راهنمای خرید تکراتو
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

شورای عالی فضای مجازی خبر صدور ابلاغیه درباره برنامه شاد را رد کرد

حسین دلیریان، سخنگوی مرکز ملی فضای مجازی، اعلام کرد که برخلاف برخی گزارش‌های رسانه‌ای، شورای عالی فضای مجازی هیچ ابلاغیه‌ای جدیدی در مورد شبکه شاد صادر نکرده است.

دیروز 6 آبان خبری مبنی بر اینکه مدارس مجاز به استفاده از پلتفرم‌های داخلی و خارجی برای انجام کارهای آموزشی نیستند منتشر شد. در آن خبر عنوان شده بود که این ابلاغیه توسط شورای عالی فضای مجازی صادر شده است. اما حالا خبر رسیده که این ابلاغیه را وزارت آموزش و پرورش بر اساس مصوبات قبلی شورای عالی فضای مجازی تهیه و صادر کرده است.

راهنمای خرید تکراتو

شورای عالی فضای مجازی ابلاغیه شبکه شاد را صادر نکرده است

در همین خصوص حسین دلیریان، سهنگوی مرکز ملی فضای مجازی توضیح داد که برخی رسانه‌ها دچار سوءتفاهم شده و ابن ابلاغیه در واقع توسط وزارت آموزش و پرورش بر اساس مصوبات قبلی شورای عالی فضای مجازی تهیه شده است.

دلیریان به سندی اشاره کرده که در سال 1400 در شورای عالی فضای مجازی تصویب شده بود. این سند با عنوان «الزامات سامانه‌های الکترونیکی آموزش و پرورش و شبکه شاد» شناخته می‌شود. طبق این سند وزارت آموزش و پرورش ملزم شده تا اقدامات لازم را برای بهبود و تداوم خدمات رسانی شبکه شاد به عنوان بخشی زاز نظام آموزشی کشور اجرا کند.

شورای عالی فضای مجازی ابلاغیه شبکه شاد را صادر نکرده است
حسین دلیریان، سخنگوی مرکز ملی فضای مجازی

حسین دلیریان، تاکید داشت که این مصوبه با هدف اطمینان از پایداری و تقویت شبکه شاد به عنوان یکی از ابزارهای اصلی و کلیدی ذر آموزش رسمی و عمومی کشور تنظیم شده است. بنابراین ابلاغیه اخیر وزارت آموزش و پرورش به منزله‌ی ابلاغیه جدید از طرف شورای عالی فضای مجازی نیست و تنها به مصوبات قبلی این شورا استناد شده است.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر