coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

کنسرت مجازی در متاورس ؛ با پتنت جدید Tencent آشنا شوید

با وجود مخالفت‌ها از سوی بانک‌ها و قانون‌گذاران چینی غول تکنولوژی این کشور، شرکت Tencent به دنبال حق امتیاز برگزاری کنسرت مجازی در متاورس است.

یکی از بزرگترین شرکت‌های تکنولوژی چین پتنتی را با همکاری اداره ملی ثبت حق معنوی چین (CNIPA) برای برگزاری کنسرت مجازی در متاورس آماده کرده است.بر اساس گزارش qichcha این درخواست زمانی مطرح شد که شرکت‌های چینی در حال رقابت برای بدست آوردن جایگاه خود در متاورس هستند.

بانک مردم چین (PBoC) در ماه نوامبر به شدت در مقابل متاورس و توکن‌های غیر قابل تعویض NFT ایستاد و اعلام کرد از ابزار ضد پول‌شویی برای مبارزه با این تکنولوژی استفاده خواهد کرد. هرچند که هزاران شرکت چینی بیش از 16 هزار درخواست ثبت علامت تجاری در متاورس را دارند.

برای برگزاری کنسرت مجازی در متاورس ترسنت به سراغ Wave رفته است

بی توجه به اخطارها شرکت چند ملیتی چینی فعال در زمینه تکنولوژی و بازی ویدئویی ترسنت این کشور را به سمت متاورس هدایت می‌کند.

کنسرت مجازی در متاورس با پتنت جدید تنست آشنا شوید

به گزارش روزنامه صبح جنوب چین منابعی اطلاع داده‌اند که ترسنت نامه‌ای داخلی در اکتبر سال قبل برای کارمندان خود ارسال کرده است که استدیو جدید F1 که زیر مجموعه TiMi استدیو خواهد بود با همکاری کارمندان چینی، آمریکایی، کانادایی و سنگاپوری راه‌اندازی خواهد کرد.

در 31 دسامبر سال گذشته هم زمان با شب سال نو میلادی، ترسنت اولین کنسرت مجازی چین را در متاورس برگزار کرد. این برنامه که TMELAND نام داشت بیش از 1.1 میلیون بازدید کننده آن را مشاهده کردند. ترسنت همچنین شرکت لوس آنجلسی wave را که از تکنیک موشن کپچر برای برگزار کنسرت‌های مجازی استفاده می‌کند را خریداری کرد.

بیشتر بخوانید: معرفی بهترین بازی های متاورس برای کسب درآمد

شرکت Wave در برگزاری کنسرت مجازی به شدت موفق بوده، به خصوص در دوران پاندمی کرونا به شهرت فراوانی رسید و راه جدیدی برای رسیدن موزیسین‌ها و طرفداران ایجاد کرد. وقتی ویکند خواننده مشهور آمریکایی در آگوست سال پیش از این سرویس برای برگزاری کنسرت در تیک تاک استفاده کرد، موفق به ثبت رکورد 2 میلیون بازدید کننده شد و 350 هزار دلار برای سازمان مبارزی با نابرابری نژادی جمع آوری کرد.

همچنان ممکن از اهداف بلند پروازانه این شرکت چند ملیتی تحت تاثیر قانون گذاربی بانک مردم چین آسیب ببیند. این بانک در مورد خطرات متاورس و NFT بارها هشدار داده است و معتقد است این تکنولوژی به راحتی ممکن است برای پول‌شویی و فرار مالیاتی استفاده شود.

روزنامه رسمی حزب کمونیست نیز هشدار داد قبل از هر اقدامی قانون‌گذاران باید مقابل این روند بایستند. با وجود تنش‌های موجود و گمانه زنی‌های رسانه‌ای دولت چین موضع روشنی در برابر این موضع نگرفته‌اند.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: Cointelegraph

نظر شما در خصوص برگزاری کنسرت در متاورس چیست؟ نظرات خود را در این خصوص در کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر