coinex
راهنمای خرید تکراتو

برای مقابله با تحریم‌ها تامین ارزی اپراتورها در دستور کار قرار گرفت

تامین ارزی اپراتورها به منظور مقابله با تحریم‌ها در دستور کار قرار گرفت. رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی این خبر را اعلام نمود.

به گزارش تکراتو، بسته مقابله با تحریم و نوسانات ارز برای تامین ارز اپراتورهای ارتباطی با تمهیدات وزارت ارتباطات و بانک مرکزی ارائه می‌شود. حسین فلاح جوشقانی اعلام کرد که برای مقابله با تحریم‌ها و نوسانات ارزی در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات بسته‌ای تهیه شده که با ارائه این بسته، مشکلی در زمینه تامین ارزی اپراتورها وجود نخواهد داشت.


بیشتر بخوانید: افزایش قیمت بسته های اینترنت موبایل ؛ بالا رفتن ۸ تا ۱۸ درصدی بهای اینترنت


تلاش برای تامین ارزی اپراتورها

جوشقانی در ادامه‌ی صحبت‌هایش در مورد تامین ارزی اپراتورها اعلام کرد که با تمهیدات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و بانک مرکزی، بسته مقابله با تحریم و نوسانات ارز در این وزارتخانه برای تامین ارز اپراتورهای تلفن همراه تهیه و در ستاد اقتصادی دولت مطرح شده و در این زمینه مشکلی وجود نخواهد داشت.

رئیس رگولاتوری افزود که پیش از این، اپراتورها نیازهای خود را اعلام کرده‌اند و پس از بررسی و تائید معاونت توسعه، هماهنگی و امور پشتیبانی و بانک مرکزی، نیازها تائید و هماهنگی‌های لازم برای تامین ارزی اپراتورها انجام شده است.

فلاح جوشقانی با بیان اینکه در چند ماه گذشته با افزایش قیمت ارز، هزینه خدمات اپراتورهای ارتباطی نیز افزایش یافته است، ادامه داد که در کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات، برای تمامی خدمات، سقف و کف قیمت تعیین شده و اپراتورها مجازند مطابق با این تعرفه گذاری و براساس تحلیلی که از بازار دارند قیمت ها را تعریف کنند.

رئیس رگولاتوری در پایان اعلام کرد که در این چند سال تعرفه اپراتورها در پایین‌ترین میزان بوده و اکنون هم که تعرفه‌ها افزایش قیمت حدود ۱۰ درصدی در اینترنت و دو برابری در مکالمات دارند، همچنان براساس مقررات است.

 

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

.

منبع: mehrnews

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر