راهنمای خرید تکراتو
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

مشخصات نمایشگر فوق پیشرفته وان‌پلاس 13 پیش از رونمایی رسمی فاش شد

گوشی پرچمدار وان‌پلاس قرار است در 31 اکتبر (10 آبان) معرفی شود. حالا پیش از رونمایی رسمی در چین مشخصات نمایشگر وان پلاس 13 با هدف نمایش ویژگی‌های جدیدش منتشر شده است.

به گزارش، تاکنون اطلاعات قطره‌چکانی از این مدل پرچمدار وان پلاس به دستمان رسیده؛ اما حالا جزئیات بیشتری از نمایشگر پیشرفته این مدل توسط شرکت منتشر شده که با هم مرور می‌کنیم.

راهنمای خرید تکراتو

ویژگی‌های نمایشگر وان پلاس 13

طبق اطلاعات رسمی، نمایشگر وان پلاس 13 از نسل دوم صفحه‌نمایش K2 موسوم به «صفحه‌ شرقی» بهره می‌برد که کیفیت بصری فوق‌العاده‌ای ارائه می‌دهد. این صفحه‌نمایش از فناوری لمس با دستکش پشتیبانی می‌کند؛ به این ترتیب زمانی که دستکش دستتان باشد هم می‌توانید از دستگاه استفاده کنید.

بعلاوه در نمایشگر وان پلاس 13 از فناوری Rain Touch 2.0 استفاده شده که برای کاربر این امکان را فراهم کرده که در شرایط مروبط نیز بدون مشکل بتواند از آن استفاده کند. صبرکنید تمام نشده! بعلاوه این نمایشگر از فناوری لمس بازی Lingxi بهره می‌برد که در تجربه‌ی بازی را بهبود می‌بخشد.

نمایشگر وان‌پلاس 13 برای حفاظت از چشم نیز به فناوری Bright Eyes Eye Protection مجهز شده است که شامل قابلیت‌های پیشرفته‌ای محافظت از چشم مانند نور پس‌زمینه واقعی با دیمرینگ DC، فناوری کم‌نوسان خود توسعه یافته و یک راه‌حل جامع علمی برای حفاظت از چشم می‌شود.

این دستگاه همچنین اولین گوشی با گواهینامه «حفاظت هوشمند از چشم 4.0» از موسسه معتبر آلمانی TUV Rheinland است.

نمایشگر وان‌پلاس 13 به تایید چندین نهاد معتبر مانند Dolby Vision، DisplayMate A++، MATURE، DR Vivid، DR10+ و TUV Rheinland رسیده است. این نمایشگر دارای خط تولید علمی خود توسعه‌یافته‌ای است که کیفیت نمایشی فوق‌العاده‌ای را با تمرکز بر عواملی مثل محیط بدون گرد و غبار، جذب شوک، پردازش پیکسل و دقت رنگ تضمین می‌کند.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر