راهنمای خرید تکراتو
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

رکورد AnTuTu باز هم شکسته شد؛ این‌بار آیکو 13 با اسنپدراگون 8 الیت

به نظر می‌رسد استاندارد امتیازهای انتوتو به سطح جدیدی ارتقا یافته است. در یک ماه اخیر، این چندمین‌‌باری‌ است که رکورد AnTuTu شکسته می‌شود.

حدود چهار هفته قبل بود که ویوو ایکس 200 پرو نسخه ماهواره‌ای با تراشه دایمنسیتی 9400 توانست برای اولین‌بار امتیاز 3.007.853 را دریافت کند. پس از آن، ریلمی جی تی 7 پرو با تراشه اسنپدراگون 8 الیت موفق شد رکورد 3.025.991 را در انتوتو ثبت کند. وان پلاس 13 نیز گوشی دیگری بود که با اسنپدراگون 8 الیت به امتیاز 3.094.447 رسید. و حالا، این رکورد یک‌بار دیگر توسط آیکو 13 با تراشه اسنپدراگون 8 الیت شکسته شده است.

راهنمای خرید تکراتو

اسنپدراگون 8 الیت یک‌بار دیگر رکورد AnTuTu را شکست

به گزارش gizmochina، آیکو برای رونمایی از پرچمدار جدیدش در تاریخ 30 اکتبر (9 آبان) در چین برنامه‌ریزی کرده است. آیکو 13 به تراشه اسنپدراگون 8 الیت و تراشه شخصی‌سازی‌ شده‌ی آیکو، یعنی Q2 مجهز می‌شود و طوری طراحی شده که عملکرد گیمینگ فوق‌العاده قدرتمندی را به نمایش بگذارد.

اسنپدراگون 8 الیت یک‌بار دیگر رکورد AnTuTu را شکست

آیکو 13 توانسته امتیاز 3.159.448 را از بنچمارک انتوتو دریافت کند. این بالاترین امتیازی‌ است که تاکنون در AnTuTu ثبت شده. بد نیست اشاره کنیم که بنچمارک انتوتو، عملکرد کلی دستگاه را اندازه‌گیری می‌کند که شامل پردازنده مرکزی، پردازنده گرافیکی، رم و تجربه کاربری می‌شود.

ویژگی‌ها و مشخصات آیکو 13

آیکو 13 به پنل نمایشگر 2K Q10 Everest که توسط BOE توسعه یافته، مجهز می‌شود. این نمایشگر روشنایی و دقت رنگ بالایی دارد و از نظر مصرف انرژی نیز بهینه‌سازی شده است. این خبر هنوز تایید نشده، اما گفته شده که پنل نمایشگر این دستگاه، 6.82 اینچ OLED تخت خواهد بود و از نرخ نوسازی 144 هرتز پشتیبانی خواهد کرد. همچنین، این اولین گوشی OLED با قابلیت محافظت از چشم قطبی دایره‌ای است که برای کاهش فشار چشم در زمان استفاده‌های طولانی طراحی شده است.

اسنپدراگون 8 الیت یک‌بار دیگر رکورد AnTuTu را شکست

از دیگر مشخصات آیکو 13 می‌توان به باتری 6150 میلی‌آمپرساعت اشاره کرد که با توان 120 وات شارژ می‌شود. این دستگاه به‌طور پیش‌فرض، اندروید 15 و رابط کاربری OriginOS را اجرا می‌کند. علاوه‌براین، از دو اسپیکر و موتور 1016 هرتز برای بهبود بازخوردهای لمسی بهره می‌برد.

دیجیتال چت استیشن قبلا گزارش کرده بود که قیمت این گوشی حدود 565 دلار خواهد بود. اگر این خبر درست باشد، آیکو 13 به یکی از محبوبترین گوشی‌های مجهز به اسنپدراگون 8 الیت تبدیل می‌شود.

نظر شما درباره عملکرد و امتیاز آیکو 13 در انتوتو چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار گوشی را با ما دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر