coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

ثبت نام واکسن کرونا برای شاغلین کسب و کارهای مجازی چگونه است؟

وزارت بهداشت قول واکسیناسیون افراد شاغل در کسب و کارهای آنلاین را طی دو ماه داده اما ثبت نام واکسن کرونا برای شاغلین کسب و کارهای مجازی چگونه است؟

اتحادیه کشوری کسب‌وکارهای مجازی از قول وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی درباره‌ی واکسیناسیون افراد شاغل در فضای مجازی اطلاع داد.

ثبت نام واکسن کرونا برای شاغلین کسب و کارهای مجازی چگونه است؟

بر اساس گفته اتحادیه کشوری کسب‌وکارهای مجازی قرار است واکسیناسیون افراد شاغل در فضای مجازی طی دو ماه انجام شود.

رضا الفت‌نسب، عضو هیئت مدیره اتحادیه کشوری کسب‌وکارهای مجازی در رابطه با واکیسیوناسیون کارکنان کسب‌وکارهای آنلاین در یکی از مصاحبه‌های خود گفت:

پس از پیگیری‌های اتحادیه کشوری کسب‌وکارهای مجازی با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای واکسیناسیون افراد شاغل در کسب‌وکارهای آنلاین، وزارت بهداشت با این موضوع موافقت کرد.

در همین راستا قرار شد ما لیست افراد شاغل در کسب‌وکارهای آنلاین را آماده و برای وزارت بهداشت ارسال کنیم تا وزارت بهداشت مراحل بعدی را پیش ببرد.

او ضمن اظهار این که حدود یکصد هزار نفر به شکل مستقیم در کسب‌وکارهای آنلاین شاغل هستند، امیدواری خود را جهت شروع واکسیناسیون هر چه سریع‌تر این افراد با همکاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد.

طبق گفته وی، اتحادیه می‌خواهد برای تسریع فرآیند واکسیناسیون افراد شاغل در کسب‌وکارهای آنلاین در همکاری با این کسب‌وکارها حداقل در شهر تهران مرکزی را به واکسیناسیون این افراد بدهد. در این صورت موفق خواهیم شد ظرف مدت ۲ ماه و بدون وارد کردن بار مضاعف بر دوش وزارت بهداشت، کارکنان کسب‌وکارهای آنلاین را واکسینه کنیم.

همچنین وی در رابطه با فرایند ارسال لیست کارکنان به اتحادیه کشوری کسب‌وکارهای آنلاین نیز گفت:

کسب‌وکارهای آنلاین عضو اتحادیه کشوری کسب‌وکارهای مجازی برای این منظور می‌توانند وارد پنل کاربری خود (قسمت اعلان‌ها) در وبسایت اتحادیه کشوری کسب‌وکارهای مجازی شوند و لیست کارکنان خود را بارگذاری کنند.

براساس آخرین آمار وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی درباره واکسیناسیون کرونا در کشور، در مجموع ۲۲ میلیون و ۹۴۳ هزار و ۱۴۱ نفر دوز اول واکسن کرونا و ۱۲ میلیون و ۱۰۴ هزار و دو نفر دوز دوم واکسن گرفته‌اند که با حساب این تعداد مجموع دوزهای واکسن تزریق شده در کشور به شمار ۳۵ میلیون و ۴۷ هزار و ۱۴۳ مورد رسیده است. امیدواریم با توجه به سرعت گیری واردات واکسن و انجام واکسیناسیون در کشور، همه گروه‌های سنی واکسینه گردد.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص ثبت نام واکسن کرونا برای شاغلین کسب و کارهای مجازی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر