coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

قیمت XRP از یک دلار فراتر رفت ؛‌ 20 درصد رشد روزانه

بازار کریپتو روزهای پرنوسانی را با چاشنی نزول می گذراند و این برخی سرمایه گذاران را ناامید کرده است. اما امروز قیمت XRP از یک دلار فراتر رفت.

بازار ارزهای دیجیتال صبح امروز باز هم دچار نوساناتی شد و در ابتدا اندکی افت کرد اما با این وجود قیمت ریپل رو به افزایش بود. ریپل که در مدت اخیر مانند سایر ارزهای دیجیتال فراز و فرود زیادی از سر گذرانده حالا روند خوبی دارد.

قیمت XRP از یک دلار فراتر رفت

ریپل یکی از ارزان‌ترین ارزهای دیجیتال موجود در بازارهای جهانی است که در چند ماه اخیر به دلیل رشد و توسعه چشمگیر ارزهای دیجیتال دیگر مانند بیت‌کوین (Bitcoin) و اتریوم (Ethereum) مورد توجه بسیاری از نهادهای اقتصادی در سراسر دنیا قرار گرفته‌است.

ریپل نسبت به روز قبل ۱۹ درصد رشد کرد و از ۸۸ سنت به ۱.۰۹ دلار افزایش یافت. البته امروز صبح، پس از افزایش ابتدایی، ارزش ریپل دچار کاهش شد اما همچنان قیمت آن بیشتر از یک دلار باقی ماند که نوعی رشد نسبت به روزهای گذشته به حساب می آید.

قیمت XRP از یک دلار فراتر رفت ؛‌ 20 درصد رشد روزانه

پروژه ریپل اینگونه هدف گذاری شده تا به سهولت بیشتری در امور مالی و خلاصی از شبکه های مالی پیچیده منجر شود. در وب سایت ریپل از این شبکه های پیچیده به عنوان باغ های محصور یاد شده و منظور نظر آن، کارت های اعتباری، بانک ها، پرداخت های اینترنتی و دیگر ابزارهای مالی است که دسترسی‌ها را محدود می‌کنند، برای تبادل پول کارمزد می‌گیرند و تاخیرهایی را در هنگام تراکنش بر مردم تحمیل می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص اینکه قیمت XRP از یک دلار فراتر رفت چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

خبرنگار: ریحانه مرشدی

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر