coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

تاریخ رونمایی وان پلاس 6T مشخص شد؛ معرفی پرچم‌دار جدید وان پلاس در نیویورک

تاریخ رونمایی وان پلاس 6T مشخص شد. در کمتر از یک ماه آینده کمپانی وان پلاس پرچم‌دار جدید خود را معرفی خواهد کرد.

وان پلاس دیروز با به اشتراک گذاشتن پستی در توییتر خود نوشت که در 24 ساعت آینده خبر مهمی را اعلام خواهد کرد. این امر منجر به گمانه‌زنی‌هایی مبنی بر تاریخ معرفی وان پلاس 6 تی شد و امروز وان پلاس تاریخ معرفی پرچمدار جدید خود را اعلام کرد.

تاریخ رونمایی وان پلاس 6T

پیش از این برخی از منابع خبری تاریخ 17 اکتبر (25 مهر) را برای معرفی وان پلاس 6 تی اعلام کرده بودند، اما به نظر می‌رسد که این تاریخ اشتباهی بوده است.

معرفی وان پلاس 6 تی

پرچمدار جدید وان پلاس با توجه به تیزر تبلیغاتی جدیدی که این شرکت صبح امروز در صفحه رسمی توییتر خود منتشر کرد، در اوایل آبان ماه رخ نشان خواهد داد. رونمایی از وان پلاس 6 تی در تاریخ 30 اکتبر (8 آبان) و با برگزاری رویدادی در شهر نیویورک انجام خواهد شد. جزئیات بیشتر را می‌توانید در وب‌سایت رسمی وان پلاس نیز مشاهده کنید.

تاکنون اطلاعات تایید شده چندانی درباره مشخصات این دستگاه منتشر نشده است، اما به نظر می‌رسد که یکی از ویژگی‌های مهم این پرچمدار جدید، حسگر اثر انگشت تعبیه شده درون نمایشگر باشد. این موضوع با دیدن تصویر اثر انگشتی در پس زمینه وب‌سایت رسمی این کمپانی جدی‌تر مطرح می‌شود.

تماشا کنید: طراحی وان پلاس ۶ تی از یک گوشی تمام عیار خبر می‌دهد

در هر صورت تاریخ رونمایی وان پلاس 6T مشخص شده است. هشتم آبان ماه این گوشی هوشمند معرفی شده و مشخصات کاملی به همراه بررسی‌های مختلف از آن منتشر خواهد شد.

اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر