راهنمای خرید تکراتو
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

شیائومی تایید کرد؛ قیمت شیائومی 15 و 15 پرو نسبت به نسل قبلی افزایش می‌یابد

شیائومی با انتشار پستی در ویبو تایید کرد که قیمت شیائومی 15 و 15 پرو که به تراشه پرچمدار اسنپدراگون 8 الیت مجهز می‌شوند، نسبت به نسل قبلی افزایش خواهد داشت.

لی جون، مدیرعامل شیائومی در پست اخیر خود توضیح داده است که امسال، قیمت قطعات تولیدی نسبت سال گذشته افزایش داشته. همچنین، این کمپانی سرمایه‌گذاری هنگفتی روی بخش تحقیق و توسعه کرده است. به همین دلیل است که قیمت شیائومی 15 افزایش می‌یابد.

راهنمای خرید تکراتو

افزایش قیمت شیائومی 15 و 15 پرو

به گزارش gizmochina، این افزایش قیمت اصلا غیر قابل انتظار نبود. سال گذشته، لی جون اشاره کرد که شیائومی 14 آخرین پرچمداری است که با قیمت پایه‌ی 3999 یوان (حدود 562 دلار) عرضه می‌شود.

افزایش قیمت شیائومی 15 و 15 پرو

لو ویبینگ، رئیس شیائومی نیز این اظهارات را تایید و اضافه کرده است که پردازنده پرچمدارهای جدید، هم از نظر عملکرد بهینه‌سازی شده و هم‌‌اینکه قیمت بالاتری دارد. او همچنین اشاره کرد که افزایش قیمت حافظه نیز دلیل دیگری است که باعث افزایش قیمت گوشی‌ها می‌شود.

افزایش قیمت شیائومی 15 و 15 پرو

لو ویبینگ به قیمت گوشی‌ها اشاره نکرده، اما مقایسه‌ای با ویوو ایکس 200 انجام داده که از تراشه دایمنسیتی 9400 بهره می‌برد. قیمت این گوشی نسبت به نسل قبلی، بیش از 300 یوان افزایش داشته. او در پست خود از مخاطبانش پرسیده که به نظر شما، افزایش قیمت منطقی برای شیائومی 15 چقدر است؟

این موضوع شاید اشاره دارد به افزایش قیمت 300 یوان (حدود 43 دلار) در گوشی‌های سری شیائومی 15. بر همین اساس، ممکن است قیمت شیائومی 15 از 4299 یوان (حدود 604 دلار) شروع شود.

مدت‌هاست که گزارش‌هایی درباره افزایش قیمت پرچمدارهای جدید به گوش می‌رسد و دلیل اصلی آن، افزایش قیمت تراشه‌های جدید کوالکام و دایمنسیتی است. وان پلاس 13 گوشی دیگری است که به تراشه اسنپدراگون 8 الیت مجهز می‌شود و قرار است نسبت به نسل قبلی با قیمت بیشتری عرضه شود.

هر دو گوشی شیائومی 15 و 15 پرو به تراشه اسنپدراگون 8 الیت و سه لنز دوربین در پنل پشتی مجهز می‌شوند. از نظر طراحی هم کمی شبیه به سری شیائومی 14 هستند. شیائومی قرار است از نسخه تیتانیومی شیائومی 15 پرو هم رونمایی کند که از قابلیت ارتباط ماهواره‌ای پشتیبانی می‌کند. گفته می‌شود که تمام مدل‌های شیائومی 15 پرو منحصر به بازار چین هستند. شیائومی 14 پرو هم فقط در بازار چین عرضه شده بود.

نظر شما درباره افزایش قیمت شیائومی 15 و 15 پرو چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار گوشی را با ما دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر