راهنمای خرید تکراتو
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

سامسونگ برای کاهش هزینه‌ها از پنل OLED در سری گلکسی S25 استفاده نمی‌کند

به نظر می‌رسد سامسونگ قصد دارد پرچمداران بعدی خود را با هزینه کمتری تولید کند. آنطور که گزارش‌ها می‌گویند، در سری گلکسی S25 خبری از پنل OLED نیست.

به نظر می‌رسد غول فناوری کره‌ای تصمیم گرفته در هزینه‌ها صرفه‌جویی کند. تاکنون سری گلکسی S25 در گزارش‌های متعددی دیده است؛ اما اکنون gsmarena، گزارش جدیدی منتشر کرده که نشان می‌دهد سامسونگ قصد دارد برای کاهش هزینه‌ها از نمایشگرهای دیگری در سری جدید پرچمدارانش استفاده کند.

راهنمای خرید تکراتو

سری گلکسی S25 به پنل OLED مجهز نمی‌شود

بر اساس گزارش‌های منتشر شده، سامسونگ در تلاش است تا با استفاده از مواد آلی نسل قدیمی‌تر (M13) هزینه‌های تولید را کاهش دهد. بنابراین در سری گلکسی S25 خبری از پیشرفته‌ترین پنل نمایشگر این شرکت نیست.

سامسونگ برای کاهش هزینه‌ها از پنل OLED در سری گلکسی S25 استفاده نمی‌کند

این موضوع را راس یانگ، تحلیلگر معتبر زنجیره‌ی تامین نمایشگر از شرکت Display Supply Chain Consultants نیز تاییده کرده است. تایید چنین منبعی، احتمال اجرایی شدن این تصمیم را افزایش می‌دهد.

نسل بعدی این نمایشگرها که به (M14) معروف است، علاوه‌بر دوام بیشتر باتری، روشنایی و کارایی بهتری هم ارائه می‌کند. همانطور که می‌دانید اپل و گوگل پرچمداران جدیدشان را با این نمایشگر عرضه کرده‌اند.

پرچمداران جدید قرار است اوایل زمستان از راه برسند. باید دید حذف جدیدترین نسل پنل OLED چه تاثیری بر قیمت گوشی‌های گلکسی اس 25 می‌گذارد.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر