coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

مدیرعامل برند ردمی از مشخصات Redmi Note 12 می گوید

مدیرعامل برند ردمی از مشخصات Redmi Note 12 می گوید، حال در این نوشتار میخواهیم گفته‌های وی را مورد بررسی قرار دهیم و کمی با مشخصات گوشی جدید شیائومی آشنا شویم. با ما همراه باشید.

در این سال میلادی یعنی سال ۲۰۲۱، شرکت ردمی دو نسل از سری نوت را عرضه کرد. این شرکت امسال از سری Redmi Note 10 و Redmi Note 11 رونمایی نمود. احتمالا در آینده، Redmi با رونمایی از دو نسل از سری Note در سال، الگوی انتشار را حفظ خواهد کرد. در همین حال مدیرعامل برند ردمی از مشخصات Redmi Note 12 می گوید. صحبت‌ درباره آن به اشاره های درباره نسل بعدی سری K این برند هم می انجامد.

مدیرعامل برند ردمی از مشخصات Redmi Note 12 می گوید

در حالی که سری نوت ۱۰ اوایل سال شمسی جاری وارد بازار شد، سری ردمی نوت ۱۱ حدود دو هفته پیش ارائه گشت. جدیدترین سری Note دارای سه مدل از جمله Redmi Note 11، Redmi Note 11 Pro و Redmi Note 11 Pro+ است. این سری به قدری محبوب است که تنها دو هفته طول کشید تا فروش آن به یک میلیون دستگاه برسد. این شرکت در حال حاضر پیشنهاداتی را برای محصولات نوت آینده دریافت می کند. محصول بعدی نوت احتمالا سری Redmi Note 12 خواهد بود.صحبت درباره ردمی نوت ۱۲

مدیرعامل برند ردمی از مشخصات Redmi Note 12 می گوید

امروز، لو ویبینگ مدیر کل برند ردمی، گفت که به تازگی فروش نوت 10 و نوت 11 را بررسی کرده است و هر دو نسل از محصولات فروش خوبی دارند. او ادعا می کند که کاربران می توانند بر اساس نیاز خود انتخاب کنند. سپس لو ویبینگ از طرفداران Redmi پرسید:

آیا پیشنهادی برای محصولات آتی Note دارید؟

مشخصات Redmi Note 12

قلب تپنده این موبایل اسنپ دراگون ۷۲۰ جی است و حافظه این موبایل در بخش رم ۴و۶ گیگابایت و در بخش حافظه داخلی ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت است.

ردمی در این گوشی از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری با قابلیت فست شارژ قرار داده است. همچنین صفحه نمایش این موبایل ۶.۶۷ اینچ و IPS است. همچنین اندروید ۱۱ در کنار MIUI 12 یک جذابیت خاصی به کابر ارائه میدهد.

دوربین اصلی این موبایل (واید) ۴۸ مگاپیکسل و دوربین (اولترا واید) ۸ مگاپیکسلی در کنار دوربین های (مایکرو) و (عمق سنج) ۵ و ۲ مگا پیکسلی قرار گرفته است.

 

بیشتر بخوانی:

 

نظر شما درباره نوشتار ( مدیرعامل برند ردمی از مشخصات Redmi Note 12 می گوید ) چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌های تکراتو با ما به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر