coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

هوآوی در صنعت خودرو ؛ فشار تحریم های آمریکا کارساز شد

گویی بالاخره قرار است هوآوی از موضع خود عقب بکشد و تاثیرات تحریم های آمریکا را بپذیرد. اخیرا اخباری از حضور هوآوی در صنعت خودرو منتشر شده است.

هواوی که با توجه به تحریم‌های آمریکا بخشی زیادی از بازار موبایل خود را از دست داده، به صنعت خودرو و بازار آن گرایش یافته و می‌خواهد بر آن تمرکز کند. این شرکت که با برندهای مطرح خودروسازی همکاری داشته، تصمیم به همکاری با شرکت‌های داخلی دارد.

هوآوی در صنعت خودرو

این شرکت با عرضه  های کار  در ۲۰۱۹ به طور جدی وارد بازار خودرو شد. این سیستم اجازه متصل کردن خودروها به موبایل‌ها را می‌دهد و می‌توان از قابلیت‌هایی مثل دستیار صوتی هوشمند و مسیریاب آن استفاده کرد.

این سیستم توانست با موفقیت زیاد خود مورد استفاده‌ بیش از ۳۰ برند خودروساز چینی و برند‌های مطرح بین‌المللی چون آئودی و ولوو قرار گیرد و در امسال حدود ۵ میلیون خودرو سواری و تجاری سبک به آن مجهز خواهند شد.

اما اکنون هواوی علاوه بر گسترش این سیستم به دنیای خودروهای برقی می‌خواهد ورود کند و قراردادی با شرکت جیانگهوای اتومبیل (Jianghuai Automobile Co) امضا کرده تا همکاری هم برای نسل بعدی اتومبیل‌های الکتریکی سنسور و کابین هوشمند توسعه دهد.

هوآوی در صنعت خودرو ؛ فشار تحریم های آمریکا کارساز شد

علاوه بر این قرار است با برند جی اِی سی نیز در زمینه تولید یک خودرو شاسی بلند هوشمند همکاری کند که مجهز به تکنولوژی‌های پردازشی و ارتباطاتی هواوی مجهز شده و دارای فناوری خودران سطح چهار خواهد بود که احتمالا تولید انبوه این خودرو از اواخر سال ۲۰۲۳ آغاز خواهد شد.

هواوی با شرکت آرک‌فاکس نیز همکاری داشته و در آوریل گذشته از یک خودرو مدل پیشرفته به نام آلفا-اس رونمایی کرد که مجهز به سیستم عامل هارمونی و فناوری خودران سطح ۳ که توسط هواوی توسعه یافته هستند. هواوی با شرکت چادگان نیز وارد همکاری شده و در حال تولید یک شاسی بلند برقی پیشرفته است که در نوامبر رونمایی خواهد شد.

هواوی در نمایشگاه شانگهای چین اولین اتومبیل به نام برند خود را رونمایی کرد که Seres SF5 نام دارد و با شتاب ۴.۷ ثانیه در کلاس کراس‌اوورهای الکتریکی پیشرفته قرار دارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص هوآوی در صنعت خودرو چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر