coinex
راهنمای خرید تکراتو

تسلا هک شد؛ استخراج ارزهای دیجیتالی با هک تسلاموتورز

هکرها توانستند تا هک تسلاموتورز اقدام به استخراج ارز دیجیتالی نمایند. هکرها سیستم‌ها و سرورهای رایانه‌ای شرکت تسلا موتوروز آمریکا را مورد حمله قرار دادند.

به گزارش تکراتو، این روزها بازار ارزهای دیجیتالی داغ است و این موضوع باعث شده است تا ارزهای دیجیتالی رمزنگاری شده از محبوبیت و استقبال بی‌نظیری توسط کاربران در فضای مجازی برخوردار شوند. مجرمان فضای سایبر این روزها، پلت‌فرم‌ها، وب سایت‌ها و حساب‌های کاربری بسیاری را به منظور استخراج ارزهای دیجیتالی یا ماینینگ هک کرده‌اند و بدین وسیله تواسنته‌اند ثروت زیاد و بی‌دردسری را به جیب بزنند.


بیشتر بخوانید : اعلام فراخوان ارز دیجیتالی ملی ؛ ارز دیجیتالی بومی عرضه می‌شود!


هک تسلاموتورز برای استخراج ارز دیجیتالی

هک تسلاموتورز اخبار بعدی است که در مورد استخراج ارز دیجیتالی منتشر شده است. هکرها رایانه‌های شرکت تسلا موتورز آمریکا را که در زمینه ساخت خودروهای برقی و الکتریکی و سایر تکنولوژی های نوین فعالیت می‌کند، مورد حمله قرار داده‌اند. البته هک تسلاموتورز فقط با هدف استخراج ارز دیجیتالی صورت نگرفته بود بلکه در این اقدام مجرمان سایبری اطلاعات این شرکت‌ را نیز به سرقت بردند. این هکرها از حساب‌های کاربری و ابرپردازنده‌های سیستم های فوق پیشرفته‌ آن برای استخراج و ماینینگ ارزهای دیجیتالی سوءاستفاده کردند.


بیشتر بخوانید : تلگرام هک شد! استخراج ارز دیجیتالی با سوءاستفاده از تلگرام


هک تسلاموتورز خبرساز شد!

متخصصان یک شرکت امنیت سایبری به نام RedLock جدیدا گزارشی را منتشر کرده‌اند که در آن فهرستی از شرکت‌های برتر و مشهور جهان که قربانی سوءاستفاده و حمله سایبری قرار گرفته‌اند، وجود دارد. نام شرکت تسلا نیز در این لیست وجود دارد. این امر باعث تعجب بسیاری از کاربران شد زیرا تسلا خود یکی از شرکت‌های پیشرفته در  زمینه تکنولوژی است اما هکرها توانسته‌اند به سرورهای رایانه‌ای و ابررایانه‌های این شرکت دسترسی داشته و ارز دیجیتالی استخراج کنند.

براساس گفته‌های تحلیلگران، زمانی که بیت کوین در سال ۲۰۰۹ برای نخستین بار در بازارهای جهانی ظهور پیدا کرد، ارزش آن حتی از یک دلار هم کمتر بود ولی در سال گذشته تا مرز ۲۰ هزار دلار هم رسیده است. درواقع، فناوری ارزهای دیجیتالی ‌که یک پول رمزنگاری شده است، این امکان را به کاربران می‌دهد که بدون نیاز به هیچ بانکی مبادلات مالی خود را انجام می‌دهند و همچنین هویت طرفین معامله نیز ناشناس باقی بماند.


بیشتر بخوانید : استخراج ارز دیجیتالی با هک نرم افزارهای مایکروسافت


تلاش برای کنترل استفاده از ارزهای دیجیتالی

بسیاری از کشورهای جهان از جمله کشورهای اروپایی در تلاش هستند تا این پول بی افسار را کنترل کرده و معاملات با آن را تا حد امکان محدود کنند چرا که آن‌ها بر این باورند بیت کوین به تجارت‌های غیرقانونی و غیرمجاز همچون تجارت اسلحه، تجهیزات تروریستی، قاچاق داروو مواد مخدر دامن زده و مقامات قضایی و پلیس نمی‌توانند طرفین معامله را شناسایی و ردگیری کنند.

.

منبع: isna

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر