coinex
راهنمای خرید تکراتو

پوستری تبلیغاتی از وان پلاس 5 تی دیده شد؛ نام پرچمدار بعدی تایید می‌شود

پوستری تبلیغاتی از وان پلاس 5 تی دیده شد؛ نام پرچمدار بعدی تایید می‌شود
دیدن پوستری تبلیغاتی از وان پلاس 5 تی (Oneplus 5T) نشان می‌دهد که پرچمدار بعدی این کمپانی چینی وان پلاس 6 نخواهد بود.

برای مدتی صحبت از گوشی وان پلاس 5 تی در میان نبود. اکثر تحلیلگران پیش بینی می‌کردند که وان پلاس بعد از وان پلاس 5 مستقیما به سراغ تولید وان پلاس 6 خواهد رفت، اما چرا باید این سازنده چینی چنین رفتاری از خود نشان می داد؟

وان پلاس سال گذشته نیز پس از وان پلاس 3، مدل وان پلاس 3 تی را به بازار عرضه کرد و انصافا سعی کرد تا برای معرفی آن، هزینه‌های تبلیغاتی نسبتا زیادی انجام دهد. جعبه گشایی این گوشی در کابین یک هواپیمای جنگنده خود گویای همه چیز است.

 

بیشتر بخوانید:  تماشا کنید: جعبه گشایی گوشی وان پلاس ۳T در یک هواپیمای جنگنده!

 

بنابراین، بعد از آنکه گزارش شد موجودی انبار وان پلاس تهی از مدل وان پلاس 5 است، شایعات سریعا به سمت تولید نسل بعدی متمایل شد. اکنون تقریبا مشخص است که مدل بعدی این گوشی ساز چینی، وان پلاس 5 تی است و نه وان پلاس 6

از نیمه دوم سال جاری وجود یک نمایشگر بدون حاشیه به یک استاندارد در بین پرچمدارن بدل شد و سطح پرچمدار بودن یک گوشی را به نقطه جدیدی رساند. این موضوع برای همه برندهای گوشی ساز کاملا روشن است، همه به سوی تولید نمایشگرهای تمام صفحه و بدون حاشیه روی آورده‌اند. وان پلاس هم یکی از آنهاست.

پوستری تبلیغاتی از وان پلاس 5 تی

گفته می‌شود که این کمپانی برای عقب نماندن از بازار موبایل و رقبای قدرتمندی که استراتژی آن را تعیین می‌کنند، به دنبال عرضه یک گوشی بدون حاشیه قبل از اتمام سال 2017 است. وان پلاس 5 تی همان مدل بعدی است با نمایشگری که بدون حاشیه خواهد بود.

گفته می‌شود که پنل پشت شبیه به پنل پشتی وان پلاس 5 خواهد بود. همان دوربین دوگانه دیده می‌شود و خطوط آنتن U شکل در بالا و پایین خودنمایی می‌کند، اما اتفاقات اصلی در پنل جلویی رخ خواهد داد، همان جایی که قرار است وان پلاس، پنل قدیمی پرچمدار خود را با یک نمونه بدون حاشیه و تمام صفحه عوض کند.

پوستری تبلیغاتی از وان پلاس 5 تی

پیش بینی سختی نبود، گفته می‌شود که در ساخت وان پلاس 5 تی از نمایشگری با نسبت تصویر 18 به 9 استفاده شده است. این کار باعث خواهد شد تا گوشی کمی باریک‌تر اما کشیده تر دیده شود. از سوی دیگر بکاربردن چنین نمایشگری اکثر پنل جلو را در اختیار خواهد داشت، پس سنسور اثر انگشت به پنل پشت منتقل خواهد شد.

مشخصات وان پلاس 5 تی نیز قابل پیش بینی بود. در این پرچمدار بدون حاشیه یک اسنپدراگون 835 وظیفه دارد تا محاسبات، هماهنگی و پردازش داده ها را به سرعت انجام دهد. گفته می‌شود نمایشگر بدون حاشیه آن 6 اینچی بوده، به مانند هواوی پلاس 5 پیکره بندی دوربین آن است، اما لرزشگیر اپتیکال را به عنوان یک ویژگی جدید پذیرفته است.

گوشی وان پلاس 5T در دو نسخه 6 و یا 8 گیگابایت حافظه رم عرضه خواهد شد. یک باتری 3300 میلی‌آمپر ساعتی برای آن ذکر شده که گفته می‌شود از شارژ سریع Dash Charge با 5 ولت و 4 آمپر پشتیبانی می‌کند.

مشخصات وان پلاس 5 تی

.

منبع: igeekphone

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر