راهنمای خرید تکراتو
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

تاریخ رونمایی ردمی K80 پرو برای 29 اکتبر تایید شد + مشخصات احتمالی

افشاگر مطرح حوزه تکنولوژی با نام کاربری @WHYLAB از تاریخ رونمایی ردمی K80 پرو پرده برداشت. به گفته‌ای این وبلاگ‌نویس به نظر این گوشی، اوایل نوامبر با پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 8 الیت معرفی خواهد شد.

اوایل ماه اکتبر وانگ تنگ، معاون مدیر بازاریابی شیائومی و مدیر برند ردمی، ادعا کرده بود که تمامی محصولات پرچمدار امسال ردمی نه تنهها در عملکرد بلکه در بسیاری از ویژگی‌ها ارتقا قابل توجهی به خود خواهند دید. به گفته‌ی وی «جایگاه و مشخصات این محصولات به شکل قابل توجهی بهبود پیدا خواهد کرد؛ بنابراین کاربرانی که قصد تعویض گوشی را در انتهاب سال دارند، می‌توانند منتظر بمانند.»

راهنمای خرید تکراتو

تاریخ رونمایی ردمی K80 پرو احتمالا مشابه نسل قبلی خواهد بود

ردمی کا 80 به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2، یک نمایشگر انعطاف‌پذیر اولد ساخت Huaxing Optoelectronics 6.67 اینچی و وضوح تصویر 1440 در 3200 پیکسل و نرخ نوسازی 120 هرتز، روشنایی دستی تا 700 نیت، حداکثر روشنایی تمام صفحه تا 1200 نیت و حداکثر روشنایی نقطه‌ای تا 4000 نیت مجهز بود.

ردمی K70  همچنین مجهز به دوربین اصلی 50  مگاپیکسلی با سنسور Light and Shadow Hunter 800 و فناوری OIS (تثبیت تصویر اپتیکال)، دوربین فوق‌عریض 8 مگاپیکسلی و دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی بود.

اما جایی که ردمی K70 پرو جلوتر رفت، تجهیز آن به پردازنده Snapdragon 8 Gen 3، دوربین فوق‌عریض 12 مگاپیکسلی و دوربین تله‌فوتو ۵۰ مگاپیکسلی پرتره بود. این امر نشان می‌دهد که چرا شیائومی همواره به تولید دستگاه‌های باکیفیت و مجهز به ویژگی‌های متعدد و با قیمت‌های بسیار رقابتی متعهد بوده است.

مشخصات فنی ردمی K80 Pro

قلب تپنده‌ی ردمی کا80 پرو تراشه اسنپدراگون 8 الیت است که برای انجام همزمان وظایف سنگین و بازی‌های پیشرفته مناسب است و به خوبی می‌تواند از پس اپلیکیشن‌های پرمصرف بربیاید. همچنین انتظار می‌رود بهبودهایی در بخش دوربین، تکنولوژی نمایشگر و بهره‌وری باتری ارائه کند.

طبق برخی شایعات، صفحه‌نمایش REDMI K80 PRO همان اندازه‌ی نسل قبلی را حفظ کرده و 6.67 اینچی از نوع اولد TCL Huaxing است که احتمالا از رزولوشن 2K و نرخ نوسازی 120 هرتز پشتیبانی می‌کند.

رونمایی بزرگ ماه نوامبر

گوشی هوشمند REDMI K80 PRO  به احتمال زیاد اوایل نوامبر 2024 رونمایی خواهد شد و با توجه به قیمت جذاب گوشی‌های شیائومی و امکانات ویژه‌ای که دارند، انتظار می‌رود با استقبال خوبی مواجه شود.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر