coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

پیش فروش محصولات ایران خودرو 29 مهر 1400 ؛ [+قیمت و شرایط قرعه کشی]

ایران خودرو به مناسبت هفته وحدت و نیز ولادت پیامبر اکرم از طرح پیش فروش محصولات ایران خودرو 29 مهر 1400 رونمایی نموده است.

ایران خودرو به مناسبت ولادت حضرت محمد (ص) و هفته وحدت از طرح پیش فروش خود رونمایی نموده است. در این طرح که از امروز آغاز شده و تا 2 آبان ماه 1400 به طول خواهد انجامید، چندین خودرو این شرکت از طریق قرعه کشی ارائه خواهد شد.

طرح پیش فروش ایران خودرو از امروز، پنجشنبه شروع شده و قرار است که تا یکشنبه هفته آینده ادامه داشته باشد. در این طرح که با موعد دوازده ماهه خواهد بود قرار است که چندین محصول و از طریق قرعه کشی در اختیار متقاضیان قرار داده شود.

پیش فروش محصولات ایران خودرو 29 مهر 1400

در طرح پیش فروش عادی ایران خودرو قرار است که با روش قرعه کشی و با موعد تحویل 12 ماهه خودروهای دنا پلاس توربو شارژ اتوماتیک، تارا دستی، پژو 207 دستی سقف شیشه‌ای و دنا پلاس توربو شارژ دستی، رانا پلاس و سورن پلاس عرضه شوند.

شرایط قرعه کشی بدین صورت است که از روز آغاز شروع ثبت نام (امروز) متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سایت ایران خودرو و در صورتی که خودرویی به نام ایشان ثبت نیست و پلاک فعالی ندارند، با دریافت رمز عبور و شناسه کاربری نسبت به انتخاب خودروی خود اقدام نمایند.

پس از اتمام قرعه کشی که در روز بعد از آخرین مهلت ثبت نام انجام می‌شود، متقاضیان نسبت به تکمیل وجه و اقدامات مربوطه عمل خواهند نمود.

پیش فروش محصولات ایران خودرو 29 مهر 1400

در جدول بالا تمام اطلاعات مربوط به خودروها به همراه قیمت‌های تمام شده و موعد تحویل مشخص شده است. لازم به ذکر است که مبالغی که تحت عنوان پیش پرداخت دریافت می‌شود حدود 50 درصد قیمت فعلی است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص پیش فروش محصولات ایران خودرو 29 مهر 1400 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر