راهنمای خرید تکراتو
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

احتمالا ظرفیت باتری شیائومی 15 کمتر از حد انتظار خواهد بود

در آستانه رونمایی سری شیائومی 15 اخبار و شایعات داغی این روزها منتشر می‌شوند. اخیرا گزارش کردیم که باتری شیائومی 15 ظرفیتی برابر با 5500 میلی‌آمپر ساعتی دارد.

اما در اخبار جدید جزئیات بیشتری از باتری شیائومی 15 منتشر شده که بر خلاف شایعات قبلی است. اطلاعات تازه را یکی از کاربران معتبر به نام 熊猫很禿然 که در این حوزه فعالیت می‌کند منتشر کرده؛ به همین جهت به نظر می رسد که قابل استناد باشد

راهنمای خرید تکراتو

بالاخره باتری شیائومی 15 چقدر ظرفیت دارد؟

طبق اطلاعاتی که gizmochina منتشر کرده به نظر باتری شیائومی 15 ظرفیتی برابر با 5400 میلی آمپر ساعتی خواهد داشت. این در حالیست که قبلا شایعه شده بود که این مدل هم مانند نسخه پرو به باتری 5500 میلی‌آمپر ساعتی مجهز است.

علی‌ایهاالحال اخبار جدید نشان از ظرفیت کمتر باتری مدل پایه شیائومی 15 دارد. این باتری از شارژ سریع 90 واتی پشتیبانی می‌کند، 8.1 میلی‌متر ضخامت دارد و وزن آن 191 گرم است. این باتری نسبت به مدل قبلی یعنی شیائومی 14 که ظرفیتی معادل 4610 میلی آمپر ساعتی داشت، ارتقا یافته در حالیکه فقط 3 گرم سنگین‌تر شده است.

شایعه: باتری شیائومی 15 ظرفیت کمتری دارد

شیائومی 15 پرو باتری بزرگ‌تری دارد

اما باتری مدل پرو این مجموعه بزرگ‌تر است و ظرفیتی برابر با 6100 میلی‌آمپر ساعتی دارد. این باتری هم به مانند هم‌خانواده‌اش از شارژ سریع 90 واتی پشتیبانی می‌کند. بعلاوه باتری شیائومی 15 پرو، ضخامتی برابر با 8.35 میلی‌متر و وزنی معادل 213 گرم دارد.

نکته‌ی جالب اینکه، برخلاف باتری بزرگی که در شیائومی 15 پرو به کار رفته، این نسخه نسبتا جمع‌و‌جور است و گوشی بد دستی به نظر نمی‌رسد. این موضوع نشان از پیشرفت‌های شیائومی در زمینه طراحی دارد.

مثلا نزدیک‌ترین نمونه‌ای که می‌توان برای پیشرفت شیائومی مثال زد، گوشی ریلمی جی‌تی 7 پرو است که شایعه شده به یک ابر باتری با ظرفتی 6500 میلی آمپر ساعتی مجهز است. این باتری از شارژ سریع 120 واتی پشتیبانی می‌کند، وزنی معادل 224 گرم دارد ( که طبیعی به نظر می‌رسد) در عین اینکه ضخامت آن 8.5 میلی‌متر عنوان شده است.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر