coinex
راهنمای خرید تکراتو

یک ارتقا عالی در ظرفیت باتری گلکسی نوت 9 ؛ باتری بزرگ برای پرچم‌داری بزرگ

ظرفیت باتری گلکسی نوت 9 (Samsung Galaxy Note 9) نسبت به نسل قبلی این فبلت پرچم‌دار، پیشرفت قابل ملاحظه‌ای خواهد داشت. 

مدت زمان نسبتا زیادی است که کاربران خواستار ارتقا در ظرفیت باتری‌های سری گلکسی نوت سامسونگ هستند و اکنون به نظر می‌رسد که اندازه باتری گلکسی نوت 9 بتواند این کاربران را راضی کند.

با اتفاقی که در سال 2016 برای باتری گلکسی نوت 7 پیش آمد و انفجارهای پی در پی آن، غول تکنولوژی کره مجبور شد تا در یک فراخوان عمومی تمامی دستگاه‌های سری نوت 7 خود را از بازار جمع آوری کند. انفجار باتری در گلکسی نوت 7 این شرکت را مجبور کرد تا برای جلوگیری از تکرار چنین حادثه‌ای، ظرفیت باتری در سری گلکسی نوت 8 را تا حد 3300 میلی‌آمپر ساعت پایین بیاورد.


بیشتر بخوانید: بهترین عمر باتری گوشی در سال ۲۰۱۸ ؛ کدام باتری عملکرد بهتری دارد؟


اما کاربران همیشه به دنبال ساعت کارکرد بیشتری با گوشی خود هستند و گویا سامسونگ قصد دارد تا با قرار دادن یک باتری بزرگتر نسبت به نسل فعلی نوت 8، مشتریان خود را راضی کند.

اندازه باتری گلکسی نوت 9

گلکسی نوت 5 (عرضه در 2015) به یک باتری 3000 میلی‌آمپر ساعت مجهز شد. پس از آن سامسونگ برای آنکه بتواند شماره گوشی‌های سری اس را با سری نوت خود هماهنگ کند، با پرش از روی نوت 6، گلکسی نوت 7 را با یک باتری 3500 میلی‌آمپر ساعت به بازار معرفی کرد، باتری شومی که ضررهای مالی فراوانی برای غول کره‌ای به همراه آورد.

با اتفاقات ناگوار و آتش گرفتن‌های نوت 7، سامسونگ در نوت 8 ظرفیت باتری کمتر، اما مطمئن‌تری انتخاب کرد و این دستگاه را با یک باتری 3300 میلی‌آمپر ساعت رونمایی کرد، اما اکنون اندازه باتری گلکسی نوت 9 ارتقا قابل ملاحظه‌ای خواهد داشت.

اندازه باتری گلکسی نوت 9

باتری Galaxy Note 9 یک باتری 4000 میلی‌آمپر ساعت خواهد بود. بر اساس اسناد موجود در ANATEL، سازمان ملی مخابرات برزیل (تصویر بالا)، گلکسی نوت 9 سامسونگ به یک باتری 4000 میلی‌آمپر ساعت مجهز خواهد بود.

انتظار می‌رود که این ارتقا در ظرفیت باتری، به قابلیت بلوتوث قلم اس پن گلکسی نوت 9 مربوط باشد که به احتمال بسیار زیاد، انرژی زیادی مصرف خواهد کرد.


بیشتر بخوانید: قلم اس پن گلکسی نوت 9 یک ریموت کنترل است


با این وجود، احتمالا غیرفعال کردن بلوتوث قلم استایلوس بتواند کارایی باتری سامسونگ گلکسی نوت 9 را افزایش داده و زمان عملکرد بیشتری در اختیار کاربرش بگذارد.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر