coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

رسیدگی به پیام رسان های داخلی بر عهده کدام سازمان است؟

وزیر ارتباطات اعلام نمود که رسیدگی به پیام رسان های داخلی بر عهده وزارت ارتباطات نیست و این وزارتخانه بخشی از وظایف را برعهده دارد.

به گزارش تکراتو، رسیدگی به پیام رسان های داخلی به گفته وزیر ارتباطات برعهده مرکز ملی فضای مجازی است. وی ادامه داد که وزارت ارتباطات بخشی از وظایف را بر عهده دارد. به لحاظ مفهومی انتخاب پیام رسان ها و استفاده از آنها فرمایشی نیست و مردم می توانند پیام رسانی را برای استفاده انتخاب و از آن استفاده کنند. به گفته جهرمی لازم است تا رقابتی سازنده و فشرده بین پیام رسان‌ها ایجاد شود.

راهنمای خرید تکراتو


بیشتر بخوانید: پیام رسان های داخلی تسهیلات دریافت کردند؛ اعطای وام ۵ میلیاردی به ۳ پیام رسان بومی


آذری جهرمی تاکید کرد که پیام رسانی که سرویس‌های مناسب تر و خدمات بهتر ارائه دهد و بتواند اعتماد کاربران را جلب کند، می‌تواند فعالیت خود را ادامه دهد و در این فرآیند، دخالت حاکمیت نیز اثرگذار نیست.

رسیدگی به پیام رسان های داخلی

وزیر ارتباطات در ادامه صحبت های خود در مورد رسیدگی به پیام رسان های داخلی و آزادی مردم در انتخاب نوع پیام رسان ، در مورد توسعه ظرفیت فیبرنوری و فناوری‌های آن سخن گفت و ادامه داد که بر اساس سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، به وزارتخانه تکلیف شده که در مدت چهار سال متوسط سرعت دسترسی به شبکه ملی را به ۲۰ مگابیت در ثانیه ارتقا دهد.


بیشتر بخوانید:آیا امکان تبادل پیام بین پیام رسان های بومی واقعیت دارد؟


وی افزود که در زمینه کسب و کارهای نوپا و جدیدترین اقدامات انجام شده، شش عضو دولت طرحی را با قید فوریت آماده کرده‌اند که هفته آینده با قید فوریت به مجلس شورای اسلامی تقدیم می شود. بنابراین به گفته وی بخش مهمی از کسب و کارهای نوپا، ساده سازی می‌شوند.

 

بیشتر بخوانید:

.

منبع: isna

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر