coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

مرور توییتر بدون نیاز به حساب کاربری

مرور توییتر بدو نیاز به حساب کاربری در نسخه ی موبایلی آن امکان پذیر است.

مرور توییتر بدون نیاز به حساب کاربری در نسخه ی موبایلی آن امکان پذیر است.

شما دیگر نیازی به ورود به حساب کاربری توییتر ندارید، امروز توییتر قابلیتی منتشر کرده است که از طریق آن می توانید، بی آنکه وارد حساب خود شده باشید، به مرور توییتر بپردازید.

این غول رسانه های اجتماعی، امروز برای نسخه ی موبایلی خود، قابلیتی به نام “logged-out homepage”، منتشر کرد که در آن شما می توانید به صفحه اصلی توییتر بروید و بدون داشتن و یا ورود به حساب کاربری، از فهرست توییت ها بازدید کنید.

پیش از این، وقتی به صفحه اصلی می رفتید، به شما گزینه ورود یا ایجاد یک حساب جدید، را نشان می داد، اما در حال حاضر در صفحه اصلی به شما لیستی از موضوعات را در یک فهرست برای مرور توییتر ، نشان می دهد.

این قابلیت، تقریبا یک سال در ایالات متحده و ژاپن، بر روی نسخه ی دسکتاپ توییتر دیده می شد و اکنون همراه با انتشار قابلیت logged-out homepage در نسخه موبایلی توییتر به 23 کشور، قابلیت نسخه ی دسکتاپ نیز برای این کشور ها گسترش یافت.

البته، اگر شما در حال حاضر یک حساب کاربری، داشته باشید، مرور توییتر از طریق برنامه های اندروید یا iOS توییتر ساده تر خواهد بود، اما قابلیت جدید نسخه ی موبایلی توییتر این امکان را فراهم می کند تا به سرعت،  آنچه در توییتر اتفاق می افتد را بررسی کنید حتی اگر نمی خواهید وارد حساب کاربری خود شوید، به عنوان مثال، به دستگاه خود دسترسی ندارید، و روی گوشی شخص دیگری به مرور توییتر می پردازید.

با قابلیت جدید نسخه ی موبایلی توییتر، این رسانه ی اجتماعی می تواند امیدوار باشد که احتمالا تعداد زیادی کاربر جدید، جذب می کند؛ زیرا اکنون برای اولین بار قادر به مرور توییتر و یا روند موضوع بدون نیاز به ثبت نام، هستند و شاید از این طریق ترقیب شوند که یک حساب کاربری برای خود ایجاد کنند.

این سرویس رسانه های اجتماعی به تازگی گزارش داد که 320 میلیون کاربر فعال دارد، اما امروز گفت که 500 میلیون نفر هر ماه به وب سایت آنها  مراجعه می کنند. بدیهی است که بسیاری از کاربران بالقوه جدید، می توانند انگیزه ثبت نام پیدا کنند تا علاوه بر مرور توییتر، دوستانشان بتوانند توییت آنها را ببینند.

توییتر همچنین می تواند موقعیت خود را به عنوان یک خروجی قابل دسترس بیشتر کند، با اخبار لایو یا کوتاه و اینکه هر کسی می تواند توییت لایو ببیند به جای اینکه ثبت نام کند، این امکان فراهم می شود.

البته، مرور توییتر با باز کردن و مشاهده کردن توییت ها بدون نیاز به یک حساب کاربری، در نسخه ی موبایل توییتر، می تواند برخی را نیز از ثبت نام منصرف کند، اما این یک ریسک است که به احتمال زیاد، در دراز مدت برای توییتر سود آور خواهد بود.

قابلیتی به نام "logged-out homepage"، منتشر کرد که در آن شما می توانید به صفحه اصلی توییتر بروید و بدون داشتن و یا ورود به حساب کاربری، از فهرست توییت ها بازدید کنید.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: techradar


عصر تکنولوژی، تکرا

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر