمی‌شوند. یکی بلاگرهای تکنولوژی به نام Kartikey Singh، عکس‌هایی را در ایکس منتشر کرده است.

راهنمای خرید تکراتو

جزئیات جدید از مشخصات و طراحی سری شیائومی 15

شیائومی 15 پرو با ضخامت 8.35 ساخته شده و 213 گرم وزن دارد. این یعنی 10 گرم سبکتر از شیائومی 14 پرو است. نمایشگر این گوشی از چهار طرف خمیدگی دارد و یک لایه گلس Xiaomi Longjing نسل دوم روی آن کشیده شده است. با توجه به گفته‌های لو ویبینگ، جزیره دوربین این دستگاه از طراحی لنزهای سرامیک Deco بهره می‌برد.

اما درباره شیائومی 15 باید گفت که از نمایشگر 6.36 اینچ برخوردار شده و حاشیه‌هایی به ضخامت 1.38 میلی‌متر، اطراف نمایشگر دیده می‌شوند. این دستگاه با چنین حاشیه‌های باریکی، با گوشی اوپو فایند ایکس 8 رقابت خواهد کرد.

اطلاعات دیگری هم درباره سنسور اولتراسونیک فاش شده. سری شیائومی 15 اولین مدل‌های پرچمدار این کمپانی هستند که به اسکنر اثر انگشت اولتراسونیک مجهز می‌شوند. تکنولوژی اولتراسونیک سریع‌تر  و دقیق‌تر است و نیازی نیست که نمایشگر گوشی روشن شود تا اثر انگشت را بخواند.

نظر شما درباره طراحی و ویژگی‌های سری شیائومی 15 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار گوشی را با ما دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر