راهنمای خرید تکراتو
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

آی‌مک‌های جدید به پورت‌های پیشرفته Thunderbolt 4 مجهز شده‌اند

امروز اپل آی‌مک‌های جدیدش را معرفی کرد. این مدل‌ها به لحاظ ظاهری تغییرات چندانی نکرده‌ و تنها رنگ‌بندی آنها اندکی به‌روزرسانی شده است. اما اپل بهبودهای قابل توجهی در بخش سخت‌افزاری آنها ایجاد کرده است. یکی از مهم‌ترین این به‌روزرسانی‌ها، استفاده از تراشه جدید نسل بعدی M4 و پورت‌های آی‌مک‌ است.در مدل‌های آی‌مک با تراشه M4 که دارای پردازنده مرکزی (CPU) و پردازنده گرافیکی (GPU) 10 هسته‌ای هستند، هر چهار پورت USB-C از سرعت انتقال تاندربولت 4 پشتیبانی می‌کنند که می‌تواند داده‌ها را با سرعت تا 40 گیگابیت بر ثانیه منتقل کند. در مدل‌های قبلی این محصول که از تراشه‌ی M3 استفاده می‌کردند، پورت‌های آی‌مک شامل دو پورت تاندربولت 3 و دو پورت USB-3 می‌شدند.

پورت‌های آی‌مک‌ جدید سرعت و کارایی را تضمین می‌کنند

مدل‌های 8 هسته‌ای با پردازنده مرکزی و گرافیکی M4، تنها دو پورت دارند، اما هر دوی این پورت‌ها از نوع تاندربولت 4 هستند. تمامی پورت‌های USB-C/تاندربولت 4 نیز از استانداردهای USB 4 و USB 3.1 Gen 2 پشتیبانی می‌کنند.

راهنمای خرید تکراتو

قیمت مدل‌های آی‌مک جدید از 1.299 دلار برای نسخه ۸ هسته‌ای CPU/GPU شروع می‌شود، و مدل‌های 10 هسته‌ای با چهار پورت از قیمت 1499 دلار آغاز می‌شوند. اپل از امروز پیش‌سفارش این مدل‌های جدید آی‌مک با تراشه M4 را پذیرفته است.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر