coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

چگونه از کیفیت ترجمه کتاب مطلع شویم؟

ترجمه کتاب سوگلی حوزه ترجمه که بعنوان حساسترین بخش این خدمات نیز شناخته می‌شود، طرفداران بسیاری در میان قشر فرهنگی جوامع دارد. بواسطه افزایش روزافزون ترجمه های نرم افزاری و یا به اصطلاح “معجونی” مرواریدیست که باکیفیتش در هر صدفی پیدا نمی‌شود.

آنچه که می بایست ثمره ترجمه کتاب باشد، همواره نهایت تسلطی را می طلبد که تنها توسط سوپر مترجمین قابل انجام بوده تا امتیازات بی شمارش شامل حال گردد، اما گاه دانش اندک در این فن و بی توجهی به کیفیت ترجمه، ماحصلی دارد با نام ترجمه های لغت وار، غیر تخصصی و بی کیفیت.

اهمیت ترجمه کتاب و اطمینان نسبت به کیفیت ترجمه کتب تخصصی و عمومی دریافتی، ما را بر آن داشته تا کیفیت ترجمه کتاب تخصصی را همراه با تیمی بررسی کنیم که در حال حاضر توانسته است بعنوان رکوردشکن بیشترین تعداد سفارشات ترجمه با تعادل سازی شگفت انگیز در هزینه ترجمه کتاب، دستاوردی از دقیقترین و باکیفیت ترین ترجمه کتاب فوری را بدنیال داشته باشد.

هلدینگ ایران تایپیست نام آشنای این روزهاست که در طی 7 سال فعالیت بعنوان بزرگترین مرکز خدمات دانشجویی آنلاین کشور، ترجمه کتاب در کلیه زمینه ها را با عنوان سریعترین، ارزان ترین و دقیقترین یدک میکشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و یا مشاوره 24 ساعته می توانید به وب سایت ایران تایپیست مراجعه فرمایید

www.irantypist.com

  • 02166121606
  • 09199170040

تضمین کیفیت ترجمه کتاب با 15000 مترجم هلدینگ ایران تایپیست

تضمین کیفیت ترجمه کتاب با 15000 مترجم هلدینگ ایران تایپیست

آزمون استخدامی گرایش محوری که ایران تایپیست بواسطه انتخاب و گلچین بهترین مترجمین کشور بصورت آنلاین برگزار میکند، پایه و اساس ترجمه کتاب با کیفیت و تضمینی این مجموعه، به دلیل حضور 15000 مترجم فریلنس حرفه ای است. مدیران موسس ایران تایپیست با تشکیل کادری متخصص و حرفه ای که همگی از اقشار تحصیلکرده کشور هستند، با حساسیت در انتخاب مترجمین از طریق آزمونهای سه گانه  “مهارت، سرعت و دقت” و بررسی نتیجه، مترجمین منتخب از سراسر دنیا را در ریزگرایش های دانشگاهی دسته بندی میکنند. این مهم موجب گردیده است که ترجمه کتابهای مرجعی در کلیه رشته گرایش های دانشگاهی که به ایران تایپیست سفارش داده میشود تنها توسط مترجم تحصیل کرده آن رشته و ترجیحا موضوع کتاب انجام گیرد، بدین ترتیب ضمن آنکه کیفیت ترجمه کتاب حفظ گردیده، ترجمه ای تخصصی و علمی انجام میگیرد که کلیه زوایای قوانین ترجمه کتاب در آن حفظ شده است.

در ایران تایپیست پیش از انجام سفارش ترجمه کتاب، مشتری می تواند نمونه ترجمه رایگان کتابش را از چند مترجم منتخب توسط مشاورین دپارتمان ترجمه دریافت نماید و چنانچه از کیفیت ترجمه جملات و برگردان لغات کتاب رضایت  داشت، جهت ادامه کار با موسسه همکاری نماید. کلیه سفارشات ترجمه کتاب با گارانتی صددرصد به مشتریان ارائه داده میشود، چراکه تیم بازبینی پیش از ارسال سفارشات، به بررسی دقیق ترجمه انجام شده می پردازند و چنانچه به هر دلیلی کاربر از ترجمه انجام گرفته رضایت نداشته باشد، تحت نظر تیم بازرسی ترجمه مجدد رایگان انجام گرفته و یا عودت وجه میشود، ضمن آنکه با مترجم نیز از طریق تعلیق پنل برخورد خواهد شد. شالوده این سازماندهی دقیق تحت نظارت بخشهای مدیریتی، موجب گردیده که نگرانی از بابت کیفیت ترجمه کتاب برای مشتریان ایران تایپیست به کمترین درصد ممکن برسد.

چرا ایران تایپیست در ترجمه کتاب رکوردها را جا به جا کرده است؟

چرا ایران تایپیست در ترجمه کتاب رکوردها را جا به جا کرده است؟

رکورد بیشترین سفارشات ترجمه کتاب انگلیسی به فارسی متعلق به هلدینگ ایران تایپیست است، چراکه این مجموعه با آشنایی از دغدغه اقشار فرهنگی کشور در رابطه با هزینه ترجمه کتاب، با تنظیم تعرفه های معقولانه و دریافت سود کمتر، ارزانترین ترجمه کتاب در کل کشور با حفظ کیفیت را از آن خود کرده است. مسئله موردتوجه و ارزشمند در مورد ایران تاپیست همواره این موضوع بوده است که کاهش یا افزایش هزینه ترجمه کتاب بر اساس زمانبندی طبقه بندی شده و این تیم با دستورالعمل مدیریت در راس، هیچگاه به دسته بندی کیفی ترجمه ها بر اساس قیمت اعتقادی نداشته است. از طرف دیگر، امکان پرداخت اقساطی هزینه ترجمه کتاب شرایط ویژه دیگری برای آن دسته از کابران که سفارشات ترجمه کتاب باحجم بالا داشته اند، بود که به این ترتیب با فشار مالی کمتری به هدف مورد نظر دست می یابند.

بمب سرعت ایران تایپیستی که ازسوی کاربران این مجموعه نامگذاری شده دلیل دیگری بر پیشی گرفتن این کارگروه در حوزه خدمات آنلاین ترجمه بوده است. براساس گزارشات به عمل آمده تقریبا 100هزار کلمه یک کتاب در 1 روز توسط واحد ترجمه ایران تایپیست قابل انجام است و برای هرگونه محدودیت زمانی کاربران استراتژی های ویژه ای بکارگرفته شده است.

مشاوره صادقانه و تخصصی کارشناسان بخش ترجمه ایران تایپیست در جهت انتخاب مترجم مناسب بر اساس دغدغه کاربر و یا پیشنهاد ترجمه کتاب با معرفی بهترین کتابهای مرجع تخصصی در راستای رشته تحصیلی کاربران نیز ازمشخصات منحصر بفردیست که این مجموعه دارد، چراکه تکریم کاربران، رفع نیاز آنان و خدمت به جهت ارتقای سطح علمی کشور از مهمترین رسالت هلدینگ ایران تاپیست بوده است که تا به امروز لذت موفقیت نتوانسته خدشه و سستی بر آن وارد آورد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و یا مشاوره 24 ساعته می توانید به وب سایت ایران تایپیست مراجعه فرمایید

www.irantypist.com

  • 02166121606
  • 09199170040

راهکار ویژه ایران تایپیست در ترجمه کتاب باکیفیت

ترجمه کتاب در ایران تایپیست صددرصد Native است، چراکه صفر تا صد پروسه ترجمه کتاب به گونه ای سازماندهی شده است تا ضمن آنکه برای کاربران آسانترین روش کار طراحی گردد، بصورت اتومات سفارشات به تخصصی ترین حالت ممکن انجام و تحویل داده شود. این شاکله خلاصه میشود در قدرت وب سایت ایران تایپیست و ثبت سفارش آنلاین ترجمه کتاب از طریق آن که یکی از بزرگترین محسنات این مجموعه به حساب می آید. مشتریان ایران تایپیست از سراسر دنیا چنانچه امکان مراجعه حضوری به 3 شعبه و بیش از 900 نمایندگی این مجموعه را نداشته باشند میتوانند پس از مشاوره تلفنی تخصصی، سفارش خود را  از طریق سایت ایران تایپیست زیر 5 دقیقه ثبت نموده و ضمن دریافت فاکتور و نمونه های رایگان براحتی برای ادامه همکاری تصمیم گیری نمایند. در این مسیر البته برای آن دسته از کاربرانی که محدودیت دسترسی به سیستم کامپیوتر و اینترنت دارند نیز تعمیداتی اندیشیده شده است تا بدون کوچکترین نگرانی ترجمه کتاب در کوتاهترین زمان ممکن را دریافت نمایند.

سرعت انجام صفر تا صد پروسه ترجمه کتاب در ایران تایپیست نامحدود است و کلیه بخش ها از قیمت گذاری تا ارجاع، پیگیری و سرانجام بازبینی و ارسال فایل به مشتری از طریق سایت، توسط اپراتورها و تحت نظارت مدیران بخش پله به پله هماهنگ شده و پیش میرود. این فرآیند ضمن استفاده از استعدادهای پویا در هر بخش و کارآفرینی بزرگی که شکل داده است، میزان خطا در انجام کار که میتواند شامل کیفیت و زمان تحویل باشد را به حداقل میرساند.

ویژگی ترجمه کتاب در ایران تایپیست

  • صدور فاکتور، مشاوره و نمونه ترجمه رایگان پیش از شروع همکاری
  • ارزانترین ترجمه فوری کتاب جهت کسری خدمت سربازی
  • معرفی کتاب، ترجمه و چاپ آن در 3 هفته با همکاری انتشارات ارشدان
  • ترجمه فوری کتاب بدون محدودیت حجم در 1 روز
  • ترجمه کتاب اقساطی
  • ترجمه کتاب با تایپ رایگان
  • دریافت بخش به بخش ترجمه کتاب
  • ترجمه کتاب با گارانتی کیفیت
  • ترجمه کتاب به کلیه زبانهای زنده دنیا
  • ترجمه کتاب علمی در کلیه رشته_گرایش های دانشگاهی
  • ترجمه کتاب در کلیه زمینه ها(ترجمه کتاب دانشگاهی، ترجمه کتاب رمان، ترجمه کتاب سفرنامه،ترجمه کتاب تاریخی، ترجمه کتاب دینی، ترجمه کتاب کودک، ترجمه کتاب تخیلی و …)
  • ترجمه کتاب مفهومی و روان به دور از ترجمه لغت وار

برای کسب اطلاعات بیشتر و یا مشاوره 24 ساعته می توانید به وب سایت ایران تایپیست مراجعه فرمایید

www.irantypist.com

  • 02166121606
  • 09199170040

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر