;
coinex

بهترین فیلم و سریال های تینیجری ؛ سریال تینیجری جدید چی ببینیم؟

بهترین فیلم و سریال های تینیجری ممکن است بسیاری ندیده باشند. در این مقاله ما درباره بهترین و جدیدترین سریال های تینیجری صحبت خواهیم کرد، با ما باشید.

فیلم ها و سریال های تینیجری در تمام جهان طرفداران پروپاقرص زیادی دارد. در کشور ما نیز این مسئله صدق می کند. احتمالا بسیاری از شما سریال هایی مانند آمریکن پای یا های اسکول میوزیکال یا فیلم هایی مانند توایلات و یا هانگر گیمز را در دوران نوجوانی خود دیده اید و با آنها خاطرات زیادی ساخته اید.

معمولا در فیلم ها و سریال هایی که مخاطب آنها نوجوانان هستند، روابط عاشقانه و نبردهای اکشن به دلیل جذابیت این موضوعات برای این گروه به نمایش در می آیند. البته ناگفته نماند که ژانرها و موضوعات دیگری نیز همواره در طول چند دهه اخیر در این سریال ها و فیلم ها مطرح گشته است. به هر روی نمی توان از جذاب بودن و خاص بودن این ژانر گذشت. از این رو، ما در این مقاله تلاش می کنیم برای آشنایی بیشتر شما بهترین فیلم و سریال های تینیجری را معرفی نماییم.

بهترین فیلم و سریال های تینیجری

خوشبختانه این روزها فیلم ها و سریال های کاملا جدید تینیجری وجود دارد که بسیار پرتحرک تر و اغلب با کیفیت تر از فیلم و سریال های تینیجری در گذشته است. بنابراین دست ما در معرفی بهترین ها بسیار باز است. در ابتدا سعی خواهیم کرد برخی از بهترین سریال های تینیجری را معرفی کنیم و در آخر چند فیلم عالی را نیز برای دیدن به شما پیشنهاد خواهیم داد. با تکراتو همراه باشید!

Dare Me

بهترین فیلم و سریال های تینیجری

سریال Dare Me داستانی در مورد چیرلیدرهایی است که برخلاف داستان های کلیشه درباره آن ها، اینبار ما در این سریال درگیر مسائل مرموز و جنایات عجیب می شویم. متاسفانه باید بگوییم این سریال پس از یک فصل دیگر ساخته نشد ولی خب کم بودن آن نیز می تواند از جهت دیدن سریعش مفید باشد.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های کمدی 2021

Looking for Alaska

بهترین فیلم و سریال های تینیجری

طرفداران جان گرین تقریبا یک دهه و نیم منتظر ماندند تا این رمان بالاخره به صفحه نمایش برسد. ابتدا قرار بود اقتباسی سینمایی از این رمان تهیه بشود اما در نهایت تبدیل به یک مینی سریال شد که توسط شبکه هولو توزیع شد. داستان این سریال درباره روابط دوستانه ای در یک مدرسه شبانه روزی آلاباما است. همچنین این داستان دارای آن پیچیدگی است که معمولا داستان های گرین دارد. این سریال را به دلیل داستان جذاب و کاراکترهای دوست داشتنی باید در لیست بهترین فیلم و سریال های تینیجری قرار دهیم.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های زامبی 2021

All American

بهترین فیلم و سریال های تینیجری

معمولا درام هایی که درمورد ورزش و ورزشکاران است در بین نوجوانان از محبوبیت خاصی برخوردار است. سریال All American داستان یک ستاره فوتبال آمریکایی در دبیرستان را نمایش می دهد که برای بازی در تیم بورلی هیلز استخدام می شود. البته روابط شخصی این ستاره با دوستانش در خارج از زمین فوتبال نیز نمایش داده می شود. به همین جهت این سریال را که انواع موضوعات جذاب برای نوجوانان نمایش می دهد را باید در لیست بهترین فیلم و سریال های تینیجری قرار داد.

بیشتر بخوانید: بهترین انیمه های 2021

Chilling Adventures of Sabrina

بهترین فیلم و سریال های تینیجری

این سریال داستان شخصیتی به نام سابرینا (کیرنان شیپکا) جادوگری است که علی رغم قدرت خود درگیری های هویتی خاص یک نوجوان را دارد. این سریال جذاب و فانتزی که همزمان مسائل پر رمز و راز را با مسائل نوجوانانه ترکیب می کند، نمایش بسیار جذابی را برمی سازد.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم و سریال های دیزنی پلاس 2021

Outer Banks

بهترین فیلم و سریال های تینیجری

این داستان همه چیز دارد؛ رمز و راز، داستان های عاشقانه، جستجوی برای گنج. Outer Banks علیرغم پایان پرفشارشی که دارد، از داستانی جذاب بهره‌مند است شما را تا پایان سریال، میخکوب می‌کند.

Never Have I Ever

بهترین فیلم و سریال های تینیجری

مجموعه ساخته شده توسط مندی کالینگ یک درام کامل و با داستانی عمیق است. در این داستان شخصیت دوی یک دانشجوی سال دوم است که در تلاش است هویت هندی خود همزمان با تطابق با جامعه ای که درحال زندگی در آن است، حفظ کند و این تنها بخشی از ماجرا است. ما بیشتر صحبت نمی کنیم تا شما خود با دیدن این سریال از جذابیت آن لذت ببرید.

بیشتر بخوانید: بهترین سریال های نتفلیکس در سال 2021

Elite

بهترین فیلم و سریال های تینیجری

داستان این سریال بسیار منحصر به فرد است. در سریال الیت گروهی نوجوان از طبقه اقتصادی و اجتماعی پایین به یک دبیرستان ثروتمند می روند. مسئله اما آن زمان بغرنج می‌شود که قتلی اتفاق می افتد. این داستان جذاب که داستانی بدیع و نوآورانه دارد قطعا باید در لیست بهترین فیلم و سریال های تینیجری قرار داد.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم و سریال های جنایی 2021

On My Block

بهترین فیلم و سریال های تینیجری
بهترین سریال های تینیجری

داستان این سریال درباره چهار دوست در دبیرستانی در محله جنوبی لس آنجلس است. در این سریال دائما پیوند قوی آنها مورد آزمایش قرار می گیرد و آنها باید تمام چالش ها و پیچیدگی ها که یک نوجوانان همواره با آن مواجه می شوند را تجربه نمایند. قطعا از دیدن سریال On My Block پشیمان نخواهید شد.

بیشتر بخوانید: بهترین سریال های عاشقانه 2021

The End of the F***ing World

بهترین فیلم و سریال های تینیجری
بهترین سریال های تینیجری

داستان این سریال درباره دو نوجوان به نام جیمز (که فکر می کند یک فرد روانی است) و آلیسا ( که دختری خشن است) بوده که به یک سفر جاده ای می روند. خشونت در کنار شوخ طبعی کلاسیک بریتانیایی در این سریال به خوبی نمایش داده می شود. دیدن این سریال خالی از لطف نیست و زبان هزل آمیز و کنایه ای آن می تواند برای شما بسیار جذاب باشد.

بیشتر بخوانید: بهترین سریال های کره ای 2021

Switched at Birth

بهترین فیلم و سریال های تینیجری
بهترین سریال های تینیجری

تصور کنید که می فهمید والدین شما در واقع والدین بیولوژیکی شما نیستند. این همان اتفاقی است که برای بی شخصیت اصلی این داستان می افتد. او به صورت تصادفی درحالی که خون خود در آزمایشگاه دبیرستان آزمایش می کند، این موضوع را می فهمد. پس از آن اتفاقات بسیار عجیبی می افتد. این داستان جالب و البته گاها غم انگیز آن را در لیست بهترین فیلم و سریال های تینیجری قرار می دهد.

بیشتر بخوانید: بهترین سریال های 2021

Riverdale

بهترین فیلم و سریال های تینیجری
بهترین سریال های تینیجری

در این سریال گروهی از دانش آموزان دبیرستانی خود را وقف کشف چگونگی مرگ همکلاسی خود می کنند. درحالی که آنها مشغول تلاش برای جمع آوری سرنخ ها هستند، برخی از رازهای تاریک در مورد شهر کوچک خود و ساکنان آن را کشف می کنند. این مجموعه براساس کمیک های آرچی ساخته شده است و بازیگران اصلیش لیلی رینهارت و کل اسپروز هستند.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم و سریال های IMDb در سال 2021

The Society

بهترین فیلم و سریال های تینیجری
بهترین سریال های تینیجری

در این داستان ما با گروهی از نوجوانان مواجهیم که به دلیل طوفان سفر خود را کوتاه می کنند، اما وقتی دوباره به شهر خود می رسند، کاملا خالی است. آنها ضمن اطمینان از زنده ماندن باید با هم کار کنند تا بفهمند جه اتفاقی افتاده است. همواره داستان های آخرالزمانی برای مخاطب نوجوانان جذاب بوده است، این سریال که در این ژانر قرار دارد با پرورش داستان و شخصیت های بی نقصی توانسته این ژانر را به خود بپروراند و می توانیم آن در لیست بهترین فیلم و سریال های تینیجری قرار دهیم.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های کره ای 2021

Teen Wolf

بهترین فیلم و سریال های تینیجری
بهترین فیلم های تینیجری 2020

این سریال درباره یک پسر دبیرستانی است که یک شب درحالی که بیرون از جنگل است متوجه می شود که مانند یک انسان معمولی نیست و خوی گرگینه دارد. اما در نهایت متوجه نمی شود آیا او انسان است یا گرگینه این تناقض او را بسیار اذیت می کند.

The Secret Life of the American Teenager

بهترین فیلم و سریال های تینیجری
بهترین فیلم های تینیجری 2020

این داستان درباره دانش آموز دبیرستانی به نام امی است که متوجه می شود که به طور غیر منتظره ای باردار می شود و در طی پنج فصل نمایش، شما سفر او را از لحظه ای که اخبار را به والدینش می گوید تا با واقعیت جدیدش کنار بیایند تا اینکه دوباره عاشق می شود، دنبال می‌کنید.

بیشتر بخوانید: بهترین انیمیشن های 2021

13 Reasons Why

بهترین فیلم و سریال های تینیجری
بهترین فیلم های تینیجری 2020

بهداشت روان مسئله ای بسیار مهم است که این مجموعه به طور مفصل وارد آن می شود. این سریال بسیار معروف که احتمالا نام آن را شنیده اید، داستان هانا (با بازی کاترین لنگفورد) را روایت می کند که در اثر خودکشی درگذشت و در 13 نوار ویدیویی دلایل خود را برای گرفتن این تصمیم نشان می دهد. بسیاری این سریال را ستایش کردند اما برخی از متخصصان در حوزه بهداشت روان از نحوه نمایش موضوعات حساس مانند خودکشی و تجاوز ابراز نگرانی کردند. به طورکلی اما نمی توان از موضوع مهم و تکان دهنده ای که این سریال مطرح می کند، گذشت البته از بازی های درخشان هنرپیشگان این سریال نیز نمی توان گذاشت. بنابراین قطعا باید این سریال را در لیست بهترین فیلم و سریال های تینیجری قرار دهیم.

پس از صحبت درباره بهترین سریال های تینیجری بد نیست کمی درباره بهترین فیلم های تینیجری نیز کمی با شما صحبت کنیم، چراکه نمایش های سینمایی تینیجری می تواند حتی بسیار جذاب باشد. در ادامه بهترین فیلم های تینجری را معرفی می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: بهترین سریال های 1400

Blockers (2018)

بهترین فیلم و سریال های تینیجری
بهترین فیلم های تینیجری 2020

این فیلم داستان گروهی از دوستان نوجوان را روایت می کند که پیمانی را با هم می بندند که برای از دست دادن باکره بودن خود، رابطه جنسی برقرار کند. با اینحال والدین آنها متوجه می شوند و تلاش می کنند تا آنها را متوقف می کنند. این سریال ته مایه کمدی دارد و قطعا شما را سرگرم خواهد کرد.

Whip It (2009)

بهترین فیلم و سریال های تینیجری
فیلم های تینیجری کمدی

این داستان درباره دختری است که علیرغم خواست مادرش برای پیوستن به تیم سنتی شهر رویا خود را دنبال می کند و به تیم مقابل می پیوندند. این داستان جذاب که درگیری های والدین و فرزندان را به نمایش می گذارد را قطعا می توان در لیست بهترین فیلم و سریال های تینیجری قرار دهیم.

بیشتر بخوانید: بهترین سریال های HBO در سال 2021

The Hunger Games (2012)

بهترین فیلم و سریال های تینیجری
فیلم های تینیجری کمدی

این فیلم را که قطعا نام آن را شنیده اید درباره شخصیتی به نام کتنیس اوردین است که پس آنکه خواهر کوچکترش به نمایندگی از منطقه خود در بازی های مرگبار گرسنگی انتخاب شد، داوطلبانه به آنجا می رود و برای زنده ماندن تلاش می کند. نباید از بازی درخشان جنیفر لارنس در این فیلم گذشت، شاید اصلی ترین دلیل جذابیت و معروف بودن این فیلم همین بازی درخشان لارنس باشد.

بیشتر بخوانید: بهترین سریال های ترکی 2021

Everything, Everything (2017)

بهترین فیلم و سریال های تینیجری
فیلم های تینیجری کمدی

در این فیلم آماندلا استنبرگ که نقش دختری به نام مادی بازی می کند، دختری بیمار است که مجبور شده است که در خانه بماند. دلیل ماندن او در خانه آن است که دنیای خارج به معنای واقعی کلمه می تواند او را بکشد. اما وقتی او همسایه جدیدش، اولی را ملاقات می کند و عاشق او می شود، حاضر می شود همه چیز را برای بودن در کنار او به خطر بیاندازد.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های عاشقانه 2021

Moonlight (2016)

بهترین فیلم و سریال های تینیجری
فیلم های تینیجری کمدی

تمرکز اصلی این فیلم بر مسئله جنسیت است. داستان این فیلم درباره مرد سیاه پوستی است که پس از بیرون آمدن از زادگاه خود و شروع زندگی جدید باید با آنچه همیشه درگیر آن است، مبارزه کند و نمی تواند از آن فرار نماید. بیشتر از این صحبت نمی کنیم که جذابیت داستان لوس نشود.

The Edge of Seventeen (2016)

بهترین فیلم و سریال های تینیجری
فیلم های تینیجری کمدی

داستان این فیلم درباره دختری درباره نادین است که در دبیرستان مسائل پیچیده ای را تجربه می کند، این مسائل پیچیده برای او بدتر می شود زمانی که برادرش با بهترین دوست نادین قرار عاشقانه می گذارد. این فیلم که مصائب دختر نوجوان را به خوبی نمایش می گذارد را می توان در لیست بهترین فیلم و سریال های تینیجری قرار دهیم.

بهترین فیلم و سریال های تینیجری در یک نگاه

  • Dare M
  • Looking for Alaska
  • All American
  • Chilling Adventures of Sabrina
  • Outer Banks
  • Never Have I Ever
  • Elite
  • On My Block
  • The End of the F***ing World
  • Switched at Birth
  • Riverdale
  • The Society
  • Teen Wolf
  • The Secret Life of the American Teenager
  • 13 Reasons Why
  • Blockers (2018)
  • Whip It (2009)
  • The Hunger Games (2012)
  • Everything, Everything (2017)
  • Moonlight (2016)
  • The Edge of Seventeen (2016)

مطلب بهترین فیلم و سریال های تینیجری به پایان رسید. فیلم و سریال‌های تینجری با جذابیت‌های خاص خود نه تنها برای نوجوانان و جوانان، بلکه در تمامی بازه‌های زمانی طرفداران خود را دارند.ما در این راستا تمام تلاش خود را کردیم که با تنوع گسترده موضوعات بهترین فیلم و سریال های تینیجری را به شما معرفی کنیم تا شما با این راهنما بتوانید سریع تر و راحت‌تر به دیدن این مجموعه ها بپردازید. همانطور که مشخص است قطعا لیست بهترین فیلم ها و سریال های تینیجری محدود به آنچه ما معرفی کردیم، نمی شود.

اما با توجه به محدودیت موجود تلاش شد حدالامکان بهترین معرفی گردد. به هر روی امیدواریم که توانسته باشیم در این جهت به شما یاری رسانیم. اگر نکته یا مسئله ای وجود دارد که به ان نپرداختیم خوشحال می شویم آن را با ما در میان بگذارید.

بیشتر بخوانید:

منبع:

نظر شما درباره بهترین فیلم و سریال های تینیجری چیست؟ به نظر شما چه فیلم و سریال‌های دیگری را می‌توان در این لیست قرار داد؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (5 نظر)

    لطفان فیلم محسن ندنی
    خاطرات یک خون آشام هم اضافه کنید

    پاسخ

    لطفا فیلم چیز هتی عجیب رو به لیست اضافه کنید

    پاسخ

    و همینطور سریال کبرا کای

    پاسخ