coinex
otetmarket
propification.com

حذف یک قابلیت مهم گلکسی S21 FE

پس از اخباری که راجع به گلکسی S21 FE منتشر شد اکنون می خواهیم به حذف یک قابلیت مهم گلکسی S21 FE بپردازیم. قایلیتی که برای اکثر کاربران مهم است.

اطلاعات زیادی راجع به گلکسی S21 FE منتشر شده است و همین مدتی پیش، سامسونگ با انتشار پستی در اینستاگرام به توضیح و تشریح گوشی جدیدش پرداخت اما نهایتا پست پاک شد.

طرفداران سامسونگ با دیدن همان یک پست کوتاه اینستاگرامی کنجکاوی شان گل کرد و بعد از اینکه دفترچه راهنمای گوشی در وب منتشر شد سوالات زیادی پیرامون گوشی گلکسی S21 FE به وجود آمد. حالا پس از خواندن این دفترچه متوجه شده ایم که سامسونگ گلکسی اس 21 اف ای از یک قابلیت مهم محروم شده است. در ادامه همراه تکراتو باشید.

حذف یک قابلیت مهم گلکسی S21 FE

دفترچه راهنمایی که از این گوشی منتشر شده است، طراحی احتمالی قبلی را تائید می کند و در کمال ناباوری به یکی از مهمترین قطعات سخت افزاری گوشی هیچگونه اشاره ای نمی کند. درگاه میکرو اس دی شاید برای اکثر کاربران مهم باشد اما در ساخت و طراحی گوشی های پرچمدار فقدان چنین چیزی یک تصمیم عمومی است که همه از آن پیروی می کنند.

از طرفی در گلکسی S21 FE جک 3.5 میلی متری هدفون وجود ندارد و در این گوشی از ابتدا هم چنین انتظاری وجود نداشت چرا که نسل قبلی این گوشی از آن برخوردار نبود.

حذف یک قابلیت مهم گلکسی S21 FE

سامسونگ معتقد است که گوشی سری جدیدش هنوز در گردونه رقابت ها است و با وجود امکاناتی که دارد یک پرچمدار مقرون به صرفه به حساب می آید. از جمله مشخصات فنی که گلکسی S21 FE دارد می توان به گواهی IP68، اسکنر اثر انگشت اولتراسونیک، نمایشگری با نرخ نوسازی بالا (120 هرتز) و نیز شارژ وایرلس معکوس اشاره کرد. از دیگر مشکلات این گوشی ظاهرا بدون شارژر بودن آن است و باید شارژر را جداگانه تهیه کنید.

دفترچه راهنمای مذکور به ریزجزئیات گوشی اشاره ای نمی کند اما ظاهرا از تراشه اسنپدراگون 888 یا اگزینوس 2100 بهره ببرد. در بخش دوربین هم باید شاهد سنسورهای قدرتمندی باشیم. در مورد تاریخ رسمی رونمایی از این گوشی متاسفانه اطلاعات دقیقی در دست نیست.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص حذف یک قابلیت مهم گلکسی S21 FE چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر