راهنمای خرید تکراتو
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

سامسونگ احتمالا از ترکیب جدیدی برای ساخت نمایشگر گلکسی اس 25 اولترا استفاده می‌کند

آیس‌یونیورس با انتشار پستی در ایکس، اطلاعات تازه‌ای درباره روشنایی و دقت رنگ نمایشگر گلکسی اس 25 اولترا فاش کرد.

سامسونگ خود را برای معرفی پرچمداران جدیدش، یعنی سری گلکسی اس 25 در اوایل سال 2025 آماده می‌کند. هرچه به پایان سال 2024 نزدیک‌تر می‌شویم، اطلاعات بیشتری درباره مشخصات این گوشی‌ها منتشر می‌شود. اخیرا گزارش شده که گلکسی اس 25 اولترا از چند نظر آپگرید می‌شود؛ مخصوصا بخش نمایشگر، طراحی و عملکرد.

راهنمای خرید تکراتو

Gizmochina به نقل از آیس‌ یونیورس گزارش کرده که پرچمدار جدید سامسونگ از نمایشگری با روشنایی بالاتر (نسبت به اس 24 اولترا)،‌ رنگ‌های دقیق‌تر و زاویه دید بیشتر برخوردار می‌شود. البته این افشاگر به اعداد دقیق اشاره نکرده است.

بهبود نمایشگر گلکسی اس 25 اولترا

یکی از تغییرات مهم گلکسی اس 25 اولترا، نمایشگر تخت و جدید است. شایعه شده که این گوشی از پنل نمایشگر 6.86 اینچ برخوردار می‌شود که کمی بزرگتر از نمایشگر 6.8 اینچ گلکسی اس 24 اولترا است.

سامسونگ احتمالا از ترکیب جدیدی برای ساخت نمایشگر گلکسی اس 25 اولترا استفاده می‌کند

در گزارش‌ها آمده است که روشنایی این نمایشگر جدید، 20 الی 30 درصد بیشتر از نسل قبلی خواهد بود و احتمالا به 3100 تا 3400 نیت می‌رسد. در این صورت، یک آپگرید نسبت به 2600 نیت در اس 24 اولترا است. البته،‌ این خبر هنوز به‌طور رسمی تایید نشده و کاملا دقیق نیست.

این پیشرفت ممکن‌ است به‌لطف مواد جدید M14 سامسونگ امکان‌پذیر شود. با چنین پنل‌هایی می‌توان انتظار رنگ‌های دقیق‌تر، زاویه دید بهتر و روشنایی بالاتر را داشت.

طراحی و مشخصات گلکسی S25 Ultra

اخبار و عکس‌هایی که تاکنون لو رفته، نشان می‌دهند که گوشه‌های این اسمار‌ت‌فون کمی انحنا دارد و برخلاف اس 24 اولترا، به‌صورت تیز طراحی نمی‌شود. به این ترتیب، کار کردن با گوشی راحت‌تر خواهد بود. اس 25 اولترا در ابعاد 8.25×77.6 ساخته می‌شود و 221 گرم وزن خواهد داشت. در حالی که ابعاد گلکسی اس 24 اولترا 8.6×79×162.3 میلی‌متر و وزن آن 232 گرم است.

گلکسی اس 25 اولترا به تراشه اسنپدراگون 8 الیت که مخصوص گوشی‌های گلکسی بهینه‌سازی می‌شود، مجهز خواهد شد. این تراشه براساس فرایند 3 نانومتری TSMC ساخته شده که عملکرد بهتر و مصرف انرژی کمتری دارد. بنابراین، اگر S25 Ultra باتری 5000 میلی‌آمپرساعت داشته باشد، ماندگاری شارژ آن بیشتر از اس 24 اولترا خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر