coinex
راهنمای خرید تکراتو

خطاها و ارورهای رایج کلاب هاوس ؛ ارور Clubhouse را چگونه رفع کنیم؟

خطاها و ارورهای رایج کلاب هاوس حالا مدتی هست که برای بسیاری از کاربران دردسر ساز شده است. برای جزئیات بیشتر در این باره با ما باشید.

خیلی بعید به نظر می رسد که نام کلاب هاوس را نشنیده باشید. این سرویس پیامرسان صوتی که اندکی قبل از شیوع همه گیری رسما معرفی شده، در ابتدا محدود به برخی سرمایه گذاران خطر پذیر بود.

اما مدتی بعد ناگهان نام کلاب هاوس به ترند اصلی گفتگوها و تیتر اصلی اخبار فناوری بدل شد و چت صوتی به عنوان موضوعی نسبتا مبهم ذهن کاربران را به خود جلب کرد. درواقع این ایلان ماسک بود که مستقیما در رشد انفجاری محبوبیت کلاب هاوس موثر بود. حضور او و تنی چند از چهره های شاخص دنیای فناوری در این پلتفرم جدید و البته برخی دیگر از سلبریتی های معروف، عاملی شد در افزای میل عمومی به عضویت در این سرویس.

ارور نصب نشدن کلاب هاوس و خطای ورود به کلاب هاوس از دیگر خطاها و ارورهای رایج کلاب هاوس است. در جستار پیش رو به خطاها و ارورهای رایج کلاب هاوس و راه رفع آن ها خواهیم پرداخت. برای اطلاعات بیشتر درباره این موضوع ما را تا پایان همراهی کنید.

خطاها و ارورهای رایج کلاب هاوس

ارور Clubhouse را چگونه رفع کنیم؟

شاید از محدود مزایایی شیوع پاندمی کرونا و خانه نشینی اجباری ما، پویایی شرکت های فناوری و خلاقیت ها و ایده های جدید برای ارتباطات آنلاین باشد. کلاب هاوس به واقع محصول مستقیم همین وضعیت است.

کلاب هاوس یک پلتفرم برای گفتگو و گپ صوتی است که با ایده احیای حلقه های گفتگو واقعی شکل گرفته است و می کوشد گفتگوی صوتی چند نفره را در اختیار افراد قرار دهد.

این سرویس از زمان عرضه در آپریل 2020 تا فوریه 2021، رشد بسیار حوبی داشته و هم از نظر تعداد کاربران و هم از نظر ارزش بازار، توسعه و رشد چند برابری را تجربه کرده است. البته همچنان و بعد از مدت زیادی از عرضه نسخه کلاب هاوس برای آیفون، هنوز خبری از ارائه کلاب هاوس برای اندروید یا کلاب هاوس برای کامپیوتر نیست. به علاوه عضویت در این پلتفرم همچنان منوط به داشتن دعوت نامه کلاب هاوس است که در نوع خود عاملی است در رواج بازار خرید دعوتنامه کلاب هاوس و کد دعوت رایگان کلاب هاوس برای عضویت در این سرویس. البته مالکان کلاب هاوس از ارائه نسخه اندروید در آینده نزدیک گفته اند.

در حال حاضر اما به لطف کلاب هاوز (نسخه غیررسمی کلاب هاوس) کاربران اندروید نیز از این سرویس استفاده می کنند. اما برای جمعیت محدود فعلی در کلاب هاوس نیز، بعضا خطاها و مشکلاتی بروز پیدا می کند. یکی از خطاها و ارورهای رایج کلاب هاوس مشکل در اتصال اینترنت است که در مورد کاربران کلاب هاوس در ایران نیز بسیار پیش آمده است.  بر این اساس در این جستار همه خطاها و ارورهای رایج کلاب هاوس و راه حل آن ها را بررسی خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید:

سرورهای کلاب هاوس از کار افتاد

ریپورت کردن در کلاب هاوس

خطاها و ارورهای رایج کلاب هاوس : از خطای ورود به کلاب هاوس تا ارور نصب نشدن کلاب هاوس

خطاها و ارورهای رایج کلاب هاوس ؛ ارور Clubhouse را چگونه رفع کنیم؟

اگر کاربر کلاب هاوس باشید ممکن است با مشکلاتی مانند سرعت کم اپلیکیشن، ارور اتصال اینترنت و یا خطای ورود به کلاب هاوس تا ارور نصب نشدن کلاب هاوس مواجه شده باشید. در درجه اول و با مواجه با هر مشکلی از جمله خطای ورود به کلاب هاوس توصیه می شود ابتدا مطمئن شوید که مشکل از سمت کلاب هاوس نباشد. برای این امر در اولین قدم سری به حساب رسمی توییتر این سرویس بزنید و ببینید ایا آن ها چیزی در این باره ذکر کرده اند یا نه.

اگر مشکل از کلاب هاوس نباشد، برای رفع آن باید به راهکارهایی که در ادامه ارائه می دهیم رجوع کنید. اگر اینترت شما کند و غیرقابل اعتماد باشد اجرای کلاب هاوس با مشکلاتی مواجه می شود.

برخی مشکلات مانند مشکلات اتصال به گفتگوهای آنلاین و یا خطای ورود به کلاب هاوس ، معمولا از همین ضعف اینترنت ناشی می شود. در ضمن برای آموزش جامع کار با کلاب هاوس نگاهی به آموزش کار با کلاب هاوس داشته باشید. اما برای رفع ارور نصب نشدن کلاب هاوس که از جمله خطاها و ارورهای رایج کلاب هاوس است موارد زیر را چک کنید.

  • فاصله خود با مودم یا روتر را کم کنید.
  • دستگاه هوشمند خود را ریستارت کنید.
  • شبکه وای فای را در دستگاه خود حذف و دوباره متصل کنید.
  • شبکه وای فای را با شماره تلفن یا دستگاه دیگری امتحان کنید.

اگر همه این موارد را بررسی کردید و همچنان ارور نصب نشدن کلاب هاوس پابرجا بود، راهکار احتمالی می توند استفاده از اینترنتی سریع تر و قوی تر باشد. به علاوه بررسی امنیت و هک کلاب هاوس را به شما توصیه می کنیم.

بیشتر بخوانید:

کلاب هاوس با شماره ایران

کسب درآمد از کلاب هاوس

رفع خطاها و ارورهای رایج کلاب هاوس

خطاها و ارورهای رایج کلاب هاوس ؛ ارور Clubhouse را چگونه رفع کنیم؟

تصور اینکه بعد از تلاش های فراوان از هفت خان عضویت کلاب هاوس گذر کنید و همچنان نتوانید از این سرویس استفاده کنید، بسیار ناامیدکننده است. البته نباید نگران باشید. شما برای حل این مشکل می تواند از برخی برنامه های جانبی استفاده کنید.

Speedify یک اتصال وی پی ان سریع است که به شما امکان اتصال سریع و ایمن را در دستگاه های آیفون می دهد. اینکار با کمک فناوری ترکیب کانال ها اجازه می دهد که همزمان از اینترنت وای فای و همراه در آیفون و آیپد استفاده کنید.

در حقیقت اهمیت Speedify این است که به شما امکان استفاده از پهنای باند بیشتر را می دهد و به موازات آن سرعت عمل و کارکرد ابزارهای آنلاین شما را بهبود می دهد.  در حقیقت Speedify یک جابجایی هوشمندانه بین وای فای و یا دیتا است برای سرعت بهتر و پهنای باند بیشتر. تمام این فعالیت ها به طور خودکار انجام شده و لازم نیست که شما کاری انجام دهید.

این سرویس همچنین وی پی ان رمزگذاری شده پیشرفته ای را برای استفاده شما فراهم می کند بدون اینکه مجبور باشید سرعت یا قابلیت اطمینان را فدای آن کنید. این سرویس برای آیفون های 5 اس به بعد قابل استفاده است و همه انواع آیپدها از آن پشتیبانی می کنند.

این سرویس در اپ استور موجود است و دانلود و نصب و استفاده از آن تنها چند دقیقه طول می کشد و می تواند مشکلات، خطاها و ارورهای رایج کلاب هاوس که ناشی از اینترنت است را رفع کند.  همچنین توصیه می کنیم آموزش ساخت روم در کلاب هاوس و کشف یک باگ امنیتی در کلاب هاوس را نیز ببینید.

بیشتر بخوانید:

ریز هند در کلاب هاوس

فالوور فیک رایگان کلاب هاوس

ارور نصب نشدن کلاب هاوس

خطاها و ارورهای رایج کلاب هاوس ؛ ارور Clubhouse را چگونه رفع کنیم؟

از دیگر مواردی که در مورد ارور نصب نشدن کلاب هاوس قابل انجام است، به روزرسانی برنامه ها است. به روزرسانی برنامه ها همچنین می تواند مشکلات امنیتی و برخی باگ های برنامه را رفع کند.

برای اینکار وارد اکانت خود در اپ استور شده، سپس روی پروفایل خود بزنید و کمی به پایین بروید و قسمت آپدیت های کلاب هاوس را پیدا کنید. همچنین مطالعه و بررسی افزایش فالوور کلاب هاوس و کد دعوت رایگان کلاب هاوس را نیز ببینید.

همچنین یکی دیگر از راه های رفع مشکلات کلاب هاوس می تواند به روزرسانی نسخه سیستم عامل دستگاه هوشمند است. با اینکار ممکن است بسیاری خطاها و ارورهای دیگر دستگاه شما نیز رفع شود.

برای این کار ابتدا روی آیکون General انتخاب کنید. سپس Software Update را انتخاب کنید تا دستگاه شما به روزرسانی شود. ما پیش از این در تکراتو به قابلیت های iOS 14.5 پرداخته بودیم.

بیشتر بخوانید:

ترفندهای کلاب هاوس

بیو کلاب هاوس

خطای ورود به کلاب هاوس

راه دیری که برای رفع خطای ورود به کلاب هاوس وجود دارد، عمل ساده ری استارت کردن دستگاه است. از آنجایی که عموم تلفن های هوشمند امروزی دارای باتری های یرقابل تعویض هستند، در نتیجه عمل کالیبره میسر نیست پس ری استارت کردن دستگاه به عنوان جایگزینی برای این موضوع در نظر گرفته می شود و می تواند در رفع خطای ورود به کلاب هاوس موثر باشد.

اگر آیفون 8 یا نسخه های بالاتر از آن را دارید دکمه Volume UP را فشار داده و رها کنید. سپس Volume Down را فشار دهید و به سرعت رها کنید و نهایتا دکمه Side را نگه دارید تا لوگوی اپل نمایش داده شود. برای ان امر در آیفون 7 و آیفون 7 پلاس اما دکمه کاهش صدا و دکمه روشن و خاموش را فشار داده و نگه دارید تا لوگو اپل نمایانگر شود. در آیفون 6 اس پلاس و نسخه های قبلی دکمه Home و دکمه Wake/Sleep را نگه دارید.

افزایش فضای خالی حافظه

اگر همچنان در رفع مشکل کرش کردن کلاب هاوس موفق نبودید، حافظه دستگاه خود را بررسی کنید. وقتی صحبت از تلفن های اندرویدی می شود، کمبود فضای ذخیره باعث مشکلات زیادی در سرعت دستگاه و عملکرد گوشی و برنامه ها می شود.

با این حال در مورد دستگاه های iOS توصیه می شود برای اجرای بی عیب و ایراد برنامه ها، حافظه را کمی خالی نگه دارید. برای این مورد می توان برخی برنامه ها که نیازی به آن ها ندارید را حذف کنید.

بیشتر بخوانید:

بلاک کردن در کلاب هاوس

دانلود کلاب هاوس برای مک و لینوکس

قطع و وصل کردن اتصال به اینترنت

اینترنت پایدار برای کلاب هاوس و محتوای صوتی آن بسیار ضروری است. برای اینکار نیاز است اینترنت خود را وریفای کنید. برای این کار از غیرفعال بودن حالت هواپیما اطمینان حاصل کنید، اگر از قبل حالت هواپیما خاموش است، یکبار آن را خاموش و روشن کنید و با این کار اتصال اینترنت شما تازه می شود.

ریست کردن تنظیمات شبکه

خطاها و ارورهای رایج کلاب هاوس ؛ ارور Clubhouse را چگونه رفع کنیم؟

تنظیم دوباره تنظیمات شبکه، همه دستگاه های بلوتوث ذخیره شده، گذرواژه های وای فای، تنظیمات  VPN و APN پاک می شود. اینکار شاید بتواند در رفع برخی خطاها و ارورهای رایج کلاب هاوس موثر باشد.

برای این کار، آیکون تنظیمات را انتخاب کنید و گزینه General  را انتخاب کنید. سپس ریست را انتخاب کنید و تنظیم مجدد تنظیمات شبکه را پی گیری کنید. نهایتا باید برای تکمیل این مراحل رمز عبور آیفون را دوباره وارد کنید.

در صورتی که همچنان مشکلات شما با کلاب هاوس پابرجا باشد، تنها راهکاری که به دست شما قابل انجام است پاک کردن کامل برنامه و نصب دوباره آن است. با اینکار تمام داده های مربوط، پرونده های پشتیبانی پاک شده و این مسئله ممکن است در رفع مشکل یاری رسان باشد.

بیشتر بخوانید:

آموزش ضبط صدا در کلاب هاوس

آموزش ساخت کلاب در اپلیکیشن کلاب هاوس

ارتباط با کلاب هاوس

اگر با وجود امتحان کردن همه این موارد، همچنان در رفع مشکل ناموفق بودید، باید با پشتیبانی برنامه ارتباط بگیرید. برای این موضوع باید اط طریق بخش ارتباط با ما در کلاب هاوس اقدام کرده، فرم ها و اطلاعات لازم را ارائه دهید.

از جمله اطلاعاتی که در این حالت نیاز است عبارتند از مدل دستگاه، سیستم عامل در حال اجرا، نسخه برنامه کلاب هاوس که روی دستگاه شماست و موارد دیگر است. امیدواریم این موارد بتواند مشکل شما را در کلاب هاوس حل کند. به علاوه فراموش نکنید که برای کاربران ایرانی بخش مهمی از مشکلات کلاب هاوس و اتصال به اتاق های برنامه ناشی از اختلال کلاب هاوس در ایران است که ظاهرا عمدی و از سوی اپراتورها اعمال شده است.

به علاوه توصیه می کنیم برای آموزش های بیشتر درباره کلاب هاوس  دیلیت اکانت کلاب هاوس، عکس پروفایل کلاب هاوس و آموزش ساخت روم در کلاب هاوس را ببینید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص خطاها و ارورهای رایج کلاب هاوس چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر