coinex
راهنمای خرید تکراتو

گوشی تاشوی W22 فایوجی به زودی رونمایی می شود

امروز مشخص شد که سامسونگ می‌خواهد از سری جدید گوشی‌های تاشوی خود رونمایی نماید. نام این گوشی تاشوی W22 فایوجی است و مشخصاتی مانند گلکسی زد فولد دارد.

13 اکتبر تاریخی است که سامسونگ نوید معرفی گوشی هوشمند تاشو  W22 فایوجی را به طور رسمی اعلام کرده و کشور چین میزبان این رویداد خواهد بود. در ادامه همراه ما باشید تا به بررسی این محصول بپردازیم.

گوشی هوشمند تاشو w22 نسخه پیشرفته‌تر w21 خواهد بود که کمپانی قدرتمند سامسونگ سال گذشته آن را معرفی کرده بود و امسال قرار است از نسخه جدید این گوشی منعطف رونمایی نماید. گوشی‌های تاشو از جمله محصولات پرطرفدار سامسونگ است که گر چه قیمت بالایی دارند اما کاربران بسیاری خواهان آن هستند.

گوشی تاشوی W22 فایوجی

W22 از تراشه اسنپدراگون 888 استفاده می‌کند که این چیپست‌ها جزو پرچمداران کوالکام هستند و سامسونگ قرار است که از این تراشه‌ها در محصولات تاشوی خود استفاده نماید. حافظه داخلی 512 گیگابایت و رم 16 گیگابایت خواهد بود.

گوشی تاشوی W22 فایوجی

این گوشی از دو صفحه نمایش داخلی و بیرونی تشکیل شده که به ترتیب نمایشگر 7.6 اینچی و 6.2 اینچی مجهز است و محافظ از جنس گوریلا گلس بر روی نمایشگرها قرار دارد. احتمالا نرخ نوسازی نمایشگر آن 120 هرتز باشد.

سیستم دوربین اصلی این گوشی از سه لنز که در زیر نمایشگر قرار دارند تشکیل شده است. باتری این گوشی هوشمند 4400 میلی‌آمپر ساعت بوده و از فناوری شارژ سریع با سرعت شارژ 25 وات سیمی و 11 وات بی‌سیم استفاده خواهد کرد.

همان‌طور که متوجه شدید گوشی هوشمند w22 5G نه تنها از نظر ظاهری بلکه در قطعات داخلی هم شباهت بسیار زیادی با گلکسی زد فولد دارد. طبق برخی شایعات قیمت حدودی w22 5G حدود 3000دلار خواهد بود این در حالی است که قیمت آن از قیمت گلکسی زد فولد حدود 700 دلار بیشتر است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص گوشی تاشوی W22 فایوجی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر