coinex
راهنمای خرید تکراتو

هواوی پی 20 پرو توسط سازمان EHA به عنوان برترین گوشی 2018 معرفی شد

گوشی پرچمدار زیبای هواوی پی 20 پرو (Huawei P20 Pro) جایزه رویداد بهترین گوشی 2018 مجمع سخت افزار اروپا (EHA) را از آن خود کرد.

این جایزه در رویداد European Hardware Awards 2018 به هواوی داده شد. در این رویداد بهترین دستگاه‌ها و سخت افزارهای الکترونیکی موجود در بازار اروپا توسط بیش از 100 ادیتور که در گوشه و کنار جهان زندگی می‌کنند، معرفی می‌شوند.

در این همایش 42 نوع وسیله الکترونیکی مختلف وجود داشته است و ادیتورهای فوق باید در مورد همه آن‌ها نظر می‌دادند؛ گوشی‌های هوشمند، گجت‌های پوشیدنی و وسایل رایانه‌ای تنها برخی از این محصولات بوده‌اند. هواوی پی 20 پرو در ماه مارس (10 اسفند 96 تا 11 فروردین 97) معرفی و در ماه آوریل (12 فروردین تا 11 اردیبهشت 97) وارد بازار شد. این گوشی هوشمند در زمان خودش قدرتمندترین گوشی هواوی بود و در حال حاضر به عنوان یکی از برترین گوشی‌های عکاسی جهان شناخته می‌شود.

مشخصات گوشی هواوی پی 20 پرو

گوشی پی 20 پرو هواوی از یک دوربین سه گانه اصلی بهره می‌برد. هر سه سنسور این دوربین توسط برند لایکا (Leica) ساخته شده‌اند و قابلیت تثبیت سازی نوری تصاویر (OIS) را پشتیبانی می‌کنند. این سه سنسور 40، 20 و 8 مگاپیکسلی در داخل بدنه شیشه‌ای – فلزی پی 20 پرو نصب شده‌اند.

از دیگر مشخصات این گوشی هوشمند می‌توان به یک اسکنر اثر انگشت جلویی، نمایشگر ناچ دار 6.1 اینچی فول اچ دی پلاس AMOLED با حاشیه‌های بسیار باریک، پردازشگر کایرین 970، رم 6 گیگابایتی، حافظه داخلی 128 گیگابایتی ثابت، کد محافظتی IP67 در برابر نفوذ آب و ذرات گرد و خاک، دو اسپیکر استریو، دوربین سلفی 24 مگاپیکسلی، سیستم عامل اندروید 8.1 اوریو، رابط کاربری ایموشن 8.1 و یک باتری 4,000 میلی‌آمپر ساعتی اشاره کرد.

هواوی پی 20 پرو اولین گوشی هوشمندی بود که با دوربین سه گانه عرضه شد. این محصول راه استفاده از این ساختار را برای گوشی‌های دیگری هم باز کرده است.

جدیدترین اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: androidheadlines

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر