coinex
راهنمای خرید تکراتو

قوانین و امکانات جدید توییتر اسپیسز (Twitter Spaces)

توییتر در تلاش است که برنامه صوتی زنده Spaces را با قابلیت ها متنوع محبوب‌تر کند. حالا قوانین و امکانات جدید توییتر اسپیسز (Twitter Spaces) مشخص شده است.

این ویژگی ها جدید که در حال توسعه هستند، در کدهای این برنامه توسط یکی از توسعه دهندگان اپ شناسایی شده است. این کدها، افزوده شدن چهار گزینه جدید به Spaces جهت کنترل بیشتر میزبانی گفتگوها را نشان می دهد.

قوانین و امکانات جدید توییتر اسپیسز (Twitter Spaces)

بر این اساس، ظاهرا توییتر در فکر ارائه قابلیت جدید قوانین برای توییتر اسپیسز است. البته اطلاعات بیشتری از این ویژگی در دست نیست اما احتمالا بخشی از آن‌ به میزبان امکان ایجاد باید و نبایدهای جدیدی می‌دهد. همچنین گزینه مسدود کردن افراد را می‌دهد که با آن کاربران می‌توانند عده‌ای خاص را از مکالمه زنده خود حذف کنند.

یکی دیگر از ویژگی‌های احتمالی قابلیت پخش مجدد آن است که برخلاف اکنون که کاربر می‌تواند در جریان انجام مکالمه وارد بحث یا گفتگو شده و پس از پایان آن دیگر امکان شنیدن گفتگو وجود ندارد، قرار است اعمال شود. این قابلیت جدید در صورت فعال بودن به کاربران‌ امکان شنیدن مجدد، تماشای مدت زمان و افراد حاضر در گفتگو را می‌دهد.

قوانین و امکانات جدید توییتر اسپیسز (Twitter Spaces)

با این حال تاکنون فقط کدهای مربوط به این تغییرات مشاهده شده‌اند و معلوم نیست که چه زمانی در ارتباط با کاربران قرار می‌گیرند. اخیرا توییتر با ویژگی‌هایی مثل قابلیت تغییر صدا و افکت‌های صوتی و افزودن میزبان (co-host) چت‌ روم‌های Spaces خود را بروزرسانی کرده است.

به هر حال طبق آنچه که معلوم است توییتر رقابت سختی را با اینستاگرام آغاز کرده و در تلاش است که هر روز بهتر از دیروز در این رقابت جلوه کند. از طرفی اینستاگرام نیز هر روز با خلاقیت‌های خود مردم را شگفت زده می‌کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص امکانات جدید توییتر اسپیسز چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر