coinex
راهنمای خرید تکراتو

استعفای ویل اسمیت از آکادمی اسکار ؛ «به اعتماد آکادمی خیانت کردم»

بیانیه استعفای ویل اسمیت از آکادمی اسکار  در پی اتفاق رخ داده و سیلی ویل اسمیت به کریس راک خبرساز شد. برای جزئیات بیشتر با تکراتو همراه باشید.

براساس آخرین اخبار و حواشی سینما و تلویزیون، مرد برتر و برنده اسکار بهترین بازیگر نقش اول طی بیانیه‌ای بابت رفتارش در مراسم اسکار و سیلی‌اش به کریس راک عذر خواهی کرده و از این آکادمی استعفا داد.

استعفای ویل اسمیت از آکادمی اسکار

در‌ پی رخداد مراسم شبانه اسکار در روز یکشنبه، کریس راک در شوخی بت همسر ویل اسمیت خطاب به وی او را بخاطر سر تراشیده‌ای که داشت به صورت غیر مستقیم با یک فیلم 1998 که در آن بازیگر نقش اولش سر تراشیده داشت مقایسه کرد، این اتفاق واکنش نسبتا تند ویل اسمیت را به همراه داشت که باعث برخورد فیزیکی وی با کریس راک شد.

پس از آن ویل اسمیت در اینستاگرامش طی بیانیه از کریس راک و آکادمی علوم و هنر (اسکار) عذر خواهی کرد و نوشت من در حال بهبودم و اینطور که نشان داد از رفتارش در مراسم رسمی اسکار بشدت پیشمان است. با این حال این طور که مطلع شدیم آکادمی اسکار قصد داشته تا ویل اسمیت را با اخراج از آکادمی اسکار تنبیه کند که ویل اسمیت خودش این کار را انجام داد. به نظر نویسنده استعفای ویل اسمیت از آکادمی اسکار به این خاطر بوده که با اخراج ناگهانی از اسکار مواجه نشود تا بیشتر از این شهرتش خدشه دار نشود.

ویل اسمیت پس از سیلی زدن به کریس راک در مراسم اسکار گفت که “به اعتماد آکادمی خیانت کرده” و “هر عواقب بعدی” را می پذیرد، از آکادمی علوم و هنرهای سینمای هالیوود استعفا داد.

در بیانیه‌ای که بعد از ظهر جمعه منتشر شد، این بازیگر اقدامات خود در نود و چهارمین دوره جوایز اسکار را «تکان‌دهنده، دردناک و غیرقابل توجیه» توصیف کرد. وی افزود:

من اعتماد آکادمی خیانت کردم. من دیگر نامزدها و برندگان را از فرصت جشن گرفتن و تجلیل به خاطر کار خارق‌العاده‌شان محروم کردم. بنابراین، من از عضویت در آکادمی علوم و هنرهای تصاویر متحرک استعفا می‌دهم و هر گونه عواقب بعدی را که هیئت مدیره مناسب بداند، می‌پذیرم.

استعفای ویل اسمیت از آکادمی اسکار
ویل اسمیت برنده جایزه اسکار 2022 بهترین بازیکر نقش اول مرد King Ricahrd

استعفای اسمیت مانع از اعمال انضباطی رسمی از سوی هیئت حکام آکادمی می‌شود که روز چهارشنبه تشکیل جلسه داد و پرونده‌هایی را علیه اسمیت آغاز کرد. دیوید روبین، رئیس آکادمی، گفت که استعفای اسمیت پذیرفته شده است. او گفت: «ما پیش از جلسه برنامه ریزی شده بعدی هیئت مدیره در 18 آوریل، به روند رسیدگی انضباطی خود علیه آقای اسمیت به دلیل نقض استانداردهای رفتار آکادمی ادامه خواهیم داد.»

در ادامه بیانیه رسمی استعفای ویل اسمیت از آکادمی اسکار را خواهید خواند:

اقدامات من در 94 امین دوره جوایز اسکار دردناک و غیر قابل توجیه بود. فهرست کسانی که من به آنها آسیب رسانده‌ام طولانیست و شامل کریس، خانواده‌اش، بسیاری از دوستان عزیزم، تمامی حضار در مراسم و همچنین مخاطبان جهانی مراسم در خانه‌‌ می‌شود. من به اعتماد آکادمی خیانت کردم. من دیگر نامزدها و برندگان را از فرصت جشن گرفتن و ستایش شدن برای کار خارق‌العاده‌شان محروم کردم. من دل شکسته هستم و می‌خواهم توجهات را به افرادی که به خاطر دستاوردهایشان شایسته توجه هستند، بازگردانم…

بنابراین، من از عضویت در آکادمی علوم و هنرهای سینما استعفا می‌دهم و هر عواقب دیگری را که مناسب من دانسته شود، می‌پذیرم.

تغییر زمان می‌برد و من متعهد به انجام این کار هستم تا اطمینان حاصل کنم که دیگر هرگز اجازه نمی‌دهم خشونت بر عقل غلبه کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره استعفای ویل اسمیت از آکادمی اسکار چیست؟ آیا واقعا او مستحق چنین مجازاتی است؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر