coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

تصاویر جدیدی از Black Panter 2 ؛ حضور مارتین فریمن و شخصیت آیرون هارت

به تازگی تصاویر جدیدی از Black Panter 2 منتشر شده که نشان دهنده حضور مارتین فریمن و شخصیت آیرون هارت در دنباله‌ی بلک پنتر است.

همچنان ساخت این فیلم Black Panther: Wakanda Forever در استودیوی پاین‌وود در آتلانتا و شهر بوستون، در حال انجام است و اکنون تصاویری از پشت صحنه آن منتشر شده که در آن جاست جرد به چشم می خورد. همچنین مارتین فریمن در نقش اورت راس نیز برگشته است که البته ظاهر نسبتا متفاوت‌تری دارد.

تصاویر جدیدی از Black Panter 2

مارتین فریمن که نقش مامور سیا را دارد بعد از سه سال دوباره به دنیای مارول برگشته است. پس از مدتی، رییس مارول استودیو، دومینیک تورن، حضور بازیگر نقش ریری ویلیامز معروف به آیرون هارت را در دنباله فیلم Black Panther تایید کرده است و اکنون در تصاویر منتشر شده، تورن دیده می‌شود.

بازیگران این فیلم شامل لتیشیا رایت، لوپیتا نیونگو، وینستون دوک، تنوک هورتا، آنجلا باست، دانای گوریرا، مارتین فریمن، دومینیک تورن و میکلا کول هستند. کارگردانی و فیلمنامه نویسی این فیلم نیز بر عهده  رایان کوگلر است.

البته چند وقت پیش هم، لتیشیا رایت، بازیگر نقش شوری در پشت صحنه فیلم در بوستون صدمه دیده و راهی بیمارستان شد که پس از مدت کوتاهی مرخص شد. این فیلم در ۸ ژوئیه ۲۰۲۲ یا همان ۱۷ تیر ۱۴۰۱ اکران شود. در ادامه تصاویر جدید پلنگ سیاه 2 را ببینید:

تصاویر جدیدی از Black Panter 2 ؛ حضور مارتین فریمن و شخصیت آیرون هارت

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص تصاویر جدیدی از Black Panter 2 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر