coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

هدست واقعیت افزوده بیسیم سامسونگ به زودی عرضه می شود

هدست واقعیت افزوده بیسیم سامسونگ به زودی عرضه می شود. دوهفته پس از آنکه خبر عرضه هدست واقعیت مجازی اپل منتشر شد سامسونگ از ارائه این هدست خبر داد.

به گزارش تکراتو، رقیب اصلی اپل یعنی سامسونگ عزم خود را برای عرضه هدست واقعیت افزوده بیسیم با همکاری مایکروسافت جزم کرده و حتی امکان دارد که سامسونگ این گجت را زودتر عرضه کند.


بیشتر بخوانید: هدست واقعیت افزوده اپل در سال ۲۰۱۹ عرضه خواهد شد


عرضه هدست واقعیت افزوده بیسیم سامسونگ

سامسونگ در طی یک همکاری فشرده با مایکروسافت در حال توسعه یک هدست بسیار قدرتمند است که می تواند تجربه محتواهای واقیعت افزوده و واقعیت مجازی را با هم به کاربران ارائه دهد.

هدست اپل ممکن است حوالی سال ۲۰۲۰ معرفی شود اما هدست واقعیت افزوده بیسیم سامسونگ به نظر می رسد که تا دو ماه دیگر و در خلال نمایشگاه IFA در برلین رونمایی شود.

به گفته یکی از مقامات ارشد سامسونگ این کمپانی در حال توسعه یک هدست گرانقیمت بی سیم است که همزمان از محتواهای واقعیت افزوده و واقعیت مجازی پشتیبانی می کند. لازم به ذکر است که تمام قطعات سخت افزاری اصلی هدست مذکور از جمله پردازنده، نمایشگر OLED و سنسورها ساخت سامسونگ خواهند بود.

البته با وجود اینکه گفته شده که هدست واقعیت افزوده بیسیم سامسونگ به زودی عرضه می شود اما ممکن است چنین نباشد زیرا این کمپانی سابقه ای چندان خوب در پایبندی به زمانبندی های ارائه شده برای محصولات جدید خود ندارد. البته این بار پای مایکروسافت در میان است!

 

بیشتر بخوانید:

.

منبع: engadget

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر