coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

بررسی اجرای مصوبه جدید اینترنت غیرحجمی ! رسیدگی به نارضایتی کاربران

به گفته معاون سازمان تنظیم مقررات ارتباطات، مصوبه جدید اینترنت غیرحجمی بررسی می‌شود. وی اعلام نمود که رسیدگی به شکایات کاربران نیز در دستور کار قرار دارد.

به گزارش تکراتو و به نقل از مهر، معاون سازمان تنظیم مقررات ارتباطات اعلام نموده است که این سازمان در حال مانیتورینگ و نظارت بر نحوه اجرای مصوبه جدید اینترنت است. وی تاکید نمود که به زودی در مورد روند اجرای مصوبه جدید اینترنت غیرحجمی گزارشی منتشر خواهد شد.

مصوبه جدید اینترنت و نارضایتی کاربران

اجرای مصوبه جدید اینترنت غیرحجمی و منصفانه از آذرماه سال جاری آغاز شد. در ادامه برخی کاربران شکایاتی را نسبت به سرعت خریداری شده و نیز قطع و وصلی اینترنت، از سرویس دریافتی ثبت نمودند.

نسترن محسنی در مورد مصوبه جدید اینترنت غیرحجمی سخن گفت و اعلام نمود که به شکایات و نارضایتی برخی کاربران از کیفیت سرویس اینترنت رسیدگی خواهد شد. وی تاکید نمود که از زمان آغاز اجرای مصوبه اینترنت غیرحجمی و ابلاغ مصوبه جدید اینترنت، بخش نظارت سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی (رگولاتوری)، بسیار عمیق تر در حال نظارت و مانیتورینگ سرویس‌های ارائه شده از سوی اپراتورها است اما به گفته وی ادعای کاربران در این زمینه نیز باید مورد بررسی قرار گیرد.

محسنی در ادامه اعلام نمود که اعتراض مشترکان از کیفیت سرویس دریافتی نادیده گرفته نمی‌شود. وی اعلام نمود که کاربران در صورتی که شکایتی داشته باشند هم می‌توانند از سامانه ۱۹۵ برای اعلام رسیدگی به شکایات خود استفاده کنند و هم می‌توانند به صورت مستقیم مکاتبه کنند و نقطه نظرات خود اعلام نمایند.

 


بیشتر بخوانید : توقف فروش اینترنت حجمی و مصوبه جدید فروش اینترنت ثابت

 


بررسی مصوبه ۲۶۶ کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات

محسنی در ادامه صحبت‌های خود در مورد مصوبه جدید اینترنت ، به مصوبه ۲۶۶ کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات اشاره کرد و اعلام نمود که این مصوبه بر تضمین ۹۵ درصدی زمان، بر سرعتی که کاربر تقاضا دارد و حجمی که دریافت می کند، تاکید دارد. وی همچنین در مورد نحوه نظارت و میزان شکایت از کندی سرعت و کیفیت اینترنت سخن گفت و بیان نمود که شکایت و نقطه نظرات در این زمینه بسیار زیاد است.

براساس گفته‌های محسنی هر روز درصد بالایی از حجم فعالیت‌ها و کارهایی که توسط بخش نظارت رگولاتوری انجام می‌شود، به رفع دغدغه‌های مردم از سرویس اینترنت مربوط است و بخشی از آن نیز به مصوبه جدید اینترنت اختصاص دارد.

معاون رگولاتوری ادامه داد که در این مصوبه، موضوع کیفیت اینترنت بسیار مهم‌تر و عمیق‌تر از مصوبات قبلی است؛ وی تاکید نمود که شکایت و نارضایتی کاربران نسبت به وجود مشکل در کیفیت سرویس‌های دریافتی، باید به صورت فنی مورد بررسی قرار گیرد و فقط ادعا در اینجا مورد توجه قرار نخواهد گرفت.

ارتقای کیفیت در مصوبه جدید اینترنت غیرحجمی

محسنی در ادامه صحبت‌های خود، در مورد ارتقای کیفیت مورد نظر رگولاتوری سخن گفت و اعلام نمود که اپراتورها نمی‌توانند مقررات را دور بزنند و یا اینکه کیفیت را پایین بیاورند. وی در این راستا اعلام نمود که موارد مورد نظر اعلامی از سوی کاربران، توسط بخش نظارت رگولاتوری بررسی و پیگیری خواهد شد.

وی همچنین در مورد نحوه نظارت بر عملکرد اپراتورها سخن گفت و اعلام نمود که این نظارت هم از راه دور و از طریق مانیتورینگ سیستم‌های اپراتورها صورت می‌گیرد و هم به صورت موردی و رندوم چک انجام خواهد شد که در این فرایند اپراتورها از عملیات انجام شده مطلع نخواهند شد.

وی خاطرنشان کرد که اگر طی فرایند نظارت، مشخص شود که اپراتوری در انجام فعالیت‌های خود کوتاهی کرده است، حتما به وی تذکر داده خواهد شده و رفع تخلف صورت خواهد گرفت. وی در پایان نیز تاکید نمود که به زودی گزارشی در مورد روند اجرای مصوبه جدید اینترنت غیرحجمی از سوی رگولاتوری، منتشر خواهد شد.


بیشتر بخوانید : ارائه تعرفه مناسب به مشترکین کم مصرف اینترنت


.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر