coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

مرکز تعمیرات مایکروفر در تهران

مرکز تعمیرات مایکروفر در تهران ؛ امروزه مایکروفر ها بخشی جدا نشدنی از آشپزخانه ها هستند که تقریبا در همه ی خانه ها یافت خواهد شد. امروزه با پیشرفت تکنولوژی و ابزارآلات صنعتی، پیچیدگی و تنوع مایکروفرها بسیار زیاد شده است.

همین امر سبب شده است تا تعمیر مایکروفر به امری کاملا تخصصی تبدیل شود. به همین منظور در ادامه این مقاله با ما همراه باشید و با ویژگی های یک مرکز تعمیرات مایکروفر معتبر و رسمی بیشتر آشنا شوید.

مرکز تعمیرات مایکروفر در تهران

ویژگی های یک مرکز معتبر تعمیرات مایکروفر

از مهمترین ویژگی های مراکز رسمی و معتبر تعمیرات لوازم خانگی خدماتی است که به مشتریان خود ارائه می‌دهد. این خدمات باید به بهترین و باکیفیت ترین شکل ممکن به مشتریان ارائه شوند. به همین منظور در این مقاله با برخی از این خدمات و نحوه ارائه آنها بیشتر آشنا خواهیم شد. همه ی خدماتی که در این بخش ذکر می‌شوند از مشخصه های یک مرکز تعمیرات مورد اعتماد است که در صورت ارائه آن‌ها، میتوان مسئولیت تعمیر مایکروفر را به آن‌ها واگذار نمود.

گارانتی پس از تعمیر

خدمات ضمانت پس از تعمیر را میتوان به عنوان یکی از مهمترین خدمات مراکز تعمیر مایکروفر دانست. عموما نمایندگی های رسمی تعمیر مایکروفر پس از انجام تعمیر ضمانت نامه رسمی با مدت زمان معلوم را خدمت مشتریان خود ارائه می‌دهند. بنابراین به هنگام مراجعه به مراکز تعمیر مایکروفر حتما نسبت به مدت زمان گارانتی پس از تعمیر پرس و جو نمایید.

متخصصین و تعمیرکاران با تجربه مایکروفر

به دلیل تخصصی بودن امر تعمیرات مایکروفر، تمامی متخصصین، تعمیرکاران و مشاورین مراکز رسمی تعمیرات باید دوره های آموزشی مربوطه را بگذرانند. مایکروفر های امروزی پیشرفت های چشم گیری را شاهد بوده اند که همین امر تعمیرات آنها را پیچیده تر کرده است.

تعمیر مایکروفر در محل

تعمیر در محل و منزل مشتریان از خدمات مهم و پرطرفدار است. مشتریان عموما ترجیح می دهند تا جهت صرفه جویی در زمان و هزینه خود از خدمات تعمیر در محل استفاده کنند. نمایندگی های معتبر در نقاط مختلف تهران دارای دفاتری هستند که تعمیرکاران آماده خدمات رسانی در محل مشتریان هستند.

پشتیبانی و پاسخگویی 24 ساعته

مشاورین و تعمیرکاران باید به صورت 24 ساعته در خدمت مشتریان خود باشند. بیشتر نمایندگی های مجاز تعمیرات مایکروفر به صورت 24 ساعته خدمات رسانی می‌کنند.

استفاده از قطعات اصل

قطعات جایگزین مایکروفر خراب شده باید اصل و مورد تایید کمپانی سازنده مایکروفر باشند. استفاده از قطعات فیک ممکن است موجب خرابی بیشتر مایکروفر شده و هزینه های بیشتری را بطلبد.

هزینه تعمیرات مطابق با نرخ اتحادیه

از ویژگی های بارز یک نمایندگی تعمیرات مایکروفر هزینه های معقول و مقرون به صرفه است که تمامی اقشار جامعه بتوانند از آن استفاده کنند. مراکز غیررسمی ممکن است با دریافت مبالغ هنگفت و انجام خدمات غیر تخصصی مشتریان را بیشتر متضرر نمایند.

تعمیرات انواع مایکروفر

مرکز تعمیرات مایکروفر در تهران ؛ امروزه مایکروفر ها بخشی جدا نشدنی از آشپزخانه ها هستند که تقریبا در همه ی خانه ها یافت خواهد شد. امروزه با پیشرفت تکنولوژی و ابزارآلات صنعتی، پیچیدگی و تنوع مایکروفرها بسیار زیاد شده است.

مایکروفر ها برندهای معروف متفاوتی دارند که هر کدام امکانات خاص خود را دارد و همین امر موجب پیچیدگی هایی در امر تعمیرات می‌شود. برندهای معروفی که امروزه طرفداران بسیاری در ایران دارند و بسیاری از خانواده ها در خانه خود از آن ها استفاده می‌کنند. در ادامه به برخی از مهمترین برندهای مایکروفر اشاره خواهیم کرد.

مایکروفر های سامسونگ و تعمیر آن ها

مایکروفر های سامسونگ از با کیفیت ترین و بهترین برندهای مایکروفر هستند که به همین دلیل در ایران بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرند. نمایندگی تعمیر مایکروفر سامسونگ  معتبر و رسمی باید تعمیرکاران و متخصصین با تجربه ای در این زمینه داشته باشد که با تعمیرات جدیدترین این دستگاه ها آشنایی کامل داشته باشند.

مایکروفر های ال جی و تعمیر آن ها

انواع مایکروفر های ال جی در ایران مورد استفاده قرار می‌گیرند که تعمیرکاران و متخصصین خاص خود را می طلبد. نمایندگی تعمیر مایکروفر ال جی در ایران باید خدمات خود را در این مورد به بهترین شکل ممکن ارائه دهد.

تعمیر مایکروفر های بوش

از دیگر مایکروفر هایی که در ایران طرفداران پرشماری دارد، مایکروفر های کمپانی بوش هستند. تعمیر و عیب یابی این مایکروفرها نیازمند تخصص زیادیست و کاربران باید برای انتخاب مرکز تعمیرات مناسب، دقت کافی را به خرج دهند.

از دیگر برندهای معروف مایکروفر نیز میتوان به فلر، دلونگی، جنرال الکتریک و… اشاره کرد.

عیب یابی و تعمیرات مایکروفر

در ادامه به برخی از سوالات متداول در زمینه تعمیر و مشکلات مایکروفر اشاره خواهیم کرد. دقت داشته باشید که این بخش به منظور آگاهی بیشتر شما در زمینه تعمیرات و عیب یابی مایکروویو می‌باشد و اگر در زمینه فنی دانشی ندارید این ها را به صورت عملی انجام ندهید.

مرکز تعمیرات مایکروفر در تهران

چرا لامپ مایکروفر روشن نمی‌شود؟

در صورتی لامپ مایکروفر روشن نمی‌شود به منظور تعمیر و عیب یابی دستگاه موارد زیر را بررسی نمایید.

  • بررسی نمایید تا لامپ نسوخته باشد. اگر سوخته است آن را تعویض نمایید.
  • بررسی نمایید تا تنظیمات خاصی را به دستگاه اعمال نکرده باشید.

چرا داخل مایکروفر جرقه میزند، برای تعمیر و عیب یابی چه باید کرد؟

  • بررسی کنید که ظروف فلزی را داخل دستگاه قرار نداده باشید. دقت داشته باشید که حتی قطعه کوچک فلزی باعث جرقه زدن دستگاه می‌شود.
  • رنگ پریدگی دیواره و قسمت های داخلی ماکروفر نیز ممکن است باعث ایجاد جرقه شود.
  • بررسی کنید که خازن دستگاه  سالم باشد.
  • ممکن است مشکل ایجا شده از سمت مگنترون دستگاه باشد.

چرا سینی مایکروفر نمی‌چرخد؟

  • ممکن است غلتک های چرخان دستگاه خراب شده باشد.
  • بررسی کنید تا موتور چرخاننده دستگاه خراب نشده باشد.
  • چک کنید تا زیر سینی تمیز باشد. مواد و چربی های زیر سینی باعث گیر کردن سینی خواهد شد.

چرا مایکروفر به درستی گرم نمی‌کند؟

  • بررسی نمایید تا لامپ مایکروفر نسوخته باشد. در صورت سوختن نیاز است تا آن را تعویض نمایید.
  • مگنترون مایکروویو نف را چک نمایید. در صورتی که مگنترون خراب شود مایکروویو غذا را به درستی گرم نمی‌کند.
  • ممکن است اشکال از دیود دستگاه باشد.

چرا مایکروفر روشن نمی‌شود؟

  • بررسی نمایید تا دستگاه به برق متصل شده باشد.
  • مشکل ایجاد شده ممکن است از اتصالات دستگاه و یا برد دستگاه باشد.

چرا مایکروویو ناگهان خاموش می‌شود؟

  • دقت داشته باشید که در صورت نبود فاصله کافی بین مایکروویو و وسایل اطراف، تهویه مورد نظر دستگاه فراهم نشده و ممکن است خاموش شود.
  • ممکن است مشکل از برد اصلی دستگاه باشد.
  • اتصالات سیم های دستگاه را بررسی نمایید تا به درستی انجام شده باشد.

چرا گریل مایکروفر به درستی کار نمی‌کند؟

در صورتی که گریل دستگاه کار نمی‌کند مراحل زیر را بررسی نمایید:

  • ممکن است المنت مایکروویو خراب شده باشد و نیاز به تعویض داشته باشد.
  • ترموستات دستگاه را بررسی نمایید.
  • برد اصلی مایکروفر نیز از علل کار نکردن گریل است.

.

پایان رپورتاژ آگهی

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر