coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

متا احتمالا با این نام عجیب توکن NFT زاکربرگ را عرضه کند

توکن NFT زاکربرگ احتمالا با نام «Zuck Bucks» عرضه شود. اسم این توکن از نام «مارک زاکربرگ» گرفته شده است. با رونمایی از این توکن، متا تبدیل به یکی از بزرگ‌ترین بازیگران دنیای بزرگ NFT می‌شود.

اگر خاطرتان باشد، متا قرار بود ارز دیجیتالی به نام Diem را وارد بازار کند. بنابر گزارش برخی منابع، این شرکت از ارائه ارز Diem منصرف شده است ولی با این حال قصد ندارد از دنیای بزرگ NFT کنار بکشد. احتمالا متا قصد دارد توکن NFT زاکربرگ را با نام متفاوتی در اختیار فعالان ارز دیجیتال بگذارد.

احتمال عرضه توکن NFT زاکربرگ با نام متفاوت

سال گذشته شاهد تغییر اسم کمپانی فیسبوک به متا بودیم. این تغییر اسم، منجر به اتفاقات بسیار گوناگونی شد. اخیرا متا حضور خود را در دنیای NFT پررنگ کرده است و می‌خواهد توکن جدیدی را وارد این عرصه کند.

متا احتمالا با این نام عجیب توکن NFT زاکربرگ را عرضه کند

 

بنابر انتشار برخی از شایعات، احتمالا توکن NFT متا، یک توکن درون برنامه‌ای مثل توکن Robux در بازی Roblox خواهد بود. این بازی با فروش توکن‌های خودش توانسته یک کسب و کار بسیار بزرگ راه اندازی کند. متا نیز قصد ایده گرفتن از این بازی را دارد و می‌خواهد توکن‌های خودش را به فعالان این دنیای بزرگ ارائه دهد.

پیش از این نیز، شایعاتی در خصوص عرضه NFT جدید توسط متا منتشر شده بود. سخنگوی متا، در مورد احتمال عرضه توکن جدید صحبتی نکرد، اما گفت متا در حال مانور دادن در دنیای متاورس است. با تکیه بر این موضوع، می‌توان به این نتیجه رسید که شاید متا توکن Zuck Bucks را برای استفاده در متاورس عرضه کند. شاید برایتان سوال پیش بیاید که این توکن در دنیای متاورس چه کاربردی خواهد داشت؟ باید بگوییم که فعلا این موضوع مشخص نیست و باید منتظرهای خبرهای آتی درباره این موضوع باشیم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد عرضه توکن NFT زاکربرگ با نام Zuck Bucks توسط متا چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر