راهنمای خرید تکراتو
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

دستکاری ویدیوهای اینستاگرام ؛ کیفیت محتواهای پربازدید بالا می‌رود و کم‌بازدیدها بی‌کیفیت می‌شوند

به نظر می‌رسد تولید محتوا در اینستاگرام سخت‌تر خواهد شد. اگر بازدیدکنندگان کمی داشته باشید کیفیت ویدیوهای اینستاگرامی شما کاهش پیدا می‌کند.

به گزارش theverge، اینستاگرام قصد دارد کیفیت ویدیوهای شما را با تعداد بازدیدکنندگانتان تطبیق بدهد. احتمالا طی چندوقت اخیر شما هم ویدیوهای تار و بی‌کیفتی در سطح اینستاگرام مشاهده کرده‌اید. اکنون آدام موسری مدیرعامل این پلتفرم دلیل این امر را توضیح داده است.

راهنمای خرید تکراتو

تعداد بازیدکنندگان، کیفیت ویدیو اینستاگرام شما را تعیین می‌کند

آنطور که مشخص است دستکاری ویدیوهای اینستاگرام عمدی است. موسری در جدیدترین مصاحبه خود اعلام کرد که از این پس کیفیت محتواهای شما به نسبت بازدیدکنندگانتان تغییر پیدا می‌کند. بدین صورت که هنرچه تعداد بازدیدکنندگان شما بیشتر باشد، این برنامه کیفیت ویدیوهای شما را افزایش می‌دهد. مدیر عامل اینستاگرام همچنین اعلام کرد که قصد دارد منابع بیشتری را در اختیار تولیدکنندگانی که بازدید بیشتری دارند، قرار دهد.

دستکاری ویدیوهای اینستاگرام ؛ کیفیت محتواهای پربازدید بالا می‌رود و کم‌بازدیدها بی‌کیفیت می‌شوند

یکی از کاربران تغییر بوجود آمده را تبعیض علیه محتواسازان کوچک‌تر عنوان کرد؛ اما موسری در پاسخ به این واکنش اعلام کرد که کاهش کیفیت آنچنان چشمگیر نیست. او عقیده دارد که کاربران بیشتر به محتوا اهمیت می‌دهند نه کیفیت.

اگر خاطرتان باشد متا پیش‌تر اعلام کرده بود که قصد دارد چنین تغییری را ایجاد کند. این شرکت در سال 2021 اعلام کرد که نمی‌تواند با تعداد بیشماری ویدیو که روزانه در فیسبوک منتشر می‌شود، هماهنگ شود. آنطور که مشخص کاهش کیفیت ویدیوها هم به همین خاطر است.

او در پرسش و پاسخی که با کاربران تردز داشت در خصوص ویژگی جدید توضیح داد:

به‌طور کلی، ما می‌خواهیم بالاترین کیفیت ممکن را به کاربران ارائه دهیم. باتوجه‌به اینکه اکثر بازدیدهای ویدیوها در ابتدای انتشار آن‌ها انجام می‌شود، اگر ویدیویی برای مدت طولانی بازدید زیادی نداشته باشد، کیفیت آن را کاهش می‌دهیم. البته درصورتی‌که همان ویدیو مدتی بعد بازدید بیشتری دریافت کند، با کیفیت بالاتر برای بازدیدکنندگان رندر می‌شود.

متا نیز با انتشار پستی در وبلاگش توضیحاتی در خصوص نحوه عملکرد پلتفرم محبوبش ارائه داد. آنطور که مشخص است این شرکت برای کاهش منابع محاسباتی خود، ابتدا برای ویدیوهای تازه منتشر شده، کدگذاری ساده و سریعی را ارائه می‌دهد؛ اما اگر ویدیوی تعداد بازدیدکنندگان شما افزایش یابد، کدگذاری قوی‌تری را دریافت می‌کنید.

البته تغییرات جدید نکات مثبتی هم دارد. اگر شما بتوانید بازدیدکنندگان بیشتری را با خود همراه کنید متا هم به شما کمک می‌کند و با اعمال پیشرفته‌ترین پردازش در ویدیوی شما، آن را در باکیفیت‌ترین حالت ممکن نمایش می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر