coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

پخش زنده آلمان لیختن اشتاین 11 شهریور 1400 [مقدماتی جام جهانی قطر]

پخش زنده آلمان لیختن اشتاین 11 شهریور 1400 را با ما ببینید. این دو تیم در ساعت 23:15 در چارچوب مسابقات مقدماتی جام‌جهانی قطر به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

همانطور که گفته شد امشب پرافتخارترین تیم اروپا یعنی آلمان در برابر تیم نه‌چندان مطرح یعنی لیختن اشتاین خواهد رفت. آلمان که در سه بازی گذشته خود در چارچوب این رقابت‌ها دو پیروزی و یک شکست ناباورانه در برابر مقدونیه شمالی داشته است، اکنون امیدوار است باید یک پیروزی پر گل در خانه تیم حریف بار دیگی خود را به‌عنوان مدعی اصلی صعود در گروه J مسابقات مطرح سازد. پخش زنده بازی آلمان لیختن اشتاین 11 شهریور 1400 را می‌توانید از سایت تکراتو دنبال کنید.

پخش زنده آلمان لیختن اشتاین 11 شهریور 1400

پخش زنده آلمان لیختن اشتاین 11 شهریور
ساعت پخش فوتبال آلمان لیختن اشتاین 11 شهریور 1400 / ساعت پخش بازی آلمان لیختن اشتاین 11 شهریور 1400

مانشافت امیدوار است با آمدن مربی جدید خود یعنی هانسی دیتر فلیک عصری نو را برای فوتبال پرافتخار آلمان به ارمغان بیاورد. مانشافت پس از قهرمانی با یواخیم‌لو در جام‌جهانی 2014 روندی رو به نزول را طی کرد که در نهایت منجر به فاجعه حذف از مرحله گروهی جام‌جهانی 2018 شد و در آخر کار نیز یورو نه‌چندان موفقی را با باخت مقابل رقیب سنتی خود یعنی انگلیس به‌پایان رساند. نتایج چند سال اخیر مانشافت، آلمان را از تیم قدرتمند و منظمی که همه را می‌ترساند تبدیل به تیم متوسطی کرده است که حتی تیم‌های درجه دو اروپا هم می‌توانند آن را ببرند.

آن چیزی که می‌تواند هواداران فوتبال آلمان را امیدوار کند، آمدن فلیک است. بدون هیچ تردیدی می‌توان گفت حتی اگر آلمان عنوانی در جام‌جهانی بدست نیاورد. دوباره ما شاهد تیم منظم، شاداب و تشنه پیروزی خواهیم بود که چند سالی است حتی شمه‌ای از آن را در تیم مانشافت مشاهده نمی‌کنیم. فلیک همان مربی گمنامی بود که تیم از هم پاشیده بایرن را که بازیکنانش بر علیه مربیان کودتا می‌کردند را دوباره سامان بخشید. چنان سامانی که منجر به شش‌گانه باور نکردنی بایرن در اروپا شد. حال فلیک امیدوار است با همینکار را با مانشافت نیز به نتیجه رساند. شما می‌توانید پخش زنده بازی آلمان لیختن اشتاین 11 شهریور 1400 از لینک‌های زیر ببینید.

پخش زنده فوتبال آلمان لیختن اشتاین 11 شهریور 1400 از Super Sport

پخش زنده فوتبال آلمان لیختن اشتاین 11 شهریور 1400 از RTL DE

پخش زنده فوتبال آلمان و لیختن اشتاین 11 شهریور 1400 از Sport TV

پخش زنده آلمان لیختن اشتاین 11 شهریور 1400
ساعت پخش فوتبال آلمان لیختن اشتاین 11 شهریور 1400 / ساعت پخش بازی آلمان لیختن اشتاین 11 شهریور 1400

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره پخش زنده آلمان لیختن اشتاین 11 شهریور 1400  چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر