راهنمای خرید تکراتو
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

مدیرعامل شیائومی از معرفی 16 محصول جدید در رویداد فردا خبر داد

شیائومی خود را برای رویداد بزرگ 29 اکتبر (8 آبان) آماده می‌کند. لی جون، مدیرعامل شیائومی در آستانه‌ی این رویداد، جزئیاتی از رم سری شیائومی 15 را منتشر و اعلام کرد که در این رویداد از 16 محصول جدید رونمایی می‌شود.

شیائومی قصد دارد اکوسیستم «انسان، خودرو، خانه» را گسترش دهد و در رویداد فردا که طی 3 ساعت برگزار می‌شود، از محصولات جدیدی رونمایی خواهد کرد. شیائومی 15 و 15 پرو همراه با HyperOS 2.0 از مهم‌ترین محصولاتی هستند که در رویداد فردا معرفی می‌شوند.

راهنمای خرید تکراتو

به گزارش gizmochina، مدیرعامل شیائومی به برخی از جزئیات این رویداد بزرگ اشاره کرده است که در ادامه به آنها می‌پردازیم.

مدیرعامل شیائومی از معرفی چند محصول جدید خبر داد

لی جون تایید کرد که رابط کاربری هایپر او اس 2.0 همراه با گوشی‌های سری شیائومی 15 معرفی می‌شود. سری تبلت‌ شیائومی پد 7، شیائومی واچ 4 و مچ‌بند بد 9 پرو از دیگر محصولاتی هستند که در رویداد 29 اکتبر رونمایی خواهند شد.

این غول چینی می‌خواهد تنوع محصولات خود را گسترش دهد و در همین راستا، از سری اسکوتر برقی رده‌بالا، قفل درب هوشمند، روترهای وای فای 7 و چند محصول دیگر نیز رونمایی می‌کند. در مجموع، 16 محصول جدید در راه هستند.

مدیرعامل شیائومی از معرفی 16 محصول جدید در رویداد فردا خبر داد

رم سری شیائومی 15 و افزایش قیمت پرچمداران جدید شیائومی

مدیرعامل شیائومی تایید کرده که سری شیائومی 15 در نسخه پایه به رم 16 گیگابایت مجهز می‌شوند. ارتقاء رم از 8 به 12 گیگابایت، به‌منظور بهبود عملکرد هوش مصنوعی روی دستگاه (On-Device) است.

لی جون همچنین اعلام کرد که بهینه‌سازی‌هایی در بخش‌های طراحی، مصرف انرژی و تجربه کاربری نیز انجام شده است؛ و با توجه به این تغییرات، افزایش قیمت سری شیائومی 15 نسبت به سری شیئومی 14، غیرقابل انکار است.

لی جون ضمن اشاره به افزایش قیمت شیائومی 15 و 15 پرو توضیح داد که این گوشی‌ها نسبت به قیمت‌شان، ارزش خرید بالایی خواهند داشت. او خاطرنشان کرد که تکنولوژی تراشه‌ 3 نانومتری و افزایش رم و حافظه داخلی، تاثیر زیادی بر افزایش قیمت محصول دارند.

نمایشگر جدید برای گوشی‌های جدید

شیائومی همچنین جزئیاتی از تکنولوژی نمایشگر سری شیائومی 15 را به اشتراک گذاشت. گوشی‌های این خانواده به نمایشگر شخصی‌سازی‌ شده‌ی M9 با ساختار دو طرف خمیده مجهز می‌شود.

گفته می‌شود که این پنل‌های جدید از نظر کارایی روشنایی پیشرفته‌تر هستند و علیرغم روشنایی بالا، مصرف انرژی کمی دارند. به گفته‌ی لی جون، نمایشگر سری شیائومی 15 می‌تواند رزولوشن 2K را با مصرفی معادل 1.5K ارائه دهد. جزئیات بیشتر در رویداد فردا منتشر می‌شود.

اهداف فروش خودروی برقی SU7

مدیرعامل شیائومی درباره برنامه زمانی فروش خودروهای برقی شیائومی SU7 نیز اطلاع‌رسانی کرد و توضیح داد که این کمپانی می‌خواهد 20 هزار خودرو را در مدت یک ماه به فروش برساند. لی جون اعلام کرد که اعضای تیم متعهد هستند تا این هدف را محقق کنند.

نظر شما درباره محصولات جدید شیائومی چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر