راهنمای خرید تکراتو
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

آی‌مک جدید اپل با نمایشگر ضد انعکاس بافت نانو عرضه می‌شود

اپل امروز از آی مک M4 با جدیدترین نمایشگر بافت نانو رونمایی کرد. این اولین بار است که این ویژگی  پس از تغییر به خط تولید سیلیکون اپل، به خط تولید آی‌مک بازگشته است.

به گزارش macrumors، نمایشگر بافت نانو اولین بار در سال 2019 با صفحه نمایش Pro Display XDR معرفی شد. در این فناوری، شیشه‌ی نمایشگر در مقیاس نانومتری تراشیده می‌شود. این نوع فناوری نور محیط را پخش کرده و باعث کاهش تابش خیرده‌کننده می‌شود  و کیفیت تصویر را حفظ می‌کند.

راهنمای خرید تکراتو

نمایشگر بافت نانو چه ویژگی‌هایی دارد؟

نمایشگر نانو بافت، مات‌ترین نمایشگری است که اپل تولید کرده و بیشتر برای انجام کارهایی که نیاز به دقت رنگ بالا دارند یا در محیط‌های پرنور انجام می‌شوند، بسیار مفید است.

یکی از شاخصه‌های مهم در آی مک جدید، نمایشگر بزرگ 24 اینچی رتینا است که وضوح 4.5K را ارائه می‌دهد. حالا تصور کنید، این نمایشگر با گزینه شیشه بافت نانو عرضه شد که به شکل قابل توجهی انعکاس و تابش نو را کاهش می‌دهد و در عین حال کیفیت تصویر را هم حفظ می‌کند.

پیش از این نیز آی مک 27 اینچی که در سال 2020 عرضه شده بود به نمایشگر بافت نانو مجهز بود؛ اما با توقف آن مدل، این ویژگی نیز به خاطره‌ها پیوست. بنابراین آی مک جدید 2024 اپل اولین نسخه از آن زمان است که به این فناوری مجهز شده است.

شیشه بافت نانو در آی مک‌های جدید را می‌توان به صورت جداگانه با صرف هزینه 200 دلاری سفارش دهید. این ویژگی اکنون در در نمایشگرهای Pro Display XDR، Studio Display در آیپد پرو نیز در دسترس است.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر