راهنمای خرید تکراتو
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

افشای مشخصات اوپو Find N5 : صفحه‌نمایش بزرگ‌تر، دوربین‌ 50 مگاپیکسل و باتری 5700 میلی‌آمپر ساعت

به‌تازگی جزئیات جدیدی از مشخصات اوپو Find N5 منتشر شده که اطلاعات مربوط به نمایشگر، باتری و تنظیمات دوربین را فاش می‌کند. گفته می‌شود که وان پلاس اوپن 2 نسخه‌ای ری‌برند شده از همین گوشی تاشو است.

اوپو به‌تازگی گوشی‌های فایند ایکس 8 و فایند ایکس 8 پرو را در چین عرضه کرده است. گفته می‌شود که این برند در سه ماهه‌ی اول 2025 از گوشی اوپو فایند ایکس 8 اولترا نیز رونمایی می‌کند. به غیر از این گوشی پرچمدار که به اسنپدراگون 8 الیت مجهز می‌شود، گوشی دیگری نیز در راه است. به گزارش gizmochina، گوشی تاشوی اوپو فایند ان 5 نیز احتمالا در سه ماهه‌ی اول 2025 معرفی می‌شود.

راهنمای خرید تکراتو

افشاگر معروف، دیجیتال چت استیشن به‌تازگی جزئیاتی از مشخصات گوشی تاشوی اوپو را فاش کرده است.

مشخصات اوپو Find N5

به گفته‌ی دیجیتال چت استیشن، طراحی کلی اوپو فایند ان 5 شبیه به نسل قبلی، یعنی Find N3 است. بنابراین، به احتمال خیلی زیاد از ماژول دوربین دایره‌ای بزرگ در پنل پشتی برخوردار می‌شود. این افشاگر اعلام کرده که نمایشگر فایند N5 نسبت به نسل قبلی بزرگتر می‌شود؛ اما اندازه دقیق آن را فاش نکرده است. پیش از این گزارش شده بود که نمایشگر داخلی اوپو فایند N5 از رزولوشن +2K پشتیبانی خواهد کرد.

افشای مشخصات اوپو Find N5

این گوشی تاشوی جدید به اسنپدراگون 8 الیت مجهز می‌شود. فایند N5 احتمالا اولین گوشی تاشویی است که همراه با این تراشه در بازار عرضه می‌شود.

اوپو فایند N3 از باتری 4805 میلی‌آمپرساعت برخوردار بود؛ اما نسل جدید احتمالا با پیکربندی باتری دو سلولی (2460 میلی‌آمپر + 3105 میلی‌آمپر) عرضه شود که ظرفیت اسمی 5565 میلی‌آمپر دارد؛ اما با ظرفیت 5700 میلی‌آمپر ساعت معرفی می‌شود.

هنوز اطلاعات تایید شده‌ای درباره قابلیت‌های شارژ سیمی این دستگاه در دسترس نیست، اما شایعاتی مبنی بر پشتیبانی از شارژ بی‌سیم وجود دارد. حتی اوپو اشاره کرده است که N5 از شارژ بی‌سیم مغناطیسی پشتیبانی خواهد کرد.

اما درباره دوربین اوپو Find N5 باید گفت که به سیستم دوربین سه‌گانه با بهینه‌سازی هاسلبلاد مجهز خواهد شد که شامل یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، یک لنز فوق عریض 50 مگاپیکسلی و یک دوربین تله‌فوتو پریسکوپی 50 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 3x می‌شود. یکی از ویژگی‌های بارز اوپو فایند ان 5، ضخامت کم آن در حالت بسته است که طبق افشاگری قبلی دیجیتال چت استیشن، حدود 9 میلی‌متر خواهد بود. اوپو برای حفظ این ضخامت کم، از درگاه USB-C اختصاصی باریک استفاده خواهد کرد.

گمانه‌زنی‌ها حاکی از آن هستند که اوپو Find N5 ممکن است در برخی بازارها از جمله هند، اروپا و آمریکا با نام OnePlus Open 2 عرضه شود. وان پلاس اوپن یکی از بهترین گوشی های تاشو بازار است و باید دید که نسل جدید تاشوی این برند چطور می‌تواند در مقابل رقیبانش ظاهر شود. نظر شما چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار گوشی را با ما دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر