راهنمای خرید تکراتو
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

وان پلاس 13 با باتری بزرگ 6000 و توان شارژ 100 وات از راه می‌رسد

همانطور که می‌دانید فاصله چندانی با رونمایی از وان پلاس 13 نداریم. این تولیدکننده اکنون بخش دیگری از مشخصات پرچمدار جدیدش را با کاربران به اشتراک گذاشته است.

تاکنون متوجه شدیم که وان پلاس پرچمدار جدیدش را برای رونمایی در تاریخ 31 اکتبر ساعت 16:00 در چین آماده کرده است. این تولیدکننده تاکنون برخی از مشخصات گوشی جدیدش مانند سیستم صوتی، مشخصات نمایشگر و تنظیمات دوربین را با کاربران به اشتراک گذاشته است. با انتشار تیزرهای جدید و آشنایی با باتری وان پلاس 13 می‌توان گفت که ما همه چیز را درباره‌اش می‌دانیم.

راهنمای خرید تکراتو

جزییات باتری وان پلاس 13

به گزارش gizmochina، وان پلاس با انتشار تیزرهای جدیدی، توضیحاتی در خصوص باتری پرچمدار جدیدش ارائه داده است. آنطور که مشخص است باتری 6000 میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ 100 وات و شارژ بی‌سیم 50 واتی وظیفه تامین انرژی وان پلاس 13 را بر عهده دارید.

این تولیدکننده ادعا می‌کند که پرچمدار جدید تنها در 36 دقیقه شارژش تکمیل می‌شود. علاوه‌بر این قابلیت پشتیبانی از پروتکل شارژ UFCS موجود در این گوشی هوشمند باعث می‌شود که از تمام شارژرهای سریع متفرقه که حاوی تراشه‌ی SUPERVOOC S هستند، پشتیبانی کند.

راندمان تخلیه‌ی باتری 99٫5 درصدی باعث می‌شود که در مصرف انرژی وان پلاس 13 صرفه‌جویی شود و در نهایت کاربران بتوانند ساعات بیشتری از هوشمند خود استفاده کنند.

فرستنده‌ی مادون قرمز، NFC، درگاه USB-C از نوع USB 3.2 Gen 1، اسپیکرهای دوگانه، اندروید 15 و رابط کاربری ColorOS 15، نمایشگر 6٫82 اینچی 2K اولد 120 هرتزی از دیگر مشخصات این گوشی هوشمند هستند.

گوشی جدید وان پلاس از تراشه اسنپدراگون 8 الیت قدرت گرفته و سه دوربین 50 مگاپیکسلی، مشخصات دوربین آن را تکمیل می‌کنند. اسلایدر هشدار هم همچنان در سمت چپ گوشی قرار دارد.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر