;
coinex

تغییر نام کاربری کلاب هاوس ؛ چگونه Username را عوض کنیم؟

تغییر نام کاربری کلاب هاوس مسئله افراد زیادی است، ما در این نوشتار تلاش خواهیم‌کرد نحوه تغییر یوزرنیم Clubhouse را به شما آموزش‌دهیم، با ما باشید.

برنامه کلاب هاوس یکی از جدیدترین شبکه های اجتماعی پرطرفدار است که طبق نظر بسیاری در آینده می تواند تبدیل به برترین و پرمخاطب ترین پلتفرم رسانه اجتماعی شود. امروز می خواهیم با شما دربار نحوه تغییر یوزرنیم Clubhouse ، مسئله‌ای که ممکن است شما نیز با آن برخورد کرده باشید، صحبت کنیم.

ممکن است بسیاری از افراد بخواهند نام کاربری خود را که هنگام ثبت نام در یک شبکه اجتماعی وارد کردند را تغییر بدهند، بعضی وقت ها این مسئله به دلیل دوست نداشتن نام کاربری اولیه است و بعضی اوقات نیز به دلیل تطابق نام یک فرد با فرد دیگر است که باعث می شود افراد اقدام به تغییر نام کاربری خود بکنند. از آنجا که کلاب هاوس شبکه اجتماعی جدیدی است و هنوز بسیاری از ما با محیط آن و کارکردهای آن آشنایی نداریم ممکن است راه اینکار را بلد نباشیم، در ادامه تلاش خواهیم کرد نحوه تغییر نام کاربری کلاب هاوس را به شما آموزش دهیم.

تغییر نام کاربری کلاب هاوس ؛ چگونه Username را عوض کنیم؟

شبکه اجتماعی پر سروصدای این روزها، یعنی کلاب هاوس ابتدا به عنوان یک پلتفرم ارتباطی محدود برای سرمایه گذاران خطر پذیر راه اندازی شد. تعداد کاربران کلاب هاوس ابتدا محدود بود و عضویت در آن از همان ابتدا تنها با دعوتنامه کلاب هاوس ممکن بود.

اما حضور ایلان ماسک در این سرویس و میزبانی یک اتاق گفتگو شرایطی را فراهم کرد تا جستجو برای کد دعوت رایگان کلاب هاوس و خرید دعوتنامه کلاب هاوس به ترند اصلی گوگل بدل شود و افراد زیادی برای عضویت و دانلود کلاب هاوس آیفون اقدام کنند.

اما معضل اصلی برای این موج جدید که عضویت در کلاب هاوس مایل شده بودند، عدم امکان دانلود کلاب هاوس اندروید و دانلود کلاب هاوس برای کامپیوتر بود که سبب شد کاربران پلتفرم هایی جز iOS امکان عضویت در آن را نداشته باشند.

البته این موضوع بی راه حل نبود و مدتی بعد از این بود که نسخه غیررسمی کلاب هاوس با نام کلاب هاوز ارائه شد تا اندرویدی ها نیز به صورت غیررسمی بتوانند از این سرویس استفاده کنند. اما برای ارائه نسخه رسمی کلاب هاوس برای اندروید گویا باید مدت بیشتری صبر کنیم. البته مالکان کلاب هاوس گفته اند که به زودی این سرویس ارائه خواهد شد.

آیا ما قادر به تغییر یوزرنیم Clubhouse هستیم؟

تغییر نام کاربری کلاب هاوس ؛ چگونه Username را عوض کنیم؟

بله کاربران کلاب هاوس می توانند به راحتی می توانند به تغییر نام کلاب هاوس اقدام نمایند. اینکار به سادگی تغییر عکس پروفایل در کلاب هاوس، نوشتن بیو کلاب هاوس یا ریز هند در کلاب هاوس است. حتی نیاز به تایید اضافی مانند تایید نامه های ایمیل یا شماره تلفن همراه هم نیز نیست. البته لازم به ذکر است شما (البته فعلا) تنها یک بار پس از ایجاد حساب کاربری خود می توانید اقدام به تغییر یوزرنیم Clubhouse کنید. برای تغییر نام کاربری کلاب هاوس مراحل زیر را دنبال نمایید.

در ابتدا این نکته را نیز باید بگوییم که شما تنها از 15 کارکتر به پایین می توانید در نام کاربری خود استفاده کنید، بالاتر از این عدد قابل استفاده نخواهد بود. ما پیش از این به آموزش کار با کلاب هاوس به طور جامع پرداخته بودیم. همچنین درباره کلاب هاوس توصیه می کنیم امنیت و هک کلاب هاوس، رفع مشکل کلاب هاوس و فیلترینگ کلاب هاوس در عمان را نیز ببینید.

مراحل تغییر یوزرنیم Clubhouse

اگر نام کاربری خوبی انتخاب نکرده اید و یا اگر از آن راضی نیستید نگران نباشید اگرچه که بسیاری کاربران فعال کلاب هاوس هم نمی دانند که چگونه باید اینکار را انجام دهند به دلیل آنکه آپشنی مانند فیس بوک و اینستاگرام در کلاب هاوس وجود ندارد، اما ما در ادامه نحوه تغییر نام کلاب هاوس که برخلاف ظاهر اتفاقا بسیار ساده است را به شما آموزش خواهیم داد.

در ابتدا به گوشه سمت راست بالای پروفایل خود بروید و اکنون کاری که باید انجام دهید این است که مطمئن شوید روی نام کاربری خود کلیک کنید. پس از اینکار به طور خودکار از شما می خواهد نام کاربری خود را اصلاح کنید.

تغییر نام کاربری کلاب هاوس

اکنون می توانید هر نام کاربری که می خواهید را وارد کنید. مطئمن شوید که نام مورد علاقتان را وارد می کنید چراکه تغییر نام کلاب هاوس تنها برای یک بار امکان دارد.

تغییر نام کاربری کلاب هاوس

اگر با نام کاربری خود مشکل داشتید، می توانید با وارد کردن برخی جزئیات لازم مانند نام کاربری، نام، نام خانوادگی و صفحه با پشتیبانی کلاب هاوس تماس بگیرید.

تغییر نام کاربری کلاب هاوس پس از یک بار تغییر

شما امکان تغییر نام کاربری کلاب هاوس خود را بیش از یک بار ندارید، در صورت انجام اینکار باید پیام خطا مواجه خواهید شد.

تغییر نام کاربری کلاب هاوس

اگر اصرار تغییر نام کاربری کلاب هاوس پس از یک بار تغییر دارید می توانید با درخواست از شرکت نام کاربری جدید را به روز کنید. در مراحل زیر به شما نشان خواهیم داد که چگونه می توانید این درخواست را از کلاب هاوس داشته باشید. همانطور که می دانید کلاب هاوس در حال حاضر در مواردی مانند ساخت اتاق یا ایجاد کلاب سخت گیر است و تغییر نام کاربری برای بار دوم نیز همینطور است. اما برای تغییر دوباره نام کاربری مراحل زیر را طی کنید:

  • به صفحه پشتیبانی کلاب هاوس بروید و برای تغییر نام کاربری کلاب هاوس یک درخواست ایجاد کنید.
  • ایمیل کلاب هاوس خود را وارد کنید، همچنین نام کاربری قدیمی (فعلی) خود را وارد کنید.
  • گزینه My Account & Profile را از لیست انتخاب کرده و تغییر نام کاربری انتخاب کنید.

تغییر نام کاربری کلاب هاوس

  • یوزرنیم کلاب هاوس جدید را خود را وارد کرده و درخواست را کامل کنید.
  • اکنون درخواست خود را تکمیل نمایید. تیم کلاب هاوس در اولین فرصت پاسخ خود را به شما اطلاع رسانی خواهند کرد

در صورت تغییر نام کلاب هاوس برای دو بار تنها راهی که دارید آن است که حساب خود را حذف کرده و با استفاده از نام کاربری جدید خود یک بار دیگر حسابی جدید ایجاد کنید.

این نکته نیز لازم به ذکر است که در هنگام درخواست حسابی برای حذف در کلاب هاوس، کاربر نمی تواند در مدت 30 روز از نام کاربری و یا شماره تلفن مشابه استفاده کند.

همچنین اگر شخصی نام کاربری را برای خود رزرو کرده باشد، کلاب هاوس هیچ تضمینی مبنی بر آنکه نام کاربری جدید همانطور که می خواهید باشد را به شما نمی دهد. به علاوه برای آموزش های بیشتر درباره کلاب هاوس حتما افزایش فالوور کلاب هاوس، دیلیت اکانت کلاب هاوس و تنظیمات کلاب هاوس را بخوانید.

چه اتفاقی برای نام کاربری قدیمی می افتد هنگامی که ما نام کاربری جدیدی را ایجاد می کنیم؟

تغییر نام کاربری کلاب هاوس ؛ چگونه Username را عوض کنیم؟

طبق شرایط، قوانین و ضوابط کلاب هاوس، هر کاربر می تواند تنها یک حساب فقط با یک نام کاربری و یک شماره تلفن در اختیار داشته باشد. بنابراین، پس از تغییر نام در کلاب هاوس، نام کاربری قدیمی شما از حالت رزرو و استفاده شده برداشته می شود و سایر اعضا کلاب هاوس می توانند از نام کاربری قدیمی شما استفاده نمایند.

همانطور که می دانید کلاب هاوس یک پلتفرم جدید رسانه اجتماعی است که با وجود عمر بسیار اندکش به عنوان مهم ترین رسانه اجتماعی در سال های آینده از آن خبر می دهند. اینکه آیا واقعا کلاب هاوس قادر به حفظ و گسترش محبوبت خود است یا خیر را نمی توان با قطعیت گفت اما آنچه مشخص این است که کلاب هاوس به طرز گسترده ای هر روز درحال جذب مخاطبان بیشتر است.

تغییر نام کاربری در کلاب هاوس یکی از مسائل عمده ای است که اکثر مخاطبان این شبکه اجتماعی با آن رو به رو هستند. ما تلاش کردیم کمی درباره مباحث مربوط به آن کمی با شما صحبت کنیم اکنو برخی دیگر از جزئیات مربوط به تغییر نام کاربری در کلاب هاوس با شما در میان خواهیم گذاشت.

در کلاب هاوس افراد فقط مجاز هستند که یک بار نام کاربری خود را تغییر دهند. بنابراین اگر قصد استفاده طولانی مدت از کلاب هاوس را دارید بهتر است با دقت نام کاربری خود را انتخاب و ذخیره کنید. البته لازم به ذکر است که پس از یک بار تغییر، شما اگر علاقه به تغییر مجدد داشته باشید همه درها بسته نخواهد بود بدین معنا که می توانید با در میان گذاشتن مسئله با پشتیبانی کلاب هاوس از آنها درخواست کنید که می خواهید برای بار دوم یوزرنیم خود را تغییر دهید، آنها در اولین فرصت پاسخ این پرسش را به شما خواهند داد.

البته حتی در صورت موافقت دیگر برای بار سوم هیچ امکانی برای تغییر نام کاربری کلاب هاوس وجود ندارد مگر آنکه حساب خود را پاک کنید و دوباره حسابی جدید راه اندازی نمایید که در این صورت تا 30 روز قادر نخواهید بود یک حساب جدید ایجاد کنید. به همین جهت در تعیین نام کاربری خود بیشترین دقت و توجه داشته باشید. به علاوه در پایان توصیه می کنیم حتما کلاب هاوس در ایران، بلاک کردن در کلاب هاوس و آموزش ضبط صدا در کلاب هاوس را ببینید.

جمع بندی

در این نوشتار تلاش کردیم شما را با نحوه تغییر نام کاربری در کلاب هاوس آشنا کنیم. همانطور که گفتیم برای اینکار برای صرفا چند مرحله ساده را دنبال کنید. البته لازم به ذکر است که شما تنها یک بار قادر به دنبال کردن چنین روشی برای تغییر نام کاربری خود هستید در صورت تکرار کلاب هاوس ارور خطا خواهد داد. تنها شانس شما برای تغییر نام کاربری برای بار دوم آن است که به آپشن برنامه رفته و از پشتیبانی درخواست کنید که به شما اجازه دهد نام کاربریتان را تغییر دهید.

آنگاه شانس خواهید داشت که برای بار دوم نام خود را تغییر دهید. بار سومی وجود ندارد به همین جهت حواستان هنگام انتخاب نام کاربری به خوبی جمع کنید. امیدواریم که این نوشتار توانسته باشد در این راه به شما اندکی یاری برساند. اگر نکته یا مسئله ای وجود دارد که آن را ذکر نکردیم خوشحال می شویم آن را با ما در میان بگذارید.

بیشتر بخوانید:

منبع: howtoisolvenerdschalk

نظر شما درباره تغییر نام کاربری کلاب هاوس چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    آیا برا نسخه اندرویدش هم یوزرنیم قابل تعویض هست یا نه؟

    پاسخ