coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

تاریخ رونمایی از ال جی وینگ (LG Wing) ؛ نخستین گوشی هوشمند با نمایشگر چرخان!

الجی مدتی پیش،‌ به طور رسمی اعلام کرد که نام محصول جدیدش، یعنی گوشی هوشمند با نمایشگر جرخان،‌ ال جی وینگ خواهد بود. با ما باشید.

دنیای گوشی های هوشمند روز به روز با اخبار عجیب پیشرفت های این حوزه پیگیری میشود. مدتی پیش بود که خبرهایی مبنی بر ارائه اولین گوشی هوشمند با نمایشگر چرخان توسط کمپانی کره ای ال جی،‌ با نام تجاری الی جی وینگ (LG Wing) منتشر شد.

حال و به زودی قرار است طی یک سمینار آنلاین،‌ رونمایی از این گوشی هوشمند انجام گیرد. ال جی وینگ با نمایشگر چرخان ،‌ اولین گوشی هوشمند با این ایده و طراحی منحصر به فرد خواهد بود. این مسئله سبب میشود، این ایده نیز مانند بسیاری پیشرفت ها و ایده های خاص دیگر، بار دیگر به نام کره ای ها و کمپانی محبوب و قدرتمند ال جی ثبت شود.

بیشتر بخوانید:

رونمایی از ال جی وینگ با نمایشگر چرخان

اولین گوشی هوشمند با نمایشگر چرخان

ال جی روز دوشنبه به صورت رسمی از گوشی هوشمند «وینگ» با پنل‌های چرخان رونمایی خواهد کرد؛ موبایلی که ساختار منحصر به فرد نمایشگرهای آن از همین حالا چشم‌های بسیاری را به خود خیره کرده است.

تا به امروز شاهد انتشار اطلاعات زیادی درباره این محصول از سوی منابع غیررسمی بوده‌ایم و حتی چندین ویدیو منتشر شده که آن را در هنگام بازی یا اجرای برنامه ناوبری به نمایش می‌گذارد. یک ویدیوی کوتاه نیز نحوه عملکرد پنل‌های چرخان این دستگاه را افشا کرده است. شرکت ال جی نیز اعلام کرده که رسما این محصول که یک نوآوری جدید در دنیای موبایل است را روز دوشنبه معرفی می‌کند.

طبق ویدیوها، می‌توان از نمایشگر اصلی این دستگاه به صورت افقی یا عمودی استفاده کرد. در حالی که این دستگاه از نمایشگر چرخان و مکانیزم خاصی بهره می‌برد، ضخامت کمی دارد و از این نظر با دیگر گوشی‌های تاشو قابل قیاس نیست.

گوشی هوشمند با نمایشگر چرخان
گوشی هوشمند با نمایشگر چرخان

بر اساس شنیده‌های غیر رسمی، ال جی برای این محصول نمایشگر اصلی ۶.۸ اینچی در نظر می‌گیرد و صفحه نمایش دوم آن ۴ اینچی با نسبت تصویر ۱:۱ خواهد بود. این گوشی هوشمند احتمالا به چیپست اسنپدراگون 765G مجهز می‌شود و از شبکه 5G نیز پشتیبانی می‌کند. ال جی وینگ دارای چندین دوربین روی پنل پشتی خود خواهد بود که سنسور اصلی آن، ۶۴ مگاپیکسلی است.

در حال حاضر اطلاعات زیادی درباره قیمت این گوشی هوشمند منحصر به فرد منتشر نشده، اما با توجه به استفاده از دو نمایشگر و مکانیزم متفاوت نباید منتظر قیمت پایینی برای آن باشیم. این احتمال وجود دارد که ال جی این محصول خود را با قیمتی نزدیک به ۱۰۰۰ دلار وارد بازار کند که با توجه به مشخصات و ویژگی‌ها و همچنین محصولات رقیب، قیمت مناسبی به نظر می‌رسد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره عرضه اولین گوشی هوشمند با نمایشگر چرخان چیست! نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر