;
coinex

آموزش بازی سندباکس (Sandbox) ؛ دانلود، شروع و کسب درآمد از متاورس سند

سندباکس یک سیستم بازی مبتنی بر اتریوم بوده که با بازی در آن می‌توانید درآمدی را برای خود کسب کنید. آموزش بازی سندباکس (Sandbox) برای این امر ضروری است.

Sandbox یک دنیای مجازی است که در آن بازیکنان می‌توانند تجربه بازی‌های جذاب را در بلاکچین اتریوم داشته باشند و با استفاده از آن کسب درآمد کنند. Sandbox بیشتر به خاطر ایجاد دو فیلم تبلیغاتی فوق‌العاده موبایل The Sandbox (2011) و The Sandbox Evolution (2016) شناخته می‌شود که در مجموع منجر شد 40 میلیون نفر در iOS و Android آن را دانلود کرده‌اند.

در سال 2018، توسعه دهنده Pixowl تصمیم گرفت این پروژه و محتوای بسیار موفق را از موبایل به اکوسیستم بلاک چین بیاورد. هدف آن ایجاد اختلال در کار بازی سازان موجود مانند Minecraft و Roblox است و اینکه بتواند مالکیت این بازی‌ها را به سازندگان واقعی داده و به عنوان پاداش در مشارکت این اکوسیستم عنوان توکن‌های غیر قابل تعویض (NFT) بدهد.

این مجموعه عمدتا از سه اپلیکیشین جدا ساخته شده است که باهم این اکوسیستم را تشکیل می‌دهند. پیش از آنکه بخواهیم در این پلتفرم به انجام برخی از بازی ها بپردازیم ابتدا باید نحوه اکانتی را در این پلتفرم داشته باشیم. در ادامه با آموزش بازی سندباکس (Sandbox) همراه ما باشید.

آموزش بازی سندباکس (Sandbox)

Sandbox یک سیستم بازی مجازی مبتنی بر اتریوم است که به سازندگان و بازیکنان این امکان را می‌دهد تا دارایی‌های دیجیتالی را طراحی کنند، بازی کنند و از آن‌ها بدون هیچ قدرت مرکزی کسب درآمد کنند.

این پلتفرم عمدتاً از سه برنامه مختلف به نام‌های VoxEdit، Game Maker و Marketplace تشکیل شده است که در مجموع یک اکوسیستم کامل را برای راه‌اندازی دنیای بازی مجازی ارائه می‌دهند.

کاربران می‌توانند از VoxEdit برای دارایی‌های خود استفاده کنند و از این دارایی‌ها می‌توان برای بازی‌های مجازی استفاده کرد. آن‌ها همچنین می‌توانند این دارایی‌ها را در بازار The Sandbox آپلود کرده و بفروشند.

SAND توکن اصلی این پلتفرم بوده و دارای چندین ابزار کاربردی در داخل اکوسیستم Sandbox است. برای دسترسی به پلت فرم The Sandbox و دانلود بازی سندباکس ، به صفحه وب آن‌ها بروید.

می توانید با استفاده از کیف پول MetaMask خود به پلتفرم The Sandbox متصل شوید. روی آن کلیک کنید. برنامه از شما می‌خواهد شناسه ایمیل و نام مستعار خود را وارد کنید. شما همچنین، باید رمز عبور حساب را تنظیم کنید.

این نکته را در نظر داشته باشید که پس از ایجاد و پیوند حساب و کیف پول خود، دیگر نمی‌توانید آن را تغییر دهید. در ادامه با آموزش بازی Sandbox همراه شما هستیم.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت استلار 2021

پیش بینی قیمت آیوتا (IOTA)

آموزش بازی Sandbox

چگونه سندباکس بازی کنیم ؟ تا به اینجا با چگونگی دانلود بازی سندباکس آشنا شده‌اید در این قسمت می‌خواهیم کمی وارد جزئیات شویم و درباره آموزش بازی سندباکس (Sandbox) مطالبی را خدمتتان عرض کنیم.

آموزش بازی سندباکس (Sandbox)
آموزش بازی Sandbox

با توجه به تصویر ارائه شده شما از قسمت ME می‌توانید جزئیات مربوط به حساب The Sandbox خود را بررسی و تنظیم کنید. علاوه بر آن در قسمت پروفایل شما می‌توانید به برخی از امور مانند اضافه و یا تغییر بیو، تغییر آدرس ایمیل و تغییر پسوورد دسترسی داشته باشید و به تغییرات خود را در آن‌ها اعمال کنید.

آموزش بازی سندباکس (Sandbox)
آموزش بازی سندباکس (Sandbox)

شما می توانید لینک ارجاع خود را مانند نمونه با دوستان یا آشنایان خود به اشتراک بگذارید و سپس می‌توانید 10 درصد هزینه ارجاع دریافت کنید. کاربران می توانند آواتار خود را با کلیک بر روی دکمه Create Avatar ایجاد کنند

پس از کلیک بر روی آن، یک صفحه با نام ایجاد آواتار باز می‌شود که به شما این امکان را می‌دهد تا تصویر مجازی خود را طراحی و سفارشی کنید. می‌توانید جنسیت و چهره آواتار را انتخاب کنید و همچنین آن را با لباس‌های مختلف در دسترس قرار دهید.

آموزش بازی سندباکس (Sandbox)
آموزش بازی سندباکس (Sandbox)

همانطور که می‌دانید SAND توکن اصلی پلت فرم The Sandbox است و تقریباً تمام فعالیت‌های درون اکوسیستم را انجام می‌دهد. کاربران برای ایجاد دارایی یا بازی کردن باید SAND را در کیف پول خود نگه دارند. می توانید توکن SAND را از Binance، Uniswap یا Simplex دریافت کنید.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت کوتی (COTI) 

پیش بینی قیمت ارز دیجیتال گالا (Gala)

چگونه توکن SAND داشته باشیم؟

شما می‌توانید به راحتی توکن SAND را از Uniswap دریافت کنید، بدین شکل که به Uniswap بروید و کیف پول MetaMask خود را وصل کنید. آدرس قراردادی توکن را دوباره بررسی کنید. می‌توانید آدرس این توکن را از Coingecko دریافت کنید.

آموزش بازی سندباکس (Sandbox)
چگونه سندباکس بازی کنیم

همانطور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، ما قصد داریم مقداری ETH را با توکن‌های SAND مبادله کنیم. مقدار توکن‌هایی را که می‌خواهید بخرید وارد کنید و آن را تایید کنید.

آموزش بازی سندباکس (Sandbox)
نحوه کسب درآمد از بازی سندباکس

پس از انجام این عملیات تراکنش MetaMask راه اندازی می‌شود. پس از موفقیت آمیز بودن تراکنش، می‌توانید توکن SAND را در کیف پول خود مشاهده کنید.

شما پس از آنکه وارد پلتفرم سند شدید می‌توانید جزئیات دارایی‌های خود را از قسمت موجودی بررسی کنید. جزئیات دارایی‌ها، زمین‌ها، املاک و غیره را که کاربر در اختیار دارد همگی در این قسمت فهرست شده‌اند.

از طرفی در این پلتفرم شما می‌توانید Catalyst و Gems را مشاهده کنید. Catalyst و Gems توکن‌های ERC-20 هستند که برای تعریف و افزودن یک عامل اضافی برای ارزشمندتر کردن دارایی‌ها استفاده می‌شوند. در ادامه با نحوه کسب درآمد از بازی سندباکس همراه ما باشید.

بیشتر بخوانید:

ارز دیجیتال لیسک (LSK)

 پیش بینی قیمت هانو یوکیا (HANU)

نحوه کسب درآمد از بازی سندباکس

Market یا همان بازار NFT است که برای سازندگان پلتفرمی ارائه می‌شود. افراد می‌توانند از آن برای کسب درآمد از آثار خود استفاده کنند. کاربران می توانند دارایی ها را خریداری کنند و سپس از آنها برای تزئین زمین خود استفاده کنند. توجه داشته باشید که دارایی های بازار را می توان تنها با استفاده از توکن های SAND خریداری کرد.

نسخه بتای SandBox بازار NFT در 30 مارس 2021 منتشر شد. کاربران پلتفرم می‌توانند به بیش از 100 NFT راه‌اندازی شده از 46 فرد مختلف دسترسی داشته باشند.

آموزش بازی سندباکس (Sandbox)
دانلود بازی سندباکس

کاربران می‌توانند دارایی‌ها را بر اساس نوع NFT، رفتار، شکاف، ردیف کاتالیزور، ویژگی‌های جم، اندازه و غیره فیلتر کنند. قیمت دارایی بر اساس نوع ویژگی‌هایی که دارد تعیین می‌شود. هر چه تعداد صفات آن بیشتر باشد، قیمت نیز بالاتر است.

پس از نهایی کردن NFT مورد نظر برای خرید، روی دکمه خرید کلیک کنید. می‌توانید تعداد کپی‌های مورد نظر خود را تعیین کنید و سپس تراکنش را تأیید کنید. پس از موفقیت آمیز بودن تراکنش، می‌توانید NFT های خود را در موجودی بررسی کنید.

کاربران می‌توانند Game Maker را دانلود کرده و بازی‌های سه بعدی را بدون هیچ هزینه و دانش فنی بسازند. Game Maker به کاربران اجازه می‌دهد تا با استفاده از هزاران مدل وکسل NFT ، voxel ساخته شده توسط انجمن با VoxEdit یک بازی بسازند. در ادامه با آموزش متاورس سندباکس همراه ما باشید.

بیشتر بخوانید:

ارز دیجیتال کاوا (KAVA)

 پیش بینی قیمت نیوسایفر (NU)

آموزش متاورس سندباکس

این نقشه کل چشم انداز The Sandbox Metaverse را برای شما فهرست می‌کند. برای اطلاع بشتر درباره زمین در متاورس مقاله نحوه خرید زمین در متاورس را مطالعه کنید. LAND یا همان زمین‌ها فضاهای فیزیکی در The Sandbox Metaverse هستند که بازیکنان می‌توانند آن‌ها را در اختیار داشته باشند و در یک بازی از آن‌ها استفاده کنند.

آموزش بازی سندباکس (Sandbox)
دانلود بازی سندباکس

بازیکنان می‌توانند در زمین خود بازی کنند یا می‌توانند آن را به بازیکنان دیگر اجاره دهند. SandBox Metaverse در مجموع از 166464 LANDS تشکیل شده است.

نقشه Sandbox از دو نوع مختلف املاک مجازی به نام‌های LAND و ESTATE تشکیل شده است که آن‌ها را می‌توان تنها با استفاده از توکن‌های SAND خریداری کرد.

آموزش بازی سندباکس (Sandbox)
آموزش متاورس سندباکس / آموزش بازی سندباکس (Sandbox)

فروش LAND در سندباکس به صورت مرحله ای است. در حال حاضر فروش زمین به عنوان یک آپشن وجود ندارد اما پروژه در نظر دارد فروش در زمین را به زودی بیاورد. مانند هر دارایی دیگر، می‌توانید جزئیات LAND خود را از موجودی بررسی کنید.

آموزش بازی سندباکس (Sandbox)
آموزش بازی سندباکس (Sandbox) 

در پلتفرم سند روی View in Map کلیک کنید تا بتوانید LAND خود را در The Sandbox Metaverse ببینید. هنگامی که روی نقشه هر زمین یا ملکی را انتخاب کنید، اطلاعاتی در مورد مکان، اندازه، بلوک‌های موجود و قیمت آن را به شما نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

ارز دیجیتال ردپاندا ارت (REDPANDA)

ارز دیجیتال کت گرل (CATGIRL)

Sandbox Alpha چیست؟

Sandbox Alpha یک ایونت باز چند هفته‌ای Play-to-Earn است که از 29 نوامبر در ساعت 13:00 UTC آغاز می‌شود. در آن بازیکنان این فرصت را خواهند داشت تا Sandbox Metaverse را برای اولین بار از طریق 18 تجربه ایجاد شده توسط تیم‌های The Sandbox کشف کنند.

Alpha Pass در واقع، یک بلیط NFT است که به بازیکنان امکان می دهد 18 تجربه محتوای فصل آلفا را به طور کامل کشف کنند و تا 1000 دلار توکن SAND و سه جایزه انحصاری NFT کسب کنند.

بازیکنانی که Alpha Pass ندارند نیز همچنان می‌توانند به سه تجربه کامل و Alpha HUB، یک تجربه چند نفره مرکزی که طیف وسیعی از مکان‌ها و ماموریت‌ها را به نمایش می‌گذارد، دسترسی داشته باشند، حتی فرصتی برای ارتباط با سایر بازیکنان نیز داشته باشند اما با این حال، آنها نمی توانند پاداش Play-to-Earn را کسب کنند.

آموزش متاورس سندباکس
آموزش بازی سندباکس (Sandbox)

چه چیزی می‌توانیم در آلفا سندباکس کسب کنیم؟

حالا که می‌دانیم آلفا چیست سوالی که برایمان پیش می‌آید این است که چه چیزی می‌توانیم از آن به دست آوریم؟ صاحبان Alpha Pass این فرصت را خواهند داشت تا مجموعه‌ای از موارد زیر را بدست آورند. علاوه بر آن، شما برای اینکه واجد شرایط دریافت جوایز شوید، باید یک سری اهداف را تکمیل کنید و فصل آلفا را کامل کنید.

  • اگر افراد تمام اهداف آلفا را تکمیل کنند 1000 دلار توکن سند دریافت می‌کنند.
  • سه توکن NFT منحصر به فرد که تنها در دوران آلفا به دست می‌آید.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت اکسیس توکن (AXIS)

 پیش بینی قیمت تریپیو (TRIO)

چگونه می‌توانیم یک Alpha Pass NFT دریافت کنیم؟

آموزش بازی سندباکس (Sandbox)
آموزش بازی سندباکس (Sandbox)

در واقع می‌توان گفت 3 راه مختلف برای دریافت Alpha Pass NFT وجود دارد. ما در این قسمت قصد داریم به این سه روش مختلف دریافت Alpha Pass NFT بپردازیم.

قرعه کشی آلفا: اگر مالک زمین در The Sandbox باشید، با ارائه فرصتی به شما تیم سند باکس برای برنده شدن با یکی از 1000 Alpha Pass که برای VIP های خود رزرو کرده‌اند، از شما قدردانی می‌کنند. این پروسه را برای شانس برنده شدن خود تکمیل کنید. مالک زمین باشید تا واجد شرایط ثبت نام در قرعه کشی Alpha Pass شوید.

هر زمینی که مالک آن هستید یک شانس بیشتر برای برنده شدن به شما می‌دهد. بنابراین اگر می‌خواهید چند شانس بیشتر برای برنده شدن آلفا پاس خود داشته باشید، بهتر است تعداد زمین‌های خود را زیاد کنید.

شرکت در مسابقات اجتماعی روزانه: پس از باز شدن آلفا، هر کسی که یک حساب Sandbox داشته باشد می‌تواند در مسابقات اجتماعی روزانه شرکت کند تا برنده Alpha Pass شود. بیش از 750 آلفا پاس هر هفته به مدت سه هفته اهدا می‌شود.

یک آلفا پاس در OpenSea بخرید: برخی از دارندگان Alpha Pass ممکن است تصمیم بگیرند NFT را در OpenSea بفروشند. می‌توانید با رفتن به OpenSea بین 29 نوامبر و 19 دسامبر آن را مشاهده کنید. تیم Sandbox به هیچ وجه آلفا پاس را در OpenSea نمی‌فروشد. تنها در صورتی می‌توانید یکی از آن‌ها را خریداری کنید که مالک Alpha Pass مایل به فروش آن باشد.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت فورتیوب (ForTube)

پیش بینی قیمت فلوکی شیبا (Floki Shiba) 

سخن نهایی

آموزش متاورس سندباکس
آموزش بازی سندباکس (Sandbox)

صنعت بازی جهانی هیجان انگیزترین صنعت امروزی از نظر فناوری و ارزش پولی است. در سال 2020، ارزش بازار جهانی بازی 162.32 میلیارد دلار بود و انتظار می‌رود تا سال 2026 به ارزش 295.63 میلیارد دلار برسد. با الهام از این ارقام بالا در سراسر جهان، بسیاری از شرکت‌های بازی مبتنی بر بلاک چین پا به این عرصه گذاشتند.

می‌توانیم شاهد افزایش ناگهانی تعداد پروژه‌های بازی مبتنی بر بلاک چین باشیم. برخلاف یک سیستم بازی سنتی که بر فناوری و ارتقای نرم افزار تمرکز دارد، پروژه های بازی بلاک چین به شدت روی توانمندسازی بازیکنان کار می کنند. Sandbox یکی از این بازی های تبلیغاتی و مورد انتظار است. کاربر می‌تواند دارایی‌ها و بازی خود را بدون هیچ دانش فنی ایجاد کند.

به دلیل NFT بودن دارایی‌ها، آن‌ها ارزش گذاری و نام گذاری می‌شوند. افراد بعداً می‌توانند دارایی‌های خود را با فهرست کردن در بازار بفروشند و از آن کسب درآمد کنند. شکی نیست که بازی پس از اجرا قطعاً مورد توجه بسیاری قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید:

.

منابع: altcoinbuzz , medium

نظر شما در خصوص آموزش بازی سندباکس (Sandbox) چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (3 نظر)

    دیوانه ای مگه هر یک دهم تتر بهت چندغاز توکن میده که مفت نمی ارزه عمرتو داری هدر میدی

    پاسخ

    به گفته شما ما برای بازی سندباکس حتما باید اول توکن خریداری کنیم ولی هیچ بحثی از درامد اولیه بدون توکن نگفتید

    پاسخ

    سلام آموزش بسیار خوبی بود
    ولی من چطوری میتونم آیتمی که داخل vox edit درست کردم داخل فروشگاه به فروش برسونم؟
    ممنون میشم بهم بگید

    پاسخ