اپلیکیشن تردز از متا به رکورد ۱۵۰ میلیون کاربر فعال روزانه رسیده و حالا تبلیغات جهانی را در پلتفرم خود آغاز کرده است.
به گزارش تکراتو و به نقل از androidheadlines، بر اساس اعلام متا، تعداد کاربران فعال روزانه تردز از مرز ۱۵۰ میلیون نفر گذشته است.
این خبر پس از گزارش ماه آگوست منتشر شد که نشان میداد تعداد کاربران ماهانه این اپلیکیشن به بیش از ۴۰۰ میلیون نفر رسیده است. همزمان، تبلیغات در فید تردز بهصورت جهانی فعال شده و قرار است تبلیغات ویدیویی جدیدی نیز به آن اضافه شود.
مارک زاکربرگ در جلسه گزارش مالی سهماهه سوم متا اعلام کرد که تردز در مسیر تبدیل شدن به یکی از مهمترین پلتفرمهای شرکت قرار دارد و زمان استفاده کاربران از آن نسبت به گذشته حدود ۱۰ درصد افزایش یافته است. او دلیل این رشد را بهبود سیستم پیشنهاد محتوا بر پایه هوش مصنوعی دانست.
در همین حال، آدام موسری مدیر اینستاگرام گفت که متا در حال بررسی قابلیت شخصیسازی الگوریتمها در تردز است تا کاربران بتوانند کنترل بیشتری بر محتوایی که میبینند داشته باشند.
البته رشد سریع تردز با گسترش تبلیغات همراه بوده است. سوزان لی مدیر مالی متا تأیید کرد که تبلیغات اکنون در تمام مناطق فعال شدهاند.
او گفت که این شرکت در حال بهبود فرمتهای تبلیغاتی از جمله تبلیغات ویدیویی است و نسبت تصویر در تبلیغات جدید از حالت مربعی به حالت عمودیتر (۴ به ۵) تغییر خواهد کرد. متا اعلام کرده که هدفش بهینهسازی عملکرد تبلیغات و افزایش جذابیت آنها برای کاربران است.

