راهنمای خرید تکراتو
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

وان پلاس با انتشار تیزرهای رسمی از مشخصات نمایشگر وان پلاس 13 خبر داد

وان‌پلاس با انتشار تیزرهایی در ویبو، کاربران را با مشخصات نمایشگر وان پلاس 13 آشنا کرده است. برای آشنایی بیشتر با پرچمدار جدید با ما همراه باشید.

همانطور که می‌دانید پرچمدار جدید وان‌پلاس به‌زودی از راه می‌رسد. بر اساس گزار‌های منتشر شده، وان‌پلاس 13، 31 اکتبر (10 آبان 1403) در چین رونمایی خواهد شد. به لطف گزارش‌های متعدد، ما با برخی از مشخصات این گوشی هوشمند آشنا شده‌ایم؛ اما اکنون وان‌پلاس با انتشار تیزرهای جدیدی در ویبو، مشخصات نمایشگر وان پلاس 13 را با کاربران به اشتراک گذاشته است.

راهنمای خرید تکراتو

مشخصات نمایشگر وان پلاس 13

آنطور که مشخص است، وان‌پلاس 13 به نمایشگر 2K جدید مجهز شده که کیفیت بصری فوق‌العاده‌ای را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. تکنولوژی Rain Touch 2.0 موجود در این نمایشگر از لمس با دستان مرطوب پشتیبانی می‌کند؛ اما این تمام ماجرا نیست. این نمایشگر به  فناوری لمس با دستکش نیز مجهز شده است.

فناوری Lingxi Game Touch هم عملکرد روانی را در هنگام بازی در اختیار کاربران قرار می‌دهد.  یکی از قابلیت‌های جالب این صفحه نمایش، فناوری Bright Eyes Eye Protection 2.0 است که وظیفه محافظت از چشم کاربران را بر عهده دارد.

آنطور که گزارش‌ها می‌گویند، وان پلاس 13 اولین گوشی هوشمندی است که گواهینامه‌ی محافظت هوشمند چشم 2K TUV Rheinland 4.0 را دریافت کرده است.

دالبی ویژن، DisplayMate A++، MATURE ،DR Vivid ،DR10+ و TUV Rheinland از جمله سازمان‌های معتبری هستند که این نمایشگر را تایید کرده‌اند. پرچمدار جدید وان پلاس، در بنچمارک آنتوتو امتیاز خیره‌کننده‌ی ۳٬۰۹۴٬۴۴۷ را بدست آورده است.

خط تولید علمی اختصاصی وظیفه تولید نمایشگر جدید را برعهده دارد. همین باعث می‌شود کاربران کیفیت استثنایی را با تضمین محیط بدون گردوغبار، جذب ضربه، پردازش پیکسل و دقت رنگ در اختیار داشته باشند.

انتظار می‌رود وان‌پلاس با تراشه‌ی اسنپدراگون ۸ الیت، رم LPDDR5X با ظرفیت حداکثر 24 گیگابایت و فضای ذخیره‌سازی UFS 4.0 تا یک ترابایت عرضه شود.

نسل دوم سیستم خنک‌کننده‌ی Tiangong Cooling System Pro، موتور Tidal، موتور Aurora، موتور گرافیکی مستقل E-Sports و شتاب‌دهنده‌ی هوش مصنوعی از دیگر قابلیت‌های این گوشی هوشمند خواهد بود.

دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، دوربین تله‌فوتو 50 مگاپیکسلی و دوربین فوق‌عریض 50 مگاپیکسلی، مشخصات دوربین سه‌گانه این گوشی هوشمند را تشکیل می‌دهند. سه رنگ سفید، آبی و مشکی هم برای این گوشی هوشمند انتخاب شده است.

وان پلاس 13 سیستم‌عامل اندروید 15 را اجرا می‌کند؛ اما قیمت آن همچنان نامشخص است.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر