coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

تصاویر زنده لورفته از گلکسی اس 21 فن ادیشن را ببینید

یک‌بار دیگر تصاویری از گلکسی اس 21 فن ادیشن منتشر شده و این‌بار، زنده‌ و واقعی‌تر از همیشه است. این تصویرها، گلکسی S21 FE را در حال بوت شدن و روشن نشان می‌دهند.

چند هفته قبل بود که تصاویری از نگاه نزدیک و زنده از این گوشی به بیرون درز کرد و مربوط به فروشنده‌ قطعاتی بود که پنل پشتی این گوشی را پیش از موعد به فروش گذاشته بود. این تصاویر، گوشی سامسونگ گلکسی اس 21 فن ادیشن را از تمامی زاویه‌ها به‌خوبی نشان می‌داد.

اگر اخبار مربوط به این گوشی را دنبال کرده باشید،‌ متوجه می‌شوید که این عکس‌های جدید این هفته، تا حد زیادی با خبرها مطابقت دارند و به‌نوعی، تمام آنها را تایید می‌کنند. سامسونگ Galaxy S21 FE تنها یکی از گوشی‌های این برند است که برای قرار گرفتن در لیست بهترین گوشی‌های 2022 با سایر میان‌رده‌ها رقابت می‌کند.

تصاویر زنده لورفته از گلکسی اس 21 فن ادیشن را ببینید

مشخصات گلکسی اس 21 فن ادیشن

گوشی Galaxy S21 FE از یک ساختار پلی‌کربنات با فریم فلزی برخوردار شده است. یک بریدگی Infinity-O روی نمایشگر گوشی دیده می‌شود و جایگاه نصب دوربین، شبیه به گلکسی S21 طراحی شده است. قسمتی که برای نصب فلش LED در نظر گرفته شده، ‌کاملا با رندرهای منتشر شده از قاب این گوشی مطابقت دارد. این تصاویر همچنین نشان می‌دهند که نمایشگر گوشی کاملا تخت ساخته شده است.

در لبه پایینی گوشی، اسپیکر، سینی نصب سیم‌کارت و پورت USB-C را مشاهده می‌کنید؛ اما از جک هدفون استاندارد 3.5 میلی‌متری خبری نیست.

سایر مشخصات Galaxy S21 FE

گوشی سامسونگ گلکسی اس 21 فن ادیشن که در این تصاویر مشاهده می‌کنید، به رنگ خاکستری تیره دیده می‌شود. گفته می‌شود که این گوشی همچنین در رنگ‌های سبز روشن، بنفش ملایم و سفید هم عرضه خواهد شد. اگر این خبر صحت داشته باشد، به این معنی است که تنوع رنگی آن کمتر از Galaxy S20 FE خواهد بود.

گلکسی S21 FE احتمالا در اوایل ژانویه (دی)‌ رونمایی می‌شود و در فرصت کوتاهی پس از آن، روانه بازار خواهد شد.

تصاویر زنده لورفته از گلکسی اس 21 فن ادیشن را ببینید

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص تصاویر زنده لورفته از گلکسی اس 21 فن ادیشن چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: sammobile

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر