coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

شیائومی 11 تی (Xiaomi 11T) رسما رونمایی شد

شیائومی سرانجام از دو قاتل پرچمدار خود تحت عنوان شیائومی 11 تی (Xiaomi 11T) و 11 تی پرو با مشخصات فنی جذاب و قیمت های مناسب رونمایی کرد.

شیائومی بالاخره از دو گوشی پرچمدار خود تحت عنوان شیائومی 11 تی و 11 تی پرو رونمایی کرد. این سری نسبت به مدل می 11 پیشرفت‌های قابل توجهی دارد.

این سری از گوشی‌های پرچمدار شیائومی شامل دو گوشی 11 تی و 11 تی پرو می‌شوند. مشخصات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری جذاب در کنار بهبودهای قابل توجه باتری و شارژدهی، این دو اسمارتفون را برای طرفداران این برند، جذاب می‌کند.

شیائومی 11 تی (Xiaomi 11T)

نسل جدید شیائومی که به عنوان قاتل پرچمدار شناخته می‌شوند، در قیاس با سری قبلی حدود 14 گرم سبک تر شده‌اند. جنس فریم و بدنه این دو گوشی از پلاستیک است و چنین طراحی نسبت به قبل پسرفت محسوب می‌شود. نمایشگر عضو استاندارد این گوشی 6.67 اینچ است و از پنل آمولد بهره می‌برد.

این گوشی خوشبختانه از نرخ نوسازی 120 هرتزی برخوردار است و در کنار آن نرخ حساسیت لمسی‌اش، 480 هرتز خواهد بود. چنین صفحه نمایشی قادر است با کیفیت تصویر فول اچ دی پلاس، حدود یک میلیارد رنگ را نمایش دهد.

مشخصات دوربین‌های این دو عضو پرچمدار شبیه هم است و هر دو گوشی از سه ماژول 5+8+108 مگاپیکسلی استفاده می‌کنند. سازنده سنسور 108 مگاپیکسلی این گوشی سامسونگ و دوربین اولتراواید آن 8 مگاپیکسل است. در عضو استاندارد این گوشی متاسفانه قابلیت فیلم‌برداری 8K وجود ندارد و این مورد نسبت به سری قبل پسرفت به حساب می‌آید.

شیائومی 11 تی (Xiaomi 11T)

قلب تپنده عضو پرو این پرچمدار، اسنپدراگون 888 است که با معماری لیتوگرافی 5 نانومتری ساخته شده است. نسخه معمولی شیائومی یعنی 11 تی، در عوض از دایمنسیتی 1200 اولترا استفاده می‌کند. لازم به ذکر است این تراشه که ساخت کمپانی تایوانی مدیاتک است، قدرتمندترین چیپست موجود است. حداکثر فرکانس هسته این تراشه 3 گیگاهرتز و خب لیتوگرافی آن 6 نانومتری است.

از دیگر مشخصات این سری از گوشی‌های شیائومی می‌توان به محافظ کورنینگ گوریلا گلس ویکتوس و اسپیکر استریو اشاره کرد. در عضو پرو شاهد کالیبره شدن صدای این اسپیکر هستیم که به نظر جذاب می‌آید. و اما به شارژر شیائومی 11 تی می‌رسیم. نسخه استاندارد این گوشی برخوردار از شارژری 67 واتی است و عضو پرو از شارژر 120 واتی بهره‌مند خواهد شد. ظرفیت باتری دو گوشی 5000 میلی آمپر است و در کل شیائومی در این بخش گل کاشته است.

از دیگر بخش‌های جذابی که شیائومی برای قاتلان پرچمدارش تدارک دیده می‌توان به آپدیت‌های اندروید تا 3 سال و بروزرسانی‌های امنیتی تا 4 سال اشاره کرد. در زیر به قیمت و نسخه‌های مختلف این دو گوشی می‌پردازیم.

در نسخه استاندارد، حافظه 8/128 گیگابایتی حدود 499 یورو است و گران‌ترین نسخه نیز 8/256 گیگابایت با قیمت 549 یورو خواهد بود. در عضو پرو اما ارزان‌ترین نسخه با حافظه رم 8 و فضای ذخیره‌سازی 128 گیگابایتی حدود 649 یورو است. نسخه 8 گیگابایتی با 256 گیگابایت رم، 699 یورو و نیز گران‌ترین عضو این خانواده با 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه 749 یورو است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص شیائومی 11 تی (Xiaomi 11T) چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر